Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שמדובר באותה סוכנות ואני אפילו מכיר את המקום, מה הסיבה לזה שכבר מגיעות לשם מכוניות עם 0 ק"מ?

 

מה עם טויוטה אוריס? נכון שהיא לא אירופאית והעיצוב לא לטעם כולם אבל היא עונה על הדרישות שלך לדעתי ואני ממליץ לבדוק אותה.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה לכל המגיבים.

עשיתי היום נסיעה על דור 6 ודור 7 והגולף החדשה פשוט הרגישה לי טוב יותר - נוחה יותר, שקטה יותר, איכותית יותר, כסאות שהיו לי יותר נוחים וההבדל בהאצה היה בלתי מורגש מבחינתי.

בסוף הזמנתי את את דור 7.

 

אגב קיבלתי תשובה לגבי ה "ליסינג 0 ק"מ", לדברי הסוכן, רכבים שנפגעים בזמן הבאתם ארצה מועפים לליסינג עם הנחה מסויימת.

פורסם

תתחדש. אל תשכח לעדכן חוויות כשתקבל אותה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אגב קיבלתי תשובה לגבי ה "ליסינג 0 ק"מ", לדברי הסוכן, רכבים שנפגעים בזמן הבאתם ארצה מועפים לליסינג עם הנחה מסויימת.

 

קישקוש בלבוש, אם ככה אז כדאי שיליפו חברת הובלה עם כמות הרכבים שהם מוכרים עם 0 ק״מ.

האינטרס שלו הוא מן הסתם שתקנה ממנו אז מבחינתו רכבים עם 0 ק״מ מגיע בלי מנוע ובלי גלגלים.

פורסם

תתחדש!

אגב, אפילו שבדיעבד, מכל החלופות שקיימות, היחידה שהרגישה לי שהיא מתקרבת לגולף היתה ה- I30 החדשה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
תתחדש!

אגב, אפילו שבדיעבד, מכל החלופות שקיימות, היחידה שהרגישה לי שהיא מתקרבת לגולף היתה ה- I30 החדשה.

 

נהגתי ב I30 החדשה, המנוע צורח! וגם לא מרגיש חזק כמו שהוא על הנייר.

פורסם
נהגתי ב I30 החדשה, המנוע צורח! וגם לא מרגיש חזק כמו שהוא על הנייר.

 

סליחה, התכוונתי בכל הקשור לעיצוב הפנים ונוחות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אחלה, תתחדש. קנייה מצויינת.

 

גולף ערומה ב-130K, שילמת גם 3500 ש"ח לצבע מטאלי? :lol::roll:

 

קודם כל זה 3000 ולא 3500, ודבר שני - מה נראה לך שצ'מפיון יוותרו על זה? :-P

אותי זה לא מטריד, בכל מקרה הצבע שרציתי זה לבן (לא מטאלי).

 

אני אסכם את זה ככה:

אם אתה מחפש כפתורים ולחצנים - תיגש לסוכנות אופל או פורד הקרובה לביתך, הייתי שם, בטוח שתאהב (יש מלא כפתורים).

לאחר שעשיתי נסיעות מבחן על כל הרכבים שיש בקטגוריה הזאת ובטווחי מחיר של 130K, הנסיעה הכי מהנה היא חד משמעית בגולף.

 

היו לי ספקות לגבי המרווח שיש בגולף ולכן בשלב מסוים חשבתי אולי ללכת על האוקטביה או על המגאן אסטייט.

בנסיעת המבחן של הגולף 7 באנו כל המשפחה - אני, אשתי, שני ילדים ושני כסאות בטיחות לא קטנים. בזמן שאחד מאיתנו נהג ולידו ישב נציג של צ'מפיון, השני ישב מאחור בין שני כסאות הבטיחות וזה היה צפוף - צפוף מאוד.

לאחר מכן נסענו לאולמות התצוגה של סקודה ורנו ועשינו את אותה המדידה - נחשו מה הייתה התוצאה?

אם בגולף היה לנו צפוף והיה קשה לסגור את חגורת הבטיחות במושב האמצעי, באוקטביה ובמגאן לא יכולנו להכניס את התחת בין שני כסאות הבטיחות. אין לי שום הסבר הגיוני לזה, מצד אחד חיצונית הרכב נראה קטן יותר, מצד שני בפנים הוא מרווח יותר... אבל זאת עובדה.

אגב בכל הרכבים לא הייתה בעיה במימד האורך.

