Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

אני מעוניין לדעת מה הקריטריונים של גריטת רכבים ישנים תמורת כסף?

אחת הסיבות לשאלה היא שיוצא לי לראות רכבים כדוגמת פיאט אונו שנמכרים במחיר שנמוך מ- 2K ש''ח.

עד כמה שידוע לי המענק עומד על 3K שקלים, מדוע אנשים לא פשוט גורטים את הרכב במקום לחכות לקונה הבא של

הרכב? או שמא הרכב אינו עומד בקריטריונים.

אשמח לקבל מידע.

יום טוב.

שלומי.

פורסם

בגדול ישנם 3 תנאים עיקריים והאחרון שבהם שנוסף רק לאחרונה גורם לסימן שאלה.

1. המכונית צריכה להיות בת 20 או בת 15 שהורדה על ידי בוחן משטרתי מהכביש. אגב, הקנס על הורדה מהכביש הוא 1000 שקל בערך.

2. למכונית צריך להיות טסט.

3. המכונית צריכה להיות בשימוש רגיל כשנה לפני הגריטה. זאת אומרת שאם יש לך רכב המיועד לגריטה, אתה צריך להשתמש בו שנה לפני יום הגריטה. כאשר אתה מוריד את עלות רישיון הרכב (בין 800 שקל ל 1200 בערך) יוצא שסך כל המענק יהיה בין 2200 ל 1800 שקל. האם שווה לשמור רכב לעוד כמה שנים רק בכדי לקבל בין 1800-2200 שקל או לנסות למכור אותו כבר היום?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

Cerebral Cortex - אתה טועה.

כשאתה מוסר רכב לגריטה בנוסף ל-3000 ש"ח במזומן אתה מקבל את החלק היחסי מרשיון הרכב ששילמת

אם הרשיון בתוקף לעוד חצי שנה תקבל חזרה חצי מהתשלום.

בעבר: פג'ו 205 1.4i שנת 95'\ פג'ו 205 1.4i שנת 98'

רנו קליאו 1.4 שנת 92'\ סוזוקי סמוראי 1.3 שנת 88'

מיצובישי קולט 1.6i שנת 95'\ ניסאן טראנו 2.4i שנת 97'

כיום: טויוטה קורולה 1.6i RunX שנת 07'

פורסם

בינתתים הנושא כלל אינו רלוונטי, לפחות עד שיועבר בכנסת תקציב המדינה, וזה יקח כמה חודשים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אסף אל תשכח שלמכוניות בנות 20 שנה יש שני טסטים בשנה.

אז אם הטסט בתוקף לחצי שנה הוא מקבל את מלוא הסכום שהוא שילם ולא חצי.

 

אמת ויציב.

בנוסף זכור שמשלמים כל חצי שנה חצי מערך רשיון הרכב המקורי כלומר... ל-1200 שקל זה לא יגיע. כנראה שגם לא ל-600

בעבר: פג'ו 205 1.4i שנת 95'\ פג'ו 205 1.4i שנת 98'

רנו קליאו 1.4 שנת 92'\ סוזוקי סמוראי 1.3 שנת 88'

מיצובישי קולט 1.6i שנת 95'\ ניסאן טראנו 2.4i שנת 97'

כיום: טויוטה קורולה 1.6i RunX שנת 07'

×
×
  • תוכן חדש...