Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב עבר 37 אלף ק"מ כאשר אני עשיתי עליו 3000 בחודשיים האחרונים

כשבוע לאחר קניית הרכב התחילו להידלק נוריות אזהרה ברכב

לאחר טיול למוסך הוחלפו הטורבו, רצועת הטיימינג ובוצע ריפוד מלא לצירות הדלק המתקתקים המפורסמים

מאז לא נדלקו שום נוריות אזהרה ולא חוויתי בעיות ברכב מבחינת איכות נהיגה אבל ישנו רעש מהמנוע שמשגע אותי

חיפשתי בפורומים בארץ ובעולם אחר בעיות דומות ודיאגנוזות אבל לא מצאתי משהוא חד משמעי

הרבה שרשורים נפתחו בנושא והבעיות שאנשים מציינים מגוונות החל מבעיה במשאבת מים או דלק, בעיה ברצועת האלטרנאטור שעשויה להביא להרס של המנוע אם לא תתוקן או שסתומים דפוקים וכלה ברעש הצרצור הטבעי בדומה למכונת תפירה של מנועי ה TSI.כמובן שהרוב השערות והצעות ולא נתקלתי במישהוא שסיפר שהלך למוסך ותיקנו משהוא.

כמובן שביקור במוסך לא עזר ונגמר ב"רעש טבעי של המנוע"

הרעש המדובר הוא כמו צרצור מהמנוע ואני שומע אותו בסרק או בנסיעה בעיר. כאשר אני עובר את ה 60 קמ"ש בערך הרעש נבלע ברעש הנסיעה וכמעט ולא שומעים אותו. בנוסף ככל שהאוטו מתחמם הרעש פוחת ואחרי נסיעה בין עירונית של כרבע שעה כמעט ולא שומעים אותו.

עוד מעט אני ירד לרכב ויעלה סרטון שממחיש את הרעש כאינדיקציה.

אני רוצה לדעת האם משהוא חווה בעיות דומות? האם משהוא תיקן בעיה דומה? או האם למישהו יש פתרון קונקרטי מתוך ניסיון ולא משהוא השערתי? מפחיד לחשוב שהמנוע יכול להיהרס משימוש רגיל ברכב אחרי שהמוסך טען שאין שום בעיה.

ד"א נגמרה לי האחריות כיומיים לאחר התיקון הגדול ובמוסך אמרו שזה הרעש הטבעי של המנוע אבל אם אני רוצה אני יכול להכניס את הרכב לדיאגנוזה דקדקנית, דבר שעולה כ 280 שקל לא כולל מע"מ ושם אולי ימצאו בעיה ואולי לא (לפי ההכרות עם צ'מפיון כנראה שלא) הרכב עבר טיפול לפני 7500 ק"מ

פורסם

כשרכשתי את הבורה 2002 שלי לפני כ-4 שנים , שמעתי את התקתוקים ( תקתוקים מהירים ) מידי פעם .....שאלתי את המוסך המורשה , והוא אמר שכך זה צריך להיות ....אני לא זוכר את ההסבר לזה , אבל בזמנו הוא נתן לי הסבר מספק והצביע לי על קופסא ממנה מגיע הצקצוק ....הקופסא נמצאת בצד שמאל למעלה במנוע ( אם פותחים את המכסה ואתה ממול ).......מה שאני יודד , שהצקצוקים לא תמיד ישנם , ובתזמון מסויים הם מגיעים למ"ס דקות ומפסיקים וכן הלאה .......אני לא רוצה להטעות - אם זכור לי ההסבר , זה משהו שקשור לוואקום......

פורסם

הרעש קיים כל הזמן והתדירות גוברת ככל שאני נותן יותר גז. כשאני עוזב את דוושת הגז במצב נסיעה הם מפסיקים לחלוטין. שחכתי לציין את זה....

לא קיימת אצלי שום קופסא בצד שמאל למעלה.... ואי אפשר לקבוע מאיפה מגיע הרעש... הוא פשוט מגיע מכל המנוע....

אני מחכה שהרכב יתקרר כדי לרדת למטה ולצלם

פורסם
הרעש קיים כל הזמן והתדירות גוברת ככל שאני נותן יותר גז. כשאני עוזב את דוושת הגז במצב נסיעה הם מפסיקים לחלוטין. שחכתי לציין את זה....

לא קיימת אצלי שום קופסא בצד שמאל למעלה.... ואי אפשר לקבוע מאיפה מגיע הרעש... הוא פשוט מגיע מכל המנוע....

אני מחכה שהרכב יתקרר כדי לרדת למטה ולצלם

 

 

אתה שומע את הרעש , בזמן שאתה בתא הנוסעים ? ......כי אם זה כך , זה לא מה שהיה לי ......אני שמעתי זאת רק כאשר אתה מחוץ לרכב וקרוב לאזור תא המנוע , ובטח כשפותחים את תא המנוע .......לגבי הגז , יכול להיות שזה מתגבר או שלא , אני לא שמתי לב לכך .

לגבי הקופסא - המיקום שלה הוא בצד שמאל - בערך בן תא נוזל המתזים לבן מיכל המים ....מזובר בקופסא מרובעת בגודל 10 ס"מ על 10 ס"מ לערך .

פורסם
אתה שומע את הרעש , בזמן שאתה בתא הנוסעים ? ......כי אם זה כך , זה לא מה שהיה לי ......אני שמעתי זאת רק כאשר אתה מחוץ לרכב וקרוב לאזור תא המנוע , ובטח כשפותחים את תא המנוע .......לגבי הגז , יכול להיות שזה מתגבר או שלא , אני לא שמתי לב לכך .

