Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם כבר - שיחנה את הרכב שלו מול היציאה מהחנייה - וככה נפתרה הבעיה.

לא חבל על הכסף של רכב נוסף ?? (רכב + ביטוח + טסט).

 

אבל כל פעם שהוא יסע השכן יתפוס לו, הוא סוחר, יתקע לו שם רכב לחודש.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש לך ביטוח מקיף?דפוק לו את האוטו ביציאה מהחניה שלך.גש אליו ובקש סליחה תן לו פרטים הוא כבר לא יחנה שם

 

הוא טחון כסף באמת שהדפיקה לא תזיז לו...אם כבר הוא ידפוק את שלי....

פורסם
היי חבר

ממש לא הגזמתי, אני מתבסס על ניסיון אישי ופסקי דין בנושא.

יש עיריות המתעסקות בדוחות חניה ויש עיריות בהן זה בסמכות הפיקוח העירוני.

 

לפי מה שהבנתי מהתיאור שלך, נסה לבקש מהעירייה שתצבע את החניה הנגדית באדום לבן (ושיעשו את זה כחוק, עם אישור של ועדת תמרור מקומית ולא סתם לבוא ולצבוע כיוון שאחר כך השכן לא יוכל לבטל את הדו״ח שקיבל).

 

לאחר שהחניה תהיה צבועה באדום לבן והוא ימשיך להחנות שם, תזמין פיקוח שיתנו לו דו״ח פעם-פעמיים והוא יבין את העיקרון,

אם זה לא עוזר (התעלמות מדו״ח/ הפיקוח לא נותן דו״ח) הגש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בגין הטרדה ליחיד/הפרעה לשימוש סביר במקרקעין, כליאת שווא. יש מספר פסקי דין המבהירים והמגדירים בבירור הפרעה לכניסה ויציאה מ/ל חניה פרטית כהטרדה וכן פסיקה שאף עיכוב של 20 דקות עם חסימת רכב מהווה כליאת שווא.

 

בהצלחה

השאלה שלי האם יש סיכוי שהעירייה תאשר דבר כזה - הרחוב ברוחב 6 מ' כמעט ואם חונה מכונית זה מוריד עוד 2 מ' כי אצלנו חונים חצי מטר מהמדרכה...האם קרה בעבר שעירייה אישרה כזה דבר? או שיש מצב שהעירייה תגיד בעיה שלך תפתח מצידנו את כל החצר לחניה...מה אתה אומר?

פורסם
השאלה שלי האם יש סיכוי שהעירייה תאשר דבר כזה - הרחוב ברוחב 6 מ' כמעט ואם חונה מכונית זה מוריד עוד 2 מ' כי אצלנו חונים חצי מטר מהמדרכה...האם קרה בעבר שעירייה אישרה כזה דבר? או שיש מצב שהעירייה תגיד בעיה שלך תפתח מצידנו את כל החצר לחניה...מה אתה אומר?

 

אני חושב שאם תפעיל מספיק לחץ הם יבואו ויצבעו את החניה המקבילה באדום לבן, סביר להניח שהשרטוטים של החניה בתוכניות הבית יעזרו לך (במידה והחניה חוקית, נכללת בשרטוטים ובתוכניות הבניה שלך). השכן שלך יכול לטעון ש4 מטרים מסוף רכבו לפתח החניה שלך זה מרחק סביר ומספיק להכניס ולהוציא רכב אל ומהחניה.

 

ראיתי מקרה דומה, של רחוב עם דירות קרקע וכביש/מדרכה בין הדירות, שלכל דירה הייתה כניסה לחניה פרטית בתוך השטח שלה וכולם היו מחנים את רכביהם בתוך החניות הפרטיות אבל בסופו של דבר כולם החליטו לסגור את החניות הפרטיות על מנת להגדיל את שטח הגינה, ולהשאיר את הרכב צמוד לחומה החדשה (שחסמה את הכניסה לחניה הפרטית) ובכך צמצמו את שטח המעבר לכלי רכב שהיה רחב יותר קודם לכן.

 

תגיד, מה רוחב החניה שלך? הכוונה בין קיר לקיר, והאם היא חניה כפולה או חניה לרכב יחיד?

בהצלחה

שלומי

פורסם

כמו כן, רוחב הכניסה ה"מגיע" לך לתמרון תלוי במשתנים נוספים לפי תקנות התכנון והבנייה (התקנת מקומות חנייה) והתקן המומלץ של משרד התחבורה.

 

אם תוכל להעלות תמונות ברורות של הרחוב המדובר (או שתשלח לי בה"פ את הכתובת ונראה בSTREET VIEW), קשה להגיד לך בדיוק כשאני לא רואה את הסביבה, מדרכות, חומות, חניות מסביב.

שלומי

פורסם
אני חושב שאם תפעיל מספיק לחץ הם יבואו ויצבעו את החניה המקבילה באדום לבן, סביר להניח שהשרטוטים של החניה בתוכניות הבית יעזרו לך (במידה והחניה חוקית, נכללת בשרטוטים ובתוכניות הבניה שלך). השכן שלך יכול לטעון ש4 מטרים מסוף רכבו לפתח החניה שלך זה מרחק סביר ומספיק להכניס ולהוציא רכב אל ומהחניה.

