Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שחורה-אפורה בדיוק כמו שלך(רק 1600), לא היה עליה כלום, 100% מקורית.

 

הייתה שנת 91', קניתי אותה ב 94 ומכרתי ב 2004.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פששש

10 שנים החזקת אותה

אתה מתעסק ברכבים בעצמך ? בטח הכרת כל בורג

אצלי קרוב ל4 שנים מרגיש כמו הבת שלי

הצבע נקרא graphite grey

פורסם
חכה לפואנטה!

 

האידיוט שקנה את הבונבוניירה המלוקקת שלי החליט לצאת לעקיפה ב 130 קמ"ש ובמקום לרביעי הוריד לשני!

 

וזה עוד קרה בדרך ממני אליו הביתה אחרי שעשה העברת בעלות! :shock2::bad-word:: :

 

קרע את הטיימינג, הוציא טלטל מהבלוק, ננעלו לו הגלגלים הקדמיים, עף לשוליים ועשה לרכב טוטל לוסט. :brickwall:

 

וכל זה חצי שעה אחרי שנופפתי לה לשלום :bigcry:

 

אתה לא רציני?!

אני בטוח שהייתי הורג אותו אחרי דבר כזה, 10 שנים של השקעה וטיפוח הוא הרס בחצי שעה, אידיוט!!

פורסם
שלום עומרי !

 

בדרך כלל אני לא נוהג להמליץ לסייע ולהדריך איך, מה, כמה וכיצד להנדס ולשפר רכב מסוים (מכל בחינות), אך כאן לא יכולתי להישאר אדיש.

 

ראשית אתחיל בכך שאני מתמקד במקרה הספציפי שלך, יש שאומרים שפיג'ו 1.9 GTI זה אייקון מוטורי בעל הנעה קדמית עם האחיזה שכל העולם שמע עליה טובות (יהיו שיסכימו עם המשפט ויהיו שלא) של סוף שנות ה-80'.

 

לידיעתך, הערך המוסף, הכלכלי והגבוהה ביותר יהיה כאשר הרכב שואף להיות כמה שיותר מקורי ברוב המקרים (לפחות ברכב שמתקרב\כבר קלאסיקה). אצלך הרכב הוא עם נתונים כפי שניתן להבין ממך טובים מאוד (1.9 מקורית..) ובהתחשב בעובדה שהדגם הספציפי עבר בארץ הרבה ידיים אומנות של ערסים\דבילים וכאלה שיודעים רק ללחוץ על הדוושה הימנית ביותר ותו לא - לא שיפר את המצב ולא העלה את המודעות "הרב תרבותית" במדינה לשימור הרכב (תחזוקה נכונה, טיפולים, שמירה ועוד), לכן כאשר אתה אומר שיש לך רכב שכזה עם מנוע צלול 1.9 והכל יושב במקום שאמור בלי קישושים מסביב אתה בעצם אומר שיש לך נכס ביד ואתה רוצה להוריד ממנו את הערך ולהרוס אותו, לפחות כך זה בעיניי.

שלא תבין אותי לא נכון, יש לי אהבה וחיבור מאוד חזק גם לשיפור רכב, אך אם שלך מקורי לדעתי חבל, קנה לך צעצוע שעליו תעשה את כל שתרצה, ואת האקסמפלר שיש כרגע בידך תשמר ותביא לשיא המקוריות האפשרית כי ככה הוא שווה הכי הרבה.

 

עלות העבודה כפי שתיאר לך MiT5 היא חלקית למדי, כי לומר לך איפה הגבול העליון לעלות אף אחד לא יוכל לתת אלא רק אתה וזה גם נתון שלא תמיד ידוע מראש (בד"כ לא ידוע).

אין הרבה בעלי מקצוע שמכבדים את המילה "בעלי מקצוע" ולא כל אחד כפי שכבר אמרו לך שאומר שהוא יודע לעבוד אז הוא באמת יודע ליצור משהו, לעבוד הוא אולי יודע, לבנות וליצר משהו מיוחד לא רבים יודעים.

