Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

עוד כמה ימים נגמרת לי תקופת המלווה וברשותי הונדה לג'נד משנת 2003.

בגלל שההונדה לא ממש "מגניבה" כמו איביזות ושירוקואים וכו' שיש לאנשים בגילי חשבתי להפוך אותה לאחת כזאת ולהשחיר את החלונות האחוריים שלה.

אין ברשותי ידע על השחרה, אז הייתי שמח לדעת כמה עולה התענוג והאם יש מקומות מומלצים לעשות זאת באיזור השרון\המרכז.

 

עוד רציתי לדעת האם יש ג'אנטים או שיפורים קוסמטיים אחרים שיכולים לגרום לאוטו להראות "קרבי" יותר? כמובן שהמחיר הכולל לא יעלה על כמה אלפי שקלים בודדים.

 

תודה לכל העונים.

פורסם
שלום,

עוד כמה ימים נגמרת לי תקופת המלווה וברשותי הונדה לג'נד משנת 2003.

בגלל שההונדה לא ממש "מגניבה" כמו איביזות ושירוקואים וכו' שיש לאנשים בגילי חשבתי להפוך אותה לאחת כזאת ולהשחיר את החלונות האחוריים שלה.

אין ברשותי ידע על השחרה, אז הייתי שמח לדעת כמה עולה התענוג והאם יש מקומות מומלצים לעשות זאת באיזור השרון\המרכז.

 

עוד רציתי לדעת האם יש ג'אנטים או שיפורים קוסמטיים אחרים שיכולים לגרום לאוטו להראות "קרבי" יותר? כמובן שהמחיר הכולל לא יעלה על כמה אלפי שקלים בודדים.

 

תודה לכל העונים.

 

קודם כל ההונדה לג'נד זה אחלה רכב, אבל בתחלית הוא שונה מאוד מהאיביזות והשירוקואים ..תבין שהרכבים האלה צריכים מראה קרבי כי הם כביכול ספורטיביים... יש לך רכב מקלאסה אחרת עם מראה סולידי ומאופק.. ותאמין לי שיותר מפנק משאר הקומפקטיות...אני במקומך משקיע במערכת איכותית ומשחיר זוג חלונות אחוריים.. השחרה אתה תמצא בכל חור באיזור שלך רק תכתוב בגוגל. ובבקשה בלי מדבקות וניאונים ולדים..אתה תצחק על עצמך בעוד כמה שנים.

פורסם
קודם כל ההונדה לג'נד זה אחלה רכב, אבל בתחלית הוא שונה מאוד מהאיביזות והשירוקואים ..תבין שהרכבים האלה צריכים מראה קרבי כי הם כביכול ספורטיביים... יש לך רכב מקלאסה אחרת עם מראה סולידי ומאופק.. ותאמין לי שיותר מפנק משאר הקומפקטיות...אני במקומך משקיע במערכת איכותית ומשחיר זוג חלונות אחוריים.. השחרה אתה תמצא בכל חור באיזור שלך רק תכתוב בגוגל. ובבקשה בלי מדבקות וניאונים ולדים..אתה תצחק על עצמך בעוד כמה שנים.

 

תודה, צריך לקבל אישורים להשחרת חלונות? משהו? או שפשוט נוסעים למוסך וזה חוקי לגמרי?

אני לא ערס, לא אשים מדבקות וכו'.. אבל הג'אנטים... הם פשוט קטנים ועלובים מדי למכונית שעלתה קרוב לחצי מליון שקל בזמנו....

פורסם

אחי היקר זכיתה ברכב שרבים האנשים שהיו מתיים להתחיל עם רכב כזה בתחילת הדרך ועוד קיבלתה אותו במתנה וכולל תחזוקה תישמח במה שיש לך תאמין לי זכיתה במתנה לא נורמאלית לילד בגילך עדיף הונדה איכותי ואמינה מסתם אוטו עם פוזה של הכי אמין ומאיכות הרכבה שלא מתקרבת ללגנד עם קצת טעם תוכל להפוך אותה לרכב שמסובב ראשים לא פחות משירקו תתחיל עם חלונות שחורים מאחורה לא צריך אישור המחירים מישתנים בהתאם לאיכות העבודה ועם עוד קצת פיצרים קטנים תאמין לי יהיה לך אוטו לא פחות מנקר עיניים אם תירצה עוד עיצות שלח לי ה''פ

Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!

פורסם

200 שקל לזוג חלונות?! נשמע קצת מדי. מחפש שתהיה איכות סבירה פלוס.

מה לגבי ג'אנטים או דברים אחרים שאני יכול לעשות כדי לתת לאוטו מראה מיוחד יותר?

פורסם

לא צריך אישורים בשביל הכהייה חלונות. מותר להכהות רק את החלונות האחוריים, אסור קדמיים.

 

כן, אתה יכול להחליף את הג'אנטים. מה בדיוק השאלה?

לך לפנצ'ריה שיש לה מבחר של ג'אנטים, תבחר את מה שמתאים לך, תרכיב וסע לשלום.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

חלונות שחורים? רוצה לעשות רושם?

 

תדאג שיהיו לך צמיגים איכותיים ותקינים.

תוודא שהמכונית מטופלת כמו שצריך - מעצורים, נוזלים למינהם...

 

ולמה שלא תתחיל בטיפול דיטייליניג - שזה האנטי האייג'ינג של המכונית!

מכונית מצוחצחת ומבריקה תראה הרבה יותר טוב !

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

קודם כל לך לאביתר לג.מ פורטל על מנת להתקין ג'אנטים. משם לך לאודיבה ארט לעשות השחרת חלונות.

 

יש לך פנינה ביד אל תתפשר בשביל 100 שקל בדברים שאתה קונה.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

×
×
  • תוכן חדש...