Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי עוד 2/3 בקבוק של הv36, עם מכונה הוא נותן תוצאות מדהימות, ברק ממש יפה.

אבל שוב - ללא מכונה זה דיי לא אפקטיבי, לא יודע אם אפשר/כדאי לעבוד ידנית עם הפוליש הזה

 

אני לפני רכישה של מוצר דומה ואין לי מכונה בהישג יד, לוותר? זה יכול לגרום נזק או תועלת קטנה ממש?

פורסם

לדעתי ללא מכונה לא יהיה יעיל, למרות שאפשר לשאול את נציג vix בפורום, לדעתי ללו מכונה ייתן ברק אבל קטן.

 

לפותח השרשור - לא שמתי לב שציינת אדם עם מכונה, לי אישית אין מכונה, השאלתי אותה מבנאדם יקר.

פורסם
צייניתי שאני מחפש מישו עם מכונה שילמד אותי ואני אקנה את החומר למכוניות שלו ושלי.

יש לי חניון מאוד נוח לעבודה.

 

אני לא מקצוען, אבל ללמוד לעשות פוליש אתה יכול רק ע"י ניסיון. בהתחלה טוב להתחיל לעבוד עם מכונת DA כי יש בהרבה פחות סיכון שהגרם נזק לצבע.

אם אתה מאזור הדרום או שתהיה בסביבה, אתה יכול ליצור איתי קשר יש לי מכונה, תוכל להשתמש בה.

פורסם
אני לא מקצוען, אבל ללמוד לעשות פוליש אתה יכול רק ע"י ניסיון. בהתחלה טוב להתחיל לעבוד עם מכונת DA כי יש בהרבה פחות סיכון שהגרם נזק לצבע.

אם אתה מאזור הדרום או שתהיה בסביבה, אתה יכול ליצור איתי קשר יש לי מכונה, תוכל להשתמש בה.

תודה רבה על ההצעה, לצערי אני מאזור המרכז.

אם מישו מעוניין אני אשמח אני אקנה את החומר ואתם את הידע והמכונה.

פורסם

גם אני רוצה להתחיל לעשות פוליש וגם לי אין מכונה, אולי נתארגן איזה קבוצה ונרכוש אחת ביחד ? אפילו שיש די הרבה בלאגן סביב זה (מי משתמש מתי וכו') וככה נוכל אולי גם ללכת לדיטיילר שיעשה איזה שיעור לכולנו.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

חשבתי גם על הרעיון ללמוד ממישהו,

אשמח להצטרף אם מישהו פה יעביר שיעור.:-D

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
סתם שאלה של חסכנים אם מחברים מברשת למברגה זה תקין?

 

למה מברשת? עדיף ברזלית!

ועכשיו ברצינות, אם אתה חסכן אז עדיף שלא תתעסק בזה זה עסק יקר.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

×
×
  • תוכן חדש...