ואם בכל זאת תתקבל ההחלטה ליצור משהו אמיתי אז הייתי ממליץ לך לא על אחר אלא על אילן קרט 24 מרחובות, מספיק שתגיע לראות מה נמצא אצלו בסדנה ותבין לבד מי הוא בעל מקצוע ומי הוא עוד אדם שאומר שיודע לעבוד.

 

 

בהצלחה !

 

אילן לא משפר!

אילן מתעסק באמריקאיות לרוב יש לו בשיפוץ 205 כזאת, קיבל ממני חלק בחור מקסים, רק הוא ישפר אחת כזאת זה בטוח.

פורסם

מי לוקח gti מקורית במצב מדהים והורס אותה עם שיפורים?

1. קודם כל זה פשע!!!

2.יש לך אוטו בריא כרגע, ואחרי השתלה יכולות להיות מחלות תקלות והוצאות.

3.כל שיפור שתעשה אטמוספרי ,תקבל ממנו תוספת קטנה יחסית של כוחות סוס ,שאליהם תתרגל תוך חודש ואז מה?

פורסם
מי לוקח gti מקורית במצב מדהים והורס אותה עם שיפורים?

1. קודם כל זה פשע!!!

2.יש לך אוטו בריא כרגע, ואחרי השתלה יכולות להיות מחלות תקלות והוצאות.

3.כל שיפור שתעשה אטמוספרי ,תקבל ממנו תוספת קטנה יחסית של כוחות סוס ,שאליהם תתרגל תוך חודש ואז מה?

 

לא מחייב, אגב mi יתן לו תוספת כ35 סוסים, מכובד לא?

פורסם

היי עומרי,

הGTI שלך נראית טוב מאוד.

הצלחת בסוף לשנות את הנפח במשרד הרישוי?

אני זוכר שזה הדבר היחיד שהיה אז לאיציק לעשות כדי להשלים את היצירה ל 1.9 והוא נתקל בקשיים, באמת שאחת הGTI היפות שמסתובבות.

אני עשיתי בדיוק את המעבר ההפוך ממך כמו שפיליפ אמר, המנוע של ה-GTI6 היה חזק בטירוף על ה205, אצלי היו בעיות בצמה החשמלית שנבנתה, אבל הרכב בהחלט היה מאוד חזק ומהנה, המנוע הזה יושב טוב מאוד ברכב, קצת גדול על תא המנוע, קח בחשבון שאם יש לך מזגן אתה תצטרך להוריד אותו, אבל לא מרגיש בחוסר באלאנס בגללו, אגב את המצבר מיקמו מאחור כי לא היה מקום, וגם לא היה מיכל שפריצרים מאותה סיבה.

אני אישית חשבתי בדיוק כמו החברה הנ"ל של פורום אספנות ש1.9 מקורית צריכה להיות אך ורק 1.9 מקורית, ובגלל זה עשיתי את כל המאמצים להחזיר אותה למקוריות, עלה לי לא מעט ואכלתי על זה הרבה צרות, אבל לא מצטער שעשיתי את זה.

הייתי ממליץ לך שאם אתה רוצה יותר כוח, תמכור את המיני ותקנה רכב שיש לו יותר כוח, אתה תצטער ש"הרסת" את הGTI היפה שלך, למרות שהיא תיסע מדהים (אם יעשו לך כיוונונים טובים וכו).

ואם אתה חושב על מנוע הGTI6, שים לב שאם יש לך גיר של 1.6, הוא יהיה מאוד קצר למנוע הזה.

אם אתה צריך עזרה, אני עדיין מקושר בתחום ובקשר טוב עם הבחור שקנה ממני את הGTI.

בהצלחה.

פורסם

אין שום סיכוי לאשר MI16 בצורה חוקית (בדוק ). פעם היה אפשר לאשר 1.9 (8 שסתומים) . אחרי כמה שנויים . היום אפילו לא מאשרים הסבה לידני.