 

נ.ב: אני חייב לציין שאני ממש לא Fanboy של גולף, זאת הגולף הראשונה שלי מתוך 6 רכבים שהיו בבעלותי ב 12 השנים האחרונות (אף אחד מהם לא היה של VW)

פורסם

תשמע, אני לא טוען שהגולף לא רכב טוב.

אבל שאתה מכניס למשוואה את המחיר הלא רציונאלי שלה, זה כבר משנה את הכל.

גולף 1.2 ברמת הגימור הפשוטה ביותר מתומחרת במחיר שהייתי מצפה לראות את ה-1.4 ברמת גימור מכובדת (קומפורטליין).

הגולפים בהצגתם תמיד מתומחרים גבוה, עם השנים איכשהו במחיר שלהן נשחק (אני מדבר כחדשה) ואז מגיע לגבול הסביר העליון.

לקראת סוף השיווק של מנוע ה-1.6 הוצעה לי גולף דור 6 מנוע 1.6 ידנית במחיר שקרוב ל-100K ואוטו' קרוב ל-110. זה מחיר הגיוני לרכב כזה.

ה1.2 TSI DSG תומחרה ב-113 במבצעי מכירות. זה מחיר הגיוני.

פורסם

על התמחור של צ'מפיון כבר נכתב רבות, כולל על ידי, אבל אני מבין למה פותח השרשור מתכוון.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

זה כל היבואנים היום. המחירים היום לא נורמליים וסוכנויות הרכב מאשימות את המיסוי ואת היצרנים שהעלו מחירים.

 

I30 - 127K

Golf - 130K

Jetta - 129K

Auris - 130K

Focus 1.6 - 127K

Focus 2.0 - 132K

Megan Estate - 130K

Fluence 1.6 - 128K

Octavia - 127K

Civic 5D (Manual) - 126K

Astra Berlina - 127K

 

בסיטרואן, פיז'ו, מאזדה, שברולט וקיה לא היה שום דבר שעניין אותי.

 

מהמחירים הנ"ל שום יבואן לא מוריד שקל, הם מוכנים להוסיף אביזרים וקישוטים שלא מעניינים אותי.

פורסם

תתחדש.

ביחס לתמחור המתחרות פתאום מחיר הגולף לא נראה חריג כל-כך...

גולף תמיד תומחרה גבוה מהמתחרות, במידה רבה של צדק לאור רמת הליטוש ההנדסי והאיכות אשר בד"כ גבוהות משמעותית מהמתחרות. במקרה של דור 7, הגעתה של גרסת ה-1.2 עם מתלה אחורי פשוט (לא עצמאי מתוחכם כמו בדור 6/פוקוס - קיים רק בגרסת ה-1.4 המיובאת), מעוררת סימן שאלה לגבי איכות ביצועי המתלים לעומת המתחרות. משום מה לא מצאתי אף מבחן דרך (בחו"ל או בארץ) אשר בוצע על גרסה זאת - כל המבחנים נעשו על גרסאות ה-1.4 או הדיזל המקבילות שכולן מצוידות במתלה המתקדם. בכל הקשר לתא הנוסעים, יתרון הגולף נשמר ללא ספק.

 

ד"א, המסקרנת מכל המתמודדות שבחנת היא המגאן סטיישן - על הנייר היא המשפחתית האופטימאלית. תא נוסעים איכותי (למרות העיצוב המשמים), רמת אבזור הוגנת (למרות העדר פתח מיזוג מאחור אשר קיים בפלואנס), גלגלי סגסוגת (מי עיצב אותם? מכוערים רצח), ביצועים טובים וצריכת דלק סופר חסכונית (אם כי הגולף המצוידת בדור האחרון של מנועי TSI לא מפגרת הרבה מאחור), תא מטען מרווח ושימושי כיאה לסטיישן אמתית, וכל זאת במחיר מאד תחרותי.

במבחן אולם התצוגה, היא בהחלט הרשימה אותי. טרם נהגתי בה, תוכל לפרט את התרשמותך? מה גרם לך להעדיף את הגולף על פניה?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

המנועים של שני הרכבים שונים, האחד הוא טורבו דיזל והשני הוא טורבו בנזין.

מנוע הדיזל רועש וגס לעומת מנוע ה TSI, תוסיף לזה בידוד רעשים ממוצע בתא הנוסעים והמגאן הופכת לרכב קצת רועש.

אגב, אני את נסיעת המבחן עשיתי כשהמנוע כבר היה חם, אני מניח שכאשר מניעים את המנוע והוא קר, גרגור הדיזל מורגש יותר.

זה היה אחד הדברים שמאוד הפריעו לי ברכב הקודם, אולי למישהו אחר זה לא יזיז בכלל.

  • חודש מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...