Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היכן ניתן ליקנות נוזל קירור של חברת פז (נוזל צהוב זרחני) חוץ ממוסך?

נ.ב לרנו מגאן 2008

פורסם

לא קונים נוזל קירור "צהוב זרחני", קונים נוזל קירור בתקן שמתאים לרכב.

אני משער שאתה שואל על פז כי זה מה שמופיע בספר הרכב. אני בכל אופן ממליץ רק על נוזל קירור מקורי. את שני הנוזלים תשיג בכל מוסך מורשה. אני לא מאמין שתמצא את הנוזל הספציפי של פז בחנויות חלפים, לדעתי הוא מיוצר בלעדית עבור קרסו.

אגב, למה אתה שואל? ככל הזכור לי במגאן II נוזל הקירור הוא "לכל החיים".

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

גלון נוזל קירור מקורי של רנו עולה 130 שקל במוסכים מורשים.

 

נוזל קירור תחליפי יעוד לרנו של פז, שעומד במפרט היצרן עולה כ 20 שקל לליטר,וגם אני לא חושב שאפשר לקנות אותו מחוץ לרשת מוסכים מורשים.

 

גם את הראשון לא פגשתי בחניות חלפים.

 

מחירים יחסית לא גבוהים, ומניסיון שלי גם נוזל של פז עושה עבודה טובה.

 

מה בעיה לקנות במוסך רנו?

 

 

פורסם

אכן שלוש שנים אצלי ובאמת מפתיעה באמינותה ללא תקלה אחת בניגוד לכל המשמיצים/מבינים למיניהם

פורסם

בעקרון כל נוזל שעליו מצויין שהוא מתאים לתקן RENAULT TYPE D, אתה יכול לנסות לקנות מטלרון הם מייבאים נוזל של Eurol

שמתאים (וגם שמני ELF..) http://www.eurol.com/en/37-products/1742-eurol-coolant-glx-36degc.html

 

הנוזל הוא לא "לכל החיים" אאל"ט החלפה צריכה להתבצע כל 90K או 4 שנים.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

×
×
  • תוכן חדש...