פורסם

ערן עם כל הכבוד לא מדובר רק בתוספת כח !!!!

יש עוד פרמטרים כגון זמינות כח , מומנט ותגובת דוושה .

מנוע MI רק משביח את ה 205 ולא ההיפך מה גם שהמנוע המקורי הוא סוס מת גם כשהיה חדש בטח גם היום !

בכל מקרה הנושא לשיקולו של הבחור בלבד העיקר שישמור על הבובה !!!!:lol:

פורסם

לפי דעתי מקורית עדיפה, זה רכב קלסי וכמעט ולא נשארו בארץ GTI מקוריות.

אבל אם אתה בכל זות רוצה לשפר. נראה לי GTI6 עדיף, מנוע יותר חדש מה MI16 (האגדי)בכמעט 10 שנים, 167 כס ו6 הילוכים יהפכו את הרכב למפלצת, חלקים אפשר למצו אם לא בארץ אז בטח שבחול, לעומת הMI16 מנוע ישן קשה למצוא חלקים ואם תמצה אז בטח יעלה הרבה.(לפני כמה זמן חיפשתי קצת מידע על MI16 בגרמניה, אפילו שם קצת קשה למצוא MI16.)

לגבי אישור המנוע, GTI6 בטוח לא תוכל לאשר בצורה חוקית, MI16 נראה לי גם לא תוכל לאשר (לפני חודש חפשתי מידע לגבי אישור מנוע 1.9 ברשיון, והבנתי שלובנסקי הפסיקו עם זה)

עכשיו לגבי שיפרו מנוע קיים. חסרונות, לא נראה לי הרכב יהיה ממש אמין, בעתיד כשתרצה עוד כח תמצא שאין עוד לאן להתקדם.

יתרונות, אם תרצה בעתיד להחזיר את הרכב להיות מקורי יהיה יותר קל מאשר להחליף מנוע, והרכב יהיה יותר חוקי מהחלפת מנוע.

 

ועוד משהו, הGTI נראת פשוט נהדר. :-)

פורסם
היי עומרי,

הGTI שלך נראית טוב מאוד.

הצלחת בסוף לשנות את הנפח במשרד הרישוי?

אני זוכר שזה הדבר היחיד שהיה אז לאיציק לעשות כדי להשלים את היצירה ל 1.9 והוא נתקל בקשיים, באמת שאחת הGTI היפות שמסתובבות.

אני עשיתי בדיוק את המעבר ההפוך ממך כמו שפיליפ אמר, המנוע של ה-GTI6 היה חזק בטירוף על ה205, אצלי היו בעיות בצמה החשמלית שנבנתה, אבל הרכב בהחלט היה מאוד חזק ומהנה, המנוע הזה יושב טוב מאוד ברכב, קצת גדול על תא המנוע, קח בחשבון שאם יש לך מזגן אתה תצטרך להוריד אותו, אבל לא מרגיש בחוסר באלאנס בגללו, אגב את המצבר מיקמו מאחור כי לא היה מקום, וגם לא היה מיכל שפריצרים מאותה סיבה.

אני אישית חשבתי בדיוק כמו החברה הנ"ל של פורום אספנות ש1.9 מקורית צריכה להיות אך ורק 1.9 מקורית, ובגלל זה עשיתי את כל המאמצים להחזיר אותה למקוריות, עלה לי לא מעט ואכלתי על זה הרבה צרות, אבל לא מצטער שעשיתי את זה.

הייתי ממליץ לך שאם אתה רוצה יותר כוח, תמכור את המיני ותקנה רכב שיש לו יותר כוח, אתה תצטער ש"הרסת" את הGTI היפה שלך, למרות שהיא תיסע מדהים (אם יעשו לך כיוונונים טובים וכו).

ואם אתה חושב על מנוע הGTI6, שים לב שאם יש לך גיר של 1.6, הוא יהיה מאוד קצר למנוע הזה.

אם אתה צריך עזרה, אני עדיין מקושר בתחום ובקשר טוב עם הבחור שקנה ממני את הGTI.

