Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וזאת למרות שאמרתי להם מפורשות לשים את השמן המתאים - ויותר מכך, הייתי צריך להסביר להם לפני, ואחרי בפרוטרוט ובהסברים טכניים על השוני בין השניים (טמפ' עבודה כפולה) - והם עדיין לא השתכנעו! וטוענים שזה לא משנה וכך גם שמים במוסכים המורשים של מרצדס... איד-יו...

 

אני מוטרד מכך, וגם מכך שאני חושש לעשות החלפת שמן לבד - ולוואי והייתי יכול לעשות זאת עם הדרכה וסיוע.

כלל השמן במערכת הוחלף אגב אחרי החלפת צינורות מקדימה ומאחור.

לא רק זאת, אני לא מבין אם זה רק בראש שלי, אבל לדעתי יש שוני באופי התגובה - הרכב בולם עם נעילת גלגלים במהירויות נמוכות במקום פמפום הABS שהיה לי. הרכב הוא מרצדס C200 CDI 2005.

מישהו יכול לסייע לי בנושא?

פורסם

אכן אם תקרא בויקיפדיה יש הבדל גדול בין הסוגים אני מציעה לך להחליף שמן דוט 4 איכותי. עדיף ללכת לבעל מקצוע על מנת שהאוטו יהיה על הליפט ושישאב כל מה שיש בצינורות אבל תשים לב שלא יישאר אויר בצינורות.

פורסם

קודם כל תירגע, לא יגרם נזק, העניין לא כ"כ קריטי, בזמנך הפנוי פנה למוסך אחר ודרוש שינקזו את כל הנוזל בלמים מהמערכת ויבצעו החלפה לנוזל מסוג DOT4 ע"פ דרישות היצרן.

 

אתה צודק בכל מה שטענת בפני המוסך, חבל שבמוסך לא הקשיבו לך, וחיפפו בעניין.

 

ביום יום בנהיגה רגילה אתה לא תגיע לגבול היכולת טמפ' של נוזל DOT3, לכן אמרתי שהעניין לא קריטי, אבל כדאי לטפל בהקדם ולא להזניח חלילה.

×
×
  • תוכן חדש...