לגבי הקופסא - המיקום שלה הוא בצד שמאל - בערך בן תא נוזל המתזים לבן מיכל המים ....מזובר בקופסא מרובעת בגודל 10 ס"מ על 10 ס"מ לערך .

 

ד"א , יש לי חבר גם עם בורה ....הוא לא שם לב לצקצוקים עד שאמרתי לו .......והם בהחלט קיימים בפולקסוואגן .....סתם לידיעה .

פורסם

יש עדיין רעשים גם בטמפ עבודה

אני לא יודע מה ההבדל אבל אחרי נסיעה בין עירונית שבה אני מחמם טוב טוב את המנוע הם קטנים מאוד אבל עדיין קיימים

אין לי שעון חום אז קשה לי לתת אינדקציה לגבי טמפ

 

הקובץ וידאו בתהליכי העלה ליו טיוב... עוד כחצי שעה אני יפרסם לינק....

פורסם

בגלל שיש לי פחות מ 20 הודעות אני לא יכול לפרסם לינק לצערי אז כל מי שמעוניין לעזור מוזמן להוסיף את השורה הבאה אחרי הכתובת הרגילה של יו טיו....

 

/watch?v=9MYb2KV-X3Y&feature=youtu.be

פורסם
יש עדיין רעשים גם בטמפ עבודה

אני לא יודע מה ההבדל אבל אחרי נסיעה בין עירונית שבה אני מחמם טוב טוב את המנוע הם קטנים מאוד אבל עדיין קיימים

אין לי שעון חום אז קשה לי לתת אינדקציה לגבי טמפ

 

הקובץ וידאו בתהליכי העלה ליו טיוב... עוד כחצי שעה אני יפרסם לינק....

 

בהנעה ראשונה בבוקר, אחרי שהרכב נח כל הלילה, הרעשים חזקים יותר?

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם
בהנעה ראשונה בבוקר, אחרי שהרכב נח כל הלילה, הרעשים חזקים יותר?

 

כשקר הרעשים חזקים יותר ואני גר בכרמיאל - כלל הזמן קר פה בחורף אז המנוע רועש מתחילת החורף

פורסם

בעיה במותחנים של השרשרת טיימינג, - בעיה מוכרת ב-1.2 TSI, תתכונן להתפרקות של השרשרת מה שיגרור גם שיפוץ של ראש המנוע.

אני מקווה בשבילך שזה יקרה כשאתה עדיין בתקופת האחריות.

ואני מקווה בכל מצב, שאתבדה ויתברר שהכל בסדר.

 

עריכה: עכשיו ראיתי שבדיוק נגמרה לך האחריות, אז, מאחל לך בהצלחה.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם
בעיה במותחנים של השרשרת טיימינג, - בעיה מוכרת ב-1.2 TSI, תתכונן להתפרקות של השרשרת מה שיגרור גם שיפוץ של ראש המנוע.

אני מקווה בשבילך שזה יקרה כשאתה עדיין בתקופת האחריות.

ואני מקווה בכל מצב, שאתבדה ויתברר שהכל בסדר.

 

עריכה: עכשיו ראיתי שבדיוק נגמרה לך האחריות, אז, מאחל לך בהצלחה.

 

אני ילך שבוע הבא למוסך אחר בקריות וינסה לפתור את הבעיה שם.... השרשרת טיימיג הוחלפה במסגרת החלפת הטורבו לפני חודש וחצי. אם יש בעיה מהשרשרת אני יכול להאשים את המוסך?

פורסם
כשרכשתי את הבורה 2002 שלי לפני כ-4 שנים , שמעתי את התקתוקים ( תקתוקים מהירים ) מידי פעם .....שאלתי את המוסך המורשה , והוא אמר שכך זה צריך להיות ....אני לא זוכר את ההסבר לזה , אבל בזמנו הוא נתן לי הסבר מספק והצביע לי על קופסא ממנה מגיע הצקצוק ....הקופסא נמצאת בצד שמאל למעלה במנוע ( אם פותחים את המכסה ואתה ממול ).......מה שאני יודד , שהצקצוקים לא תמיד ישנם , ובתזמון מסויים הם מגיעים למ"ס דקות ומפסיקים וכן הלאה .......אני לא רוצה להטעות - אם זכור לי ההסבר , זה משהו שקשור לוואקום......

תגיד, אתה רציני? מה הקשר בין בורה 02' לבין מנוע TSI?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שלשה אופציות.

1. במחווה של רצון טוב יסדרו לך את הטיימינג / יתקנו לך את הנזק שנגרם בעקות ההתפרקות.

2. יגידו לך נגמרה האחריות, ואתה תספוג את העלות.

3. מעכשיו תלך אליהם ותגיד להם שהרכב מרעיש בצורה חריגה מאז שהם סיימו את הטיפול ברכב, ושיוציאו לך טופס רשמי שלהם עם הטענה שלך, ושהם טוענים שאין בעיה וזה בסדר לחלוטין, ואז אם תהיה לך בעייה בזמן הקרוב, אז כבר תהיה לך נקודת התחלה טובה בבית משפט.

4. סתם שתדע, טיפול בשרשרת טיימינג בגיל כזה צעיר ובק"מ כ"כ נמוך זה לא מבשר טוב, זה כבר מראה שיש בעיה רצינית עם כל המערכת הזאת, ויכול להיות שפה כבר יש לך עוד נקודת מוצא טובה.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם
תגיד, אתה רציני? מה הקשר בין בורה 02' לבין מנוע TSI?

טוב שהוא לא קישר לפולקסווגן דאבל קבינה גם שם וגם בפולו בטוח יש את אותו פלסטיק שחור

how it's like to drive :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...