Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרכב עבר 37 אלף ק"מ כאשר אני עשיתי עליו 3000 בחודשיים האחרונים

כשבוע לאחר קניית הרכב התחילו להידלק נוריות אזהרה ברכב

לאחר טיול למוסך הוחלפו הטורבו, רצועת הטיימינג ובוצע ריפוד מלא לצירות הדלק המתקתקים המפורסמים

מאז לא נדלקו שום נוריות אזהרה ולא חוויתי בעיות ברכב מבחינת איכות נהיגה אבל ישנו רעש מהמנוע שמשגע אותי

חיפשתי בפורומים בארץ ובעולם אחר בעיות דומות ודיאגנוזות אבל לא מצאתי משהוא חד משמעי

הרבה שרשורים נפתחו בנושא והבעיות שאנשים מציינים מגוונות החל מבעיה במשאבת מים או דלק, בעיה ברצועת האלטרנאטור שעשויה להביא להרס של המנוע אם לא תתוקן או שסתומים דפוקים וכלה ברעש הצרצור הטבעי בדומה למכונת תפירה של מנועי ה TSI.כמובן שהרוב השערות והצעות ולא נתקלתי במישהוא שסיפר שהלך למוסך ותיקנו משהוא.

כמובן שביקור במוסך לא עזר ונגמר ב"רעש טבעי של המנוע"

הרעש המדובר הוא כמו צרצור מהמנוע ואני שומע אותו בסרק או בנסיעה בעיר. כאשר אני עובר את ה 60 קמ"ש בערך הרעש נבלע ברעש הנסיעה וכמעט ולא שומעים אותו. בנוסף ככל שהאוטו מתחמם הרעש פוחת ואחרי נסיעה בין עירונית של כרבע שעה כמעט ולא שומעים אותו.

עוד מעט אני ירד לרכב ויעלה סרטון שממחיש את הרעש כאינדיקציה.

אני רוצה לדעת האם משהוא חווה בעיות דומות? האם משהוא תיקן בעיה דומה? או האם למישהו יש פתרון קונקרטי מתוך ניסיון ולא משהוא השערתי? מפחיד לחשוב שהמנוע יכול להיהרס משימוש רגיל ברכב אחרי שהמוסך טען שאין שום בעיה.

ד"א נגמרה לי האחריות כיומיים לאחר התיקון הגדול ובמוסך אמרו שזה הרעש הטבעי של המנוע אבל אם אני רוצה אני יכול להכניס את הרכב לדיאגנוזה דקדקנית, דבר שעולה כ 280 שקל לא כולל מע"מ ושם אולי ימצאו בעיה ואולי לא (לפי ההכרות עם צ'מפיון כנראה שלא) הרכב עבר טיפול לפני 7500 ק"מ

מתי הרכב עלה על הכביש? (תאריך ייצור עוד יותר טוב)

how it's like to drive :twisted:

פורסם
אין לי תאריך ייצור - הרכב עלה על הכביש ב 1.1.2011

 

אצל אבי, באיביזה TSI 07/2011, היה רעש שיוצא מהמנוע, (צליל דומה לתקתוק כזה..) אך אחרי בדיקות של החבר'ה בצ'מפיון קבעו שזה מצינוריות הדלק (לא בטוח אם של הדלק או של משהו אחר, אבל בטוח שהיו צינוריות , כי אני ראיתי שחיזקו אותם) שעוברות צמוד לכנף הימנית מקדימה, הם חיזקו אותם וזהו. נגמר הסיפור זמנית. לאחרונה הצליל חזר, אך הפעם גם כשמחזקים זה לא כ"כ משפיע.

 

אני חושב לקחת ת'אוטו לבדיקת שרשרת הטיימינג אני חושב ששמעתי על RECALL לשרשרת של ה TSI

אגב הרכב היום עומד על 50K קילומטר

 

 

כדאי לך לבדוק גם את זה!!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

שלום!

תופעות של רעשים רצת קשה לאבחן בצורה וירטואלית.

יש כמה נקודות הגורמות לרעש במנוע ה-cbzb שמותקן אצלך ברכב.

התופעה הראשונה היא רעש משרשרת התזמון..אנבל אני יוצא מנקודת הנחה שהחליפו אותה אז כרגע אני לא מייחס אלייה חשיבות עד שלא שמעתי את הרעש בעצמי.

מה שכן, קיים רשרוש טבעי מהמגדש טורבו בדגמים אלו. זהו רשרוש טבעי שנבדק גם אצל הייצרן והרעש הינו טבעי ותקין ואינו יכול לגרום לשום תופעת לוואי.

פורסם
אצל אבי, באיביזה TSI 07/2011, היה רעש שיוצא מהמנוע, (צליל דומה לתקתוק כזה..) אך אחרי בדיקות של החבר'ה בצ'מפיון קבעו שזה מצינוריות הדלק (לא בטוח אם של הדלק או של משהו אחר, אבל בטוח שהיו צינוריות , כי אני ראיתי שחיזקו אותם) שעוברות צמוד לכנף הימנית מקדימה, הם חיזקו אותם וזהו. נגמר הסיפור זמנית. לאחרונה הצליל חזר, אך הפעם גם כשמחזקים זה לא כ"כ משפיע.

 

אני חושב לקחת ת'אוטו לבדיקת שרשרת הטיימינג אני חושב ששמעתי על RECALL לשרשרת של ה TSI

אגב הרכב היום עומד על 50K קילומטר

 

 

כדאי לך לבדוק גם את זה!!

 

כמו שאמרתי בהתחלה עניין צינוריות הדלק נפתר כבר... הרעש מגיע מתוך המנוע....

פורסם

לכל המעוניינים יש התקדמות בנושא (אולי זה גם יהיה רלוונטי לגביכם בעתיד)

 

מסתבר שלצ'מפיון יש עובדת שאחראית על התכתבות עם לקוחות דרך הפורום הזה

שלחתי לה הודעה אתמול בלילה והפלא ופלא היא חזרה אלי על הבוקר כבר ב 9.

לאחר מספר דקות שיחה היא הציעה לי לבוא לאיזה מוסך שאני ארצה בצפון ולעבור שם בדיקה יסודית של המנוע בחינם. בנוסף היא ציינה שבאם יש תקלה שלא אובחנה בזמן או שנובעת מהתקנה לא טובה של שרשרת הטיימינג הם יהיו אחראית לכך ויתקנו את הרכב ללא עלות. היא מייד קבעה לי תור למוסך במהלך שבוע הבא. מספר שעות אחרי זה התקשר אלי אחראי קשרי לקוחות של צ'מפיון צפון.

הוא ביקש שאני יספר לו את כל הסיפור מההתחלה ובסופו של דבר הוא אמר שהוא ישתדל מאוד לבוא למוסך כשאני יהיה שם בכדי לשמוע בעצמו והוא הבטיח לי שהוא יעשה את מירב המאמצים בכדי שהרכב יתוקן. בנוסף הוא הבטיח שאם הוא לא יצליח להגיע למוסך הוא יבוא אלי הביתה במהלך השבוע בכדי לראות את הרכב ולשמוע אותו ולוודא בעצמו שהוא תקין ושאני רגוע. למרות שאין כבר אחריות על הרכב הם עדיין לא יגבו ממני כלום על האבחון (אני אמור להפגש עם בעל המוסך בעצמו) ועל התיקון. במידה ולא תמצא שום תקלה הוא ציין שהוא ינפיק לי טופס שבו הוא מתחייב שהפעולות שהם ביצעו ברכב לא יגרמו לתקלה עתידית במנוע (זאת אומרת התפרקות של שרשרת הטיימינג או הריסת המנוע כתוצאה מהשרשרת) ובאם יקרה כך זה יהיה באחריותם. אני חייב לציין שלא ציפיתי לכזה דבר בזמן שכתבתי את ההודעה במיוחד לאחר כל מה שאני קורה ברחבי האינטרנט על צ'מפיון אבל הם הפתיעו אותי מאוד מאוד לטובה. הם היו נחמדים מאוד וציינו כל הזמן שכל מה שהם רוצים זה שאני יצא מרוצה בתור לקוח חדש של צ'מפיון. הם הרגיעו אותי והבטיחו לי שלאחר הבדיקה הנ"ל הרכב יהיה תקין ב 100 אחוזים. כל זה כמובן בזמן שהרכב ללא אחריות וללא תשלום.

 

לסיכום כל הכבוד לצ'מפיון על היוזמה!!

פורסם
שלום!

תופעות של רעשים רצת קשה לאבחן בצורה וירטואלית.

יש כמה נקודות הגורמות לרעש במנוע ה-cbzb שמותקן אצלך ברכב.

התופעה הראשונה היא רעש משרשרת התזמון..אנבל אני יוצא מנקודת הנחה שהחליפו אותה אז כרגע אני לא מייחס אלייה חשיבות עד שלא שמעתי את הרעש בעצמי.

מה שכן, קיים רשרוש טבעי מהמגדש טורבו בדגמים אלו. זהו רשרוש טבעי שנבדק גם אצל הייצרן והרעש הינו טבעי ותקין ואינו יכול לגרום לשום תופעת לוואי.

 

 

אתה מוזמן להוסיף את הכתובת הזאת אחרי הכתובת הרגילה של יו טיוב ולשמוע את הרעש בעצמך.... אני לא יכול לפרסם ליקן כי אין לי עדיין 20 הודעות

 

/watch?v=9MYb2KV-X3Y&feature=youtu.be

×
×
  • תוכן חדש...