Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה לא ניסיתי: פטיש אויר חשמלי של מקיטה שעד היום שיחרר כל בורג אפשרי כל כל פולי. פטיש אויר בפנצ'רייה שהקומפרסור שם עצום אבל עדיין לא פתח אפילו לא במילימטר. רוסס זז קל בכמות נדיבה ביותר ופשוט כלום. לא ידוע לי שההברגה שם הפוכה למרות שניסיתי גם לכיוון השני. אני חושש שפשוט ראש הבורג ייגזר ואז הצרה תהיה גדולה. חימום עם ברנר לא נילקח בחשבון. אשמח לשמוע רעיונות מקוריים שייפתרו לי את התעלומה שביזבזתי עליה היום לא מעט זמן!

תודה.

:)
פורסם
מה לא ניסיתי: פטיש אויר חשמלי של מקיטה שעד היום שיחרר כל בורג אפשרי כל כל פולי. פטיש אויר בפנצ'רייה שהקומפרסור שם עצום אבל עדיין לא פתח אפילו לא במילימטר. רוסס זז קל בכמות נדיבה ביותר ופשוט כלום. לא ידוע לי שההברגה שם הפוכה למרות שניסיתי גם לכיוון השני. אני חושש שפשוט ראש הבורג ייגזר ואז הצרה תהיה גדולה. חימום עם ברנר לא נילקח בחשבון. אשמח לשמוע רעיונות מקוריים שייפתרו לי את התעלומה שביזבזתי עליה היום לא מעט זמן!

תודה.

 

הייתה לי, בעיה זהה עם סיוויק 96 של חבר

ההברגה לא הפוכה, אבל הבורג סגור בכוח אימים

מה שעשיתי הלכתי למסגר, אשר ייצר לי כלי מבושינג של אינסטלטורים

ו 2 ברזלים שמרותכים אליו, וזאת על מנת להחזיק את הקרנק

לאחר שהכלי הונח במקום, פתחתי עם ידית כוח וצינור באורך מטר וחצי כמנוף...

אם אתה רוצה, מחר אצלם את הכלי ואעלה תמונה

ואם אתה באזור המרכז, אשמח להשאיל לך את הכלי.

פורסם

אם תשים לב בפולי מנוע מסביב לבורג המרכזי של הפולי ישנו משושה גדול, עם המשושה הזה תופסים את הפולי בעזרת כלי ייעודי, ובעזרת ידית כוח + צינור ארוך פותחים את הבורג.

 

ברכב הזה הבורג אכן סגור חזק מאוד וחייב גם לסגור אותו ככה, משום שאם הבורג לא סגור חזק כמו שצריך הקיל טוחן את הפולי ואת הקראנק!.

 

את הפתיחה תבצע ע"י נעילת הפולי עם הכלי הייעודי, ואך ורק בעזרת ידית כוח וצינור שיאריך את הידית כדי שיהיה לך מומנט לפתוח את הבורג.

 

את הסגירה של הבורג גם אותו הדבר, תופסים את הפולי הם הכלי הייעודי וסוגרים בעזרת ידית כוח חזק( ואם אינך יודע כמה אז בעזרת ידית מומנט למומנט הדרוש).

 

עריכה:

מצאתי לך תמונה ברשת של הכלי הייעודי

http://image.hondatuningmagazine.com/f/images/9531596+w195/htup_0804_03_z+removing_honda_engine_crank_pulley_nut.jpg

 

ואני מציע לך, שאם אתה לא משיג את הכלי הזה אל אל תתעסק עם זה אחרת יגרם נזק בילתי הפיך לפולי ולקראנק ואני אומר זאת מניסיון, הסגירה שם חזקה מאוד וצריך את הכלי הזה.

 

הסגירה מתבצעת שלב ראשון עם ידית מומנט ושלב שני חיזוק עם ידית מעלות, (הסגירה היא בערך 180NM, אבל עדיף לעבוד עם ידית מעלות ע"פ הוראות היצרן).

פורסם

תודה רבה חברים על התגובות. כניראה שלא יהיה מנוס מלהשיג את הכלי הזה. Teyal תודה על ההצעה. אני גר בחדרה אז אראה איך אפשר באמת להגיע לכיוון המרכז ולהשאיל ממך אותו. אהיה איתך בקשר בהודעה פרטית מקסימום. האם כלי שכזה לא נימכר איך שהוא?

:)
פורסם

ואם בהברגות הפוכות עסקינן, הייתי מעוניין לדעת באלו רכבים קיימת הברגה הפוכה לבירגי הפולים? אני יודע שבפז'ו. ישנם עוד רכבים כאלה?

:)
פורסם

אני לרוב מעגן את הידית כוח על ידי אחת הקורות, הריצפה או כל דבר אחר.

ונותן סטרטר קצר מאוד (מבלי לתת לאוטו להניעה)

 

נגיעה קטנה וזה נפתח.

פורסם
תודה רבה חברים על התגובות. כניראה שלא יהיה מנוס מלהשיג את הכלי הזה. Teyal תודה על ההצעה. אני גר בחדרה אז אראה איך אפשר באמת להגיע לכיוון המרכז ולהשאיל ממך אותו. אהיה איתך בקשר בהודעה פרטית מקסימום. האם כלי שכזה לא נימכר איך שהוא?

 

הכלי שייצרתי, פועל בדיוק כמו הכלי ש ba323 העלה בתמונה

וכל מה שהוא כתב, בפוסט שלו זה נכון

יותר מאוחר, אעלה תמונה של הכלי זה סה"כ בושינג ו2 מוטות מרותכים

לדעתי, יעלה לך יותר זול לייצר אותו מאשר לקנות כלי ייעודי.

פורסם

ההבדל בין כלי ייעודי לאחד שמכינים בביית הוא שהייעודי מיוצר מברזל יציקה קשיח במקום MILD STEEL

יענו ברזל רך במכשיר הביתי העלול להתעוות.

פורסם

הייתה לי את אותה בעיה בהונדה סיוויק 2009 , לבסוף הכנתי מוט ממומנט באורך 2 מטר עם בוקסה 19 מ"מ (מצינור ברזל של ספרינקלרים) עצרתי את המנוע בעזרת מברג גדול בארכובה, וזה הדבר היחיד שהצליח לפתוח את בורג פולי הקראנק הזה .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

תודה על התמונה.

ממה שהספקתי לראות באינטרנט פשוט ניתן להישתמש באום 50 מ"מ אבל בכל מיקרה, מהיכן אני משיג את הבושינג עצמו? איפה מוכרים אותו? שפשוט אני אכין לי גם כלי כזה וזהו.

:)
×
×
  • תוכן חדש...