Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתאר לכם התרחשות שעברתי עם האוטו הכוללת תקלה ואי תיקון במסגרת האחריות:

מדובר בסוזוקי אלטו בן שנתיים עם מעט מאוד ק"מ, עובר טיפולים בזמן במוסך מרכזי והנהיגה בו רגועה ועדינה.

כל זה לא מנע מהבעיה להופיע- גמגומים של המנוע- רעידות קשות מאוד אחרי התנעה אשר נפסקות אחרי זמן מה.

אמרתי מזל שיש אחריות וניגשתי למוסך מרכזי של סוזוקי,

במקום נאמר לי שיש לבצע ניקוי מצערת במנוע, אבל התיקון לא במסגרת האחריות! ושאני צריך לשלם על זה כסף!

 

כלומר האחריות של 3 שנים על המנוע לא שווה דבר!

שום דיבורים לא עזרו, כולל עם האחראים.

לכן החלטתי לפנות אליכם כדי לוודא שאכן הטיפול אמור להיות במסגרת האחריות ומה אני יכול לעשות כדי לפתור את הבעיה?

פורסם

שאלת כמה עולה ניקוי בית מצערת?

הספרי 20-30 את העבודה אפשר לבצע לבד, אבל מומלץ לבצעה במוסך במסגרת האחריות. המחיר הוא כמה עשרות שקלים. לא יותר. הייתי משלם ומתנה את התשלום בפתרון הבעיה.

אני בספק אם זאת אכן הבעיה ברכב חדש יחסית כשלך.

פורסם

לדעתי כל מוסך מורשה שמכבד את עצמו ואותך ויודע שהרכב באחריות היה עושה את במסגרת האחריות. אתה צריך להיות יותר אסרטיבי ולעמוד על שלך. אם הם ימשיכו בשלהם פתיחת קריאה בשירות הלקוחות של היבואן + מכתב רשום לשירות אמור לפתור לך את הנושא.

פורסם
שאלת כמה עולה ניקוי בית מצערת?

הספרי 20-30 את העבודה אפשר לבצע לבד, אבל מומלץ לבצעה במוסך במסגרת האחריות. המחיר הוא כמה עשרות שקלים. לא יותר. הייתי משלם ומתנה את התשלום בפתרון הבעיה.

אני בספק אם זאת אכן הבעיה ברכב חדש יחסית כשלך.

שכחת להוסיף כמה עלויות.

1. פירוק/הרכבה של כיסוי המנוע שלפעמים זו עבודה של 10 דקות ברכבים מסויימים.

2. בדרך כלל חובה לבצע כיול מחדש של המצערת לאחר הניקוי בעזרת סורק תקלות.

 

סה"כ עלות בסביבות 200-250 שקלים.

איזה כייף לי :)

פורסם

ניקוי מצערת זה ממזמן לא התזת ספריי וגמרנו , מפרקים את המצערת ממקומה מנקים היטב וכאשר מחזירים למקום יש לבצע לימוד מצערת.

לגבי הבעיה באמת שקשה לי להחליט , מצד אחד הרכב באחריות, מצד שני מדובר בתופעה שהיא לא תקלה אלא פשוט מגיעה עם הזמן וקיימת במגוון רחב של מכוניות.

הייתי פונה לשירות לקוחות ומבקש השתתפות בטיפול.

 

נ.ב ספק אם מקור הבעיה היא במצערת.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

השבוע העלה חבר פורום יקר פירוט עלויות טיפול ברכבו.

עלות תרסיס: 55 (אכן כפול, מה גם שלא משתמשים במוסך במכל שלם) עבודה: 90 ש"ח.

הרכב: סוויפט, שאמור להיות מורכב יותר מהאלטו. להשוואתכם:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3790177#post3790177

פורסם

תנחומיי.

 

יצרנים רבים מסירים מהאחריות נושאים ספציפיים שנגרמים כתוצאה מאיכות דלק נמוכה ו/או תנאים ייחודיים שמתקיימים כמעט רק כאן בארץ.

 

שלם ושכח, שאלה יהיו הצרות שלך.

 

שבוע טוב

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תנחומיי.

 

יצרנים רבים מסירים מהאחריות נושאים ספציפיים שנגרמים כתוצאה מאיכות דלק נמוכה ו/או תנאים ייחודיים שמתקיימים כמעט רק כאן בארץ.

 

שלם ושכח, שאלה יהיו הצרות שלך.

 

שבוע טוב

 

איציק

 

 

מבחינתי העניין היא עקרוני, גם אם מדובר על תיקון לא יקר.

פשוט מקומם אותי שיש אחריות, שכלולה במחיר הרכב ולא ניתנת בחינם, ואי אפשר לממשה.

בנוסף., הטיפולים לאוטו בוצעו במוסך המרכזי במחירים לא זולים כדי שהאחריות

תישאר תקפה.

אני שוקל לפנות לגופים של הגנת הצרכן כדי לקבל את מה שאני שילמתי עליו.

הטענה שדלק לא איכותי גרמה לזה גם לא מקובלת, הרי אין שום מקום בעולם עם

דלק 100% נקי, לא בגרמניה ולא בסעודיה.

מנוע צריך להתמודד עם דלק רגיל. עובדה שמכוניות רבות נוסעות ק"מ רבים עם דלק

באותה איכות ולא מגמגמות. ..

פורסם

כשיבואן עושה תכנית עסקית לפתוח שוק חדש בטווח מחירים לא מוכר, אתה צריך להבין שחלק ממנה הוא לחסוך בעלויות.

בריינג' רובר אני מניח שיעשו לך ספריי בחינם וגם כוס קפה וטלפון חפשי. שילמת על כל זה.

פורסם

עשו לי בדיוק אותו טיפול בצמפיון ביקשתי לשלם ( אני לא אוהב בחינם ) הם אמרו מה זה ניקוי מצערת שטויות, ולא חייבו אותי כלל.

פורסם

[עדכון]

 

אחרי עוד קצת דיבורים עם יבואנית סוזוקי, הסתדרנו והרכב קיבל טיפול ראוי וטוב בחינם. :-)

 

תודה לכל העונים

פורסם

הבעיה

" גמגומים של המנוע- רעידות קשות מאוד אחרי התנעה אשר נפסקות אחרי זמן מה."

אכן נפתרה, נכון לעכשיו.

הבעיה יכולה לחזור בעתיד בגלל המנוע הרגיש של סוזוקי אלטו.

אולי תוסף דלק פעם בכמה זמן יעזור... נחיה ונראה.

×
×
  • תוכן חדש...