Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום חברים.

שמתי לב לבעיה לא קריטית אבל אישית ממש מרגיזה בפנסים, בייחוד האחוריים.

שמתי לזה לב היום כאשר הפעלתי ''ארבע אורות''- כאשר מנורת האיתות דולקת בעת ההבהוב

הפנסים האחוריים ניהיים עמומים וברגע שנורת האיתות נכבית בעת ההבהוב היא מחזירה את העוצמה לפנסים התאורה,

זה יותר מצב שחצי מהתאורה האחורית מהבהבת יחד עם נורות האיתות רק ב''עדינות'', הפנסים לא ממש נכבים אלא רק ניהיים עמומים.

מישהו מכיר את הדבר? יש לזה פיתרון? כשאני רואה את זה, זה פשוט מטריף.

 

תודה מראש לעוזרים.

שלומי.

פורסם

לדעתי, בעיית הארקה של אחד הפנסים האחוריים.

 

תפרק את הפנסים, תראה שאין סימני קורוזיה ו/או התחממות בקונקטורים.

 

לפעמים הפתרון הוא בהוספת חוט הארקה נוסף לגוף הרכב.

 

 

פורסם

שלום וחג שמח

הבעיה בפנסים האחוריים,זה של הארקה חלשה.

לכן יש לפרק את הפנסים האחוריים,ולראות שיש קורוזי האו התחממות בחוט השחור( זו הארקה)

ולבצע מעקף לחוט הזה מגוף הרכב. לחבר חוט מהפין שנכנס לפנס של החוט השחור לגוף הרכב.

בהצלחה.גיא

פורסם

בעיה דומה בכל רנו שיצא לי לפגוש, תנקה את הלוח החשמלי שעליו מתיישבות המנורות,ניקיתי בקליאו של חברה שלי והבעיה נפתרה.

אצלי בלחיצה על הבלם מצד שמאל האור היה מתעמעם ובו זמנית מפעיל את הוינקר השמאלי .

×
×
  • תוכן חדש...