בהצלחה.

 

תודה רבה...! :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

פורסם
לפי דעתי מקורית עדיפה, זה רכב קלסי וכמעט ולא נשארו בארץ GTI מקוריות.

אבל אם אתה בכל זות רוצה לשפר. נראה לי GTI6 עדיף, מנוע יותר חדש מה MI16 (האגדי)בכמעט 10 שנים, 167 כס ו6 הילוכים יהפכו את הרכב למפלצת, חלקים אפשר למצו אם לא בארץ אז בטח שבחול, לעומת הMI16 מנוע ישן קשה למצוא חלקים ואם תמצה אז בטח יעלה הרבה.(לפני כמה זמן חיפשתי קצת מידע על MI16 בגרמניה, אפילו שם קצת קשה למצוא MI16.)

לגבי אישור המנוע, GTI6 בטוח לא תוכל לאשר בצורה חוקית, MI16 נראה לי גם לא תוכל לאשר (לפני חודש חפשתי מידע לגבי אישור מנוע 1.9 ברשיון, והבנתי שלובנסקי הפסיקו עם זה)

עכשיו לגבי שיפרו מנוע קיים. חסרונות, לא נראה לי הרכב יהיה ממש אמין, בעתיד כשתרצה עוד כח תמצא שאין עוד לאן להתקדם.

יתרונות, אם תרצה בעתיד להחזיר את הרכב להיות מקורי יהיה יותר קל מאשר להחליף מנוע, והרכב יהיה יותר חוקי מהחלפת מנוע.

 

ועוד משהו, הGTI נראת פשוט נהדר. :-)

 

תודות , החכמתי הרבה.

נחמד לשמוע דעות לכאן ולכאן , זה עוזר (גם קצת מבלבל אבל זה טוב)

:mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

פורסם
לפי דעתי מקורית עדיפה, זה רכב קלסי וכמעט ולא נשארו בארץ GTI מקוריות.

אבל אם אתה בכל זות רוצה לשפר. נראה לי GTI6 עדיף, מנוע יותר חדש מה MI16 (האגדי)בכמעט 10 שנים, 167 כס ו6 הילוכים יהפכו את הרכב למפלצת, חלקים אפשר למצו אם לא בארץ אז בטח שבחול, לעומת הMI16 מנוע ישן קשה למצוא חלקים ואם תמצה אז בטח יעלה הרבה.(לפני כמה זמן חיפשתי קצת מידע על MI16 בגרמניה, אפילו שם קצת קשה למצוא MI16.)

לגבי אישור המנוע, GTI6 בטוח לא תוכל לאשר בצורה חוקית, MI16 נראה לי גם לא תוכל לאשר (לפני חודש חפשתי מידע לגבי אישור מנוע 1.9 ברשיון, והבנתי שלובנסקי הפסיקו עם זה)

עכשיו לגבי שיפרו מנוע קיים. חסרונות, לא נראה לי הרכב יהיה ממש אמין, בעתיד כשתרצה עוד כח תמצא שאין עוד לאן להתקדם.

יתרונות, אם תרצה בעתיד להחזיר את הרכב להיות מקורי יהיה יותר קל מאשר להחליף מנוע, והרכב יהיה יותר חוקי מהחלפת מנוע.

 

ועוד משהו, הGTI נראת פשוט נהדר. :-)

גיר שישה ההילוכים פוגם בזווית גילגול של ה-205, הוא מתחכך בגלגל כשנועלים את ההגה עד הסוף, יש הרבה דיבורים על כך בפורומים באנגליה, הוא פשוט מאוד גדול על בסיס הגלגלים הצר של האוטו.

פורסם
היי עומרי,

הGTI שלך נראית טוב מאוד.

הצלחת בסוף לשנות את הנפח במשרד הרישוי?

אני זוכר שזה הדבר היחיד שהיה אז לאיציק לעשות כדי להשלים את היצירה ל 1.9 והוא נתקל בקשיים.

 

אז אני לא מבין, 1900 מקורית או לא?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...