 

ראיתי מקרה דומה, של רחוב עם דירות קרקע וכביש/מדרכה בין הדירות, שלכל דירה הייתה כניסה לחניה פרטית בתוך השטח שלה וכולם היו מחנים את רכביהם בתוך החניות הפרטיות אבל בסופו של דבר כולם החליטו לסגור את החניות הפרטיות על מנת להגדיל את שטח הגינה, ולהשאיר את הרכב צמוד לחומה החדשה (שחסמה את הכניסה לחניה הפרטית) ובכך צמצמו את שטח המעבר לכלי רכב שהיה רחב יותר קודם לכן.

 

תגיד, מה רוחב החניה שלך? הכוונה בין קיר לקיר, והאם היא חניה כפולה או חניה לרכב יחיד?

בהצלחה

 

חניה לרכב יחיד, בין קיר לקיר 2.40 מ', החניה רשומה בטאבו, בית קרקע.

כדי להגיע למצב שהרכב הוא במצב אנכי צריך גם לסובב אותו למצב הזה...

פורסם

במצב שלך עם שכן מהסוג הזה, עדיף לנהוג בזהירות.

נראה שיש לך הרבה יותר מה להפסיד מאשר לו.

תמצא דרך לחנות כך שתוכל לצאת (למשל לחנות ברוורס עם הפנים קדימה),

או כמו שהציעו לך לשים איזה קטנוע ישן בחנייה שמפריעה.

 

אף אחד לא יעזור לך עם שכן כזה, לא משטרה ולא עירייה.

פורסם
לא אין צורך מכיוון שבמילא לא חונים בצד הזה הרחוב חד סיטרי.

 

ברחוב חד סטרי אפשר להחנות בשני הצדדים.

תבקש מהעיריה לצייר לך מעטפה על הכביש בד"כ אין להם בעיה לבצע זאת בכניסה לחניה פרטית .

רק תוסיף בקשה קטנה שגודל המעטפה תיהיה לרוחב הכביש כולו .

פורסם

לפי התקן של משרד התחבורה, מגיע לך 4.85-6.20 מ' מפתח החניה שלך לאבני השפה שמנגד, תלוי בסביבה (עמודים/חניות סמוכות/תמרורים מוצבים/מדרכות).

 

לך לעירייה למי שאחראי על ועדת תמרור עירונית ודבר איתו, רוב הסיכויים שהוא לא יודע את החוקים לפרטים ולא יבין מה אתה רוצה ממנו אבל תנסה להיות תקיף ואם צריך לשלוח מכתבים בדואר רשום למח' הנדסה/פיקוח עירוני ואז אני מאמין שיתייחסו אליך.

שלומי

פורסם
לפי התקן של משרד התחבורה, מגיע לך 4.85-6.20 מ' מפתח החניה שלך לאבני השפה שמנגד, תלוי בסביבה (עמודים/חניות סמוכות/תמרורים מוצבים/מדרכות).

 

לך לעירייה למי שאחראי על ועדת תמרור עירונית ודבר איתו, רוב הסיכויים שהוא לא יודע את החוקים לפרטים ולא יבין מה אתה רוצה ממנו אבל תנסה להיות תקיף ואם צריך לשלוח מכתבים בדואר רשום למח' הנדסה/פיקוח עירוני ואז אני מאמין שיתייחסו אליך.

 

שלומי תודה!

האם יש לך אפשרות לשלוח לי לינק לתקן הזה או לצרף את הקובץ?זה אולי יעזור לי כשאביא זאת בפניהם של המחליטים.

שוב תודה על העזרה!

פורסם
שלומי תודה!

האם יש לך אפשרות לשלוח לי לינק לתקן הזה או לצרף את הקובץ?זה אולי יעזור לי כשאביא זאת בפניהם של המחליטים.

שוב תודה על העזרה!

 

מצאתי את התקן המדובר השאלה היא אם לא יגידו סבבה אז תגדיל את הפתח כדי שיהיה לך מרחב תמרון...יכול להיות שלא מעניין אותם שהחניה היא ישנה והכל היה תקין לפני ריבוי המכוניות שהאדון מביא...

פורסם

גם אם תרחיב את החניה שלך לכל רוחב הבית הם יצטרכו לתת לך את ה4.85 (המינימום בתקן).

לא צודק מבחינתם להכריח אותך לשנות את תכניות בניית הבית רק כי הם מתעצלים לעשות את המוטל עליהם.

 

אתה יכול להגיד שלפני X שנים, בעת בניית הבית, הגשת את התכניות והשרטוטים לאישור וקיבלת אישור מוועדת התכנון המקומית,

מה שאומר שמבחינתם ומבחינת מחלקת ההנדסה התוכניות מאושרות בהתאם למתאר המאושר.

 

מה שאומר שאת שלך- עשית. עכשיו נשאר להם לעשות את שלהם (לעבוד לפי התקן של משרד התחבורה).

 

עוד דבר- נסה לבדוק את חוקי העזר העירוניים בעירך ונסה לראות אם יש התייחסות לחניות פרטיות.

שלומי


×
×
  • תוכן חדש...