Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על פורד פיאסטה 97 ידנית, אחרי כמה גיחות קצרות בתוך ומחוץ לעיר חניתי את הרכב ויצאתי ל10 דקות.

אחרי שחזרתי, הכנסתי מפתח והאוטו לא התניע. יש מצבר (הוא גם חדש, בן 5 חודש), האורות נדלקו וגם אני חושב שיש סטרטר (שמו תקתוקים בהתחלה)

 

עם המפתח יש הרי 3 סווצ'ים, אחד של הרדיו וזה, השני של הווישרים וכל החשמל באוטו, והסוויץ השלישי כביכול, הוא זה שמתניע. אצלי הוא לא התניע, ואחרי זה גם המפתח לא יכל להתקדם עוד קדימה.

כשמכניסים את הסוויץ גם שומעים את משאבת הדלק לכמה שניות, כמו שצריך.

 

דרדרתי את הרכב והוא התניע והנסיעה הייתה בסדר גמור וגם אחרי זה חניתי והתנעתי שוב והתניע.

מה יכולה להיות הבעיה? מול מה אני עומד?

אם אתה רוצה שלום, תתכונן למלחמה.

פורסם

יכול להיות שזה הסטרטר.

אבל צריך לבדוק במכוניות האלו לעומק.

כאשר תהיה לך שוב אותה התופעה, תנסה לדפוק על הסטרטר "לנער" אותו, כנראה הפחמים.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

מזאת אומרת לנער אותו?

אני ארד בעוד כמה שעות, לקראת הלילה לנסות להתניע שוב.

אגב, אם זה באמת הסטרטר, מה אפשר לעשות בנידון וכמה עולה שיפוץ\חדש?

אם אתה רוצה שלום, תתכונן למלחמה.

פורסם

אני רוצה לעדכן ירדתי לאוטו עכשיו והוא התניע בנגיעה (כרגיל, ואחרי סיבוב קצר של 2-3 דקות) דוממתי מנוע והתנעתי שוב, התניע כמו גדול. אז מה העניין?

אם אתה רוצה שלום, תתכונן למלחמה.

פורסם

אתה צריך לאתר בעיין היכן בדיוק ממוקם הסטרטר אצלך וכשתזהה אותו והתופעה תקרה שוב קח איזה לום ותן לו כמה מכות בלי לשבור אותו ואז תראה אם האוטו מניע. אם מניע הבעייה בסטרטר.

פורסם

אתם בטוחים, חברה? זאת פעם ראשונה שזה קורה והאוטו אצלי מזה 5 חודשים ומאז שהחלפתי לו מצבר (ממש ימים אחרי שקניתי אותו) בחיים אבל בחיים לא נתקלתי בשום בעיה כזאת.

ומה העלות של שיפוץ?

אם אתה רוצה שלום, תתכונן למלחמה.

פורסם

הסטרטר נמצא בחלק האחורי של המנוע

אם אתה עומד מול המנוע אז בצד ימין מאחורה.

אמרת תיקתוקים, איך הם נשמעו? מה הקצב?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

עדכון: הרגע ירדתי אל האוטו והוא התניע בנגיעה בלי בעיה.

ואם אני זוכר נכון, תקתוק פעם בכמה שניות, זהו

אם אתה רוצה שלום, תתכונן למלחמה.

×
×
  • תוכן חדש...