Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש בסביבות ה150,000 שח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו זכאים להנחה של 100% מביטוח לאומי לרכב בנפח 1600,(מוכנים להוסיף עוד קצת אם תהיה הצעה אטרקטיבית)

יש לנו 2 ילדות

גרים באילת-נסיעות בין עירוניות

 

הדברים שחשובים לנו-

חווית נהיגה

צריכת דלק נמוכה

נוחות נסיעה מירבית

בגאז' סביר

 

כרגע כל האופציות פתוחות מה שמוסיף לבילבול.

מה עדיף משפחתית\ג'יפון\מנהלים דיזל\בנזין??

בקיצור נשמח להמלצות מכם!

תודה מראש!:wink:

פורסם

אם אתם מוכנים להתפשר על ידני אז פורד פוקוס אקו בוסט - מנוע 1.6 מוגדש טורבו.

אם תתפשרו על נוחות כנראה ש BMW 1 - 1.6 מוגדש טורבו.

ישנן עוד אלטרנטיבות,אך אם תמקדו אותו בדרישותיכם ורצונתיכם יהיה קל יותר לעזור לכם.

אני חושב שישנו יתרון גדול בלנצל את מלוא ההטבה - כלומר רכישת רכב בעל מנוע 1.6 אך מוגדש טורבו ,מה שיספק ביצועים וחיסכון ,כוח ועוד...

פורסם

ג'ולייטה TCT (מנוע בנפח 1.4 ל', 170 כ"ס, גיר כפול מצמדים 6 הילוכים קדמיים).

 

חווית נהיגה, יש.

נוחות ברמה סבירה +.

צריכת דלק טובה, בנסיעה רגועה כמובן.

תא מטען בעל נפח של 350 ליטר.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

במוו סידרה 1 רק אם לילדות שלכם אין רגליים אחרת לא יהיה להם מקום:lol:

ג'ולייטה בחירה מצוינת, גם הפוקוס בגרסת הטורבו כמו שכתבו.

תוסיף גם את האופל אסטרה.

יש גם את הגולף אלא שזו משווקת לדעתי רק עם מנוע קטן וחלש יותר מהאחרות (טעון בדיקה).

בכלל חפש בקבוצת הקומפקטיות עם מנועי טורבו קטנים שיתנו לכם מקסימום ביצועים עם מינימום תצרוכת דלק.

עדיף להתרחק מהמנועים המיושנים והלא מוגדשים (1.6 הקלאסיים) שיצרכו יותר דלק (פוקוס, מאזדה 3 רנו פלואנס וכו').

פורסם

בדקתי הרבה אופציות וכבר הלכתי לאיבוד

אשמח לשמוע את דעתכם:

חשבתי לעלות בתקציב עד 180K

הציעו לי את אלפא רומיאו ג'ולייטה

מרצדס A קלאס

סקודה סופרב

יש למישהו ניסיון איתם?

 

עוד פרט שחשוב לי שזה יהיה רכב שניתן למכור בקלות, אני עתיד להחליף אותו כל 3 שנים.

×
×
  • תוכן חדש...