Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה אני מנסה להכנס יותר ויותר לעולם הדייטלינג.

תמיד היה חשוב לי שהאוטו יהיה נקי אבל עכשיו חשוב לי גם איכות החומרים והעבודה, שלא תעשה נזק לטווח הארוך וכמובן רק תועיל.

כרגע זה הארסנל שלי:

rjimnzylzhh2.jpg

אני מתכנן בקרוב לקנות את הבלאק לייט וקוויק דייטלר מויקס.

 

הדבר שאני רוצה ללמוד כדי באמת להגיע לתוצאות גבוהות הוא פוליש, אין לי מכונה ואני לא מתכנן לקנות אחת בקרוב, השאלה היא מה הדרך הכי טובה ללמוד בלי לעשות נזק לצבע שהוא גם ככה צבע בעייתי ( שחור מטאלי).

פורסם

המוצר שהכי התלהבתי ממנו זה הגו גרין של chemical guys, מוצר מדהים.

ומה תפקידו?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
לאחרונה אני מנסה להכנס יותר ויותר לעולם הדייטלינג.

תמיד היה חשוב לי שהאוטו יהיה נקי אבל עכשיו חשוב לי גם איכות החומרים והעבודה, שלא תעשה נזק לטווח הארוך וכמובן רק תועיל.

כרגע זה הארסנל שלי:

rjimnzylzhh2.jpg

אני מתכנן בקרוב לקנות את הבלאק לייט וקוויק דייטלר מויקס.

 

הדבר שאני רוצה ללמוד כדי באמת להגיע לתוצאות גבוהות הוא פוליש, אין לי מכונה ואני לא מתכנן לקנות אחת בקרוב, השאלה היא מה הדרך הכי טובה ללמוד בלי לעשות נזק לצבע שהוא גם ככה צבע בעייתי ( שחור מטאלי).

 

הדרך הטובה ביותר זה לראות סרטונים של כל חומר שיש לך ביוטיוב איך עושים אותו על הרכב..

יש לך באמת הרבה דברים.. האוטו שלך בטח ממש נקי!

מאיפה קנית את השמפו הורוד לרכב ואת המבריק לגלגלים גבר?

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

פורסם

אני רואה הרבה סרטונים, ככה לדוגמא למדתי להשתמש בפלטלינה, אבל פוליש הוא תהליך שככל שיכול לעזור ככה גם יכול להזיק לרכב.

את המבריק גלגלים של סונקס ( האדום) יש לי שנה + לא זוכר אפילו מאיפה.

הוא עושה תעבודה אך משום מה לא אוהב להשתמש בו.

היום הגאנטים שלי עם פלסטי דיפ ככה שזה לא עוזר הרבה בכל מצב.

את הסבון מסיטר פינק הזמנתי מוינקס כמו את רוב המוצרים פה.

המחיר של הגו גריין שטיפה ללא מים באזור ה90 ש''ח.

פורסם

הנוזל בבקבוק האדום לגאנטים הוא לא של סונקס אלא של SIMONZ.

זבל טהור.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
הנוזל בבקבוק האדום לגאנטים הוא לא של סונקס אלא של SIMONZ.

זבל טהור.

 

כן אתה צודק, אפילו לא זכרתי תחברה פעם אחרונה שהשתמשתי בו היה מזמן לפחות שנה ומשו.

אני משתמש לגאנטים בALL CLean של קימיקאל גייז.

יש לי פלסטי דיפ אני מרסס עליו אחרי הניקוי את הספרי לפלסטיקים והוא ניראה חדש.

 

לגבי הפוליש, האמת אני מוכן לקנות את אחד הפוליש הבאים ואם יהיה מישו שיתנדב ללמד אני אביא את הפוליש הוא מכונה ונעשה את שני המכוניות שלנו עם הפוליש הנ''ל

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/category/38-2013-01-15-16-47-50

פורסם

יש לי עוד 2/3 בקבוק של הv36, עם מכונה הוא נותן תוצאות מדהימות, ברק ממש יפה.

אבל שוב - ללא מכונה זה דיי לא אפקטיבי, לא יודע אם אפשר/כדאי לעבוד ידנית עם הפוליש הזה

×
×
  • תוכן חדש...