Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני בעלים של BMW 530 משנת 2006

על המכונית מורכבים כרגע צמיגייה המקוריים במידה: 225\55\16

מרווח הברגים הוא 5X120 כמו בכל סדרות ה- BMW השונות.

 

אני מעוניין להרכיב גאנט של גיפ החברה הנ"ל X5 ובכך לעלות לגנט בקוטר 20 אינץ,

כמובן אם שינוי מידות צמיגים ולא אם הצמיגים המקוריים של הגיפ.

 

מברורים עלה כי הגאנטים שמתאימים במקביל הם של סדרות :

 

* 5-6-7

 

*1-3

 

* X5-X6

 

 

 

שאלתי היא האם הברורים שלי נכונים?.

ואם כן, אז האם ניתן להתאים את הגאנט של הX5 לרכבי?

באם כן או לא אשמח להסבר.. ממביני ועתירי הנסיון בענף הצמיגאות כאן.

 

תודה רבה רבה מראש :)

הנדסאי רכב

פורסם

אין אפשרות התאמה אלא אם אתה הולך לחרט.

 

במידה ואתה מחפש ג'אנט 19 מקורי של של ב.נ.וו עם צמיגים במצב חדש פנה אליי בפרטי

 

הם יתאימו לך ירדו מ540.

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

פורסם

רשום לך במדבקה של דלת הנהג, מה הם המידות של הג'אנטים והצמיגים שאתה יכול להרכיב על הרכב.

 

אל תנסה לשים משהו גדול מזה, כי האוטו לא ישב לך טוב וגם הצמיגים יגרדו לך את הכנפיים.

 

ד"א לסדרה 5 יש ג'אנטים שמתאימים רק לה, מכיוון שה OFF SET של החישוקים של סדרה 5 שונים מאלו של סדרה 3 ו1.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
אין אפשרות התאמה אלא אם אתה הולך לחרט.

 

במידה ואתה מחפש ג'אנט 19 מקורי של של ב.נ.וו עם צמיגים במצב חדש פנה אליי בפרטי

 

הם יתאימו לך ירדו מ540.

 

למה לחרט?.

 

מה שונה שם?. האם העיגול שיושב עליו הגנט(קצה הנבה) כתושבת הוא שונה?.

הנדסאי רכב

פורסם
רשום לך במדבקה של דלת הנהג, מה הם המידות של הג'אנטים והצמיגים שאתה יכול להרכיב על הרכב.

 

אל תנסה לשים משהו גדול מזה, כי האוטו לא ישב לך טוב וגם הצמיגים יגרדו לך את הכנפיים.

 

ד"א לסדרה 5 יש ג'אנטים שמתאימים רק לה, מכיוון שה OFF SET של החישוקים של סדרה 5 שונים מאלו של סדרה 3 ו1.

 

תודה רבה על ההשתדלות והרצון לעזור,

 

את מה שרשום לי על הכנף אני מכיר. וגם מה שניתן לאשר ברשיון הרכב אני גם מכיר.

בחו"ל מרכיבים את הקטרים האלה בוודאות על הבודי הנ"ל ויש גם גאנטים מקוריים ל M5 שמתאימים ללא כל שינוי.

 

שאלתי היא האם גנט ה X5 יתאים בהרכבתו לסידרה 5 שלי.

 

ואם לא?. אז למה ואיך.. ככה שאוכל ללמוד ואולי כן להתאים.

 

תודה רבה מראש

הנדסאי רכב

פורסם

טוב עשיתי בשבילך חיפוש קצר.

 

באתר הזה תוכל למצוא את מידות הג'אנטים שמתאימים לך, אתה צריך OFFSET של 20.

 

הX5 זה אופסט של 42, כלומר לא מתאים לך.

 

אתה יכול להרכיב ג'אנטים של 20" לפי המידות שרשום לך בקישור לאתר ועל כנף הרכב.

 

ד.א אל תשכח שהצמיגים שלך הם RFT, במידה ותתקין צמיגים שהם לא RFT תצטרך צמיג רזרווי וכלי עבודה להחלפת גלגל.

 

הדגם של הרכב שלך נקרא E60, מכאן שכל חיפוש עתידי ברשת לקבלת מידע על רכבך תכתב את שם הקוד E60 ואת נושא החיפוש.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
טוב עשיתי בשבילך חיפוש קצר.

 

באתר הזה תוכל למצוא את מידות הג'אנטים שמתאימים לך, אתה צריך OFFSET של 20.

 

הX5 זה אופסט של 42, כלומר לא מתאים לך.

 

אתה יכול להרכיב ג'אנטים של 20" לפי המידות שרשום לך בקישור לאתר ועל כנף הרכב.

 

ד.א אל תשכח שהצמיגים שלך הם RFT, במידה ותתקין צמיגים שהם לא RFT תצטרך צמיג רזרווי וכלי עבודה להחלפת גלגל.

 

הדגם של הרכב שלך נקרא E60, מכאן שכל חיפוש עתידי ברשת לקבלת מידע על רכבך תכתב את שם הקוד E60 ואת נושא החיפוש.

 

שוב, רב תודות..

 

הדגם שלי הוא אכן E60 אגב היום בדיוק באתר זה בדקתי.. והאופסט היה 18 באתר לX5 (מוזר משהו..)

בכל אופן ניתן לראות שם שמופיע דגם ה E53 שהוא דגם הX5 הישן.. האם כל הXים אותו הדבר?.

 

מנתונים שהיום ראיתי באתר הנ"ל הX אופסט: 18 שלי :20 המרכז גלגל של הX- 75 ושלי 72.5 ככה שלא היה אמורה להיות בעיה..

 

מה אתם אומרים?. יש מישהו מנסיון?.

הנדסאי רכב

פורסם

האופסט צריך להיות ממש קרוב, מרחק של 2 גג (כלפי חוץ כן..), או אחד לאחד.

תבדוק את הרוחב של הג'אנט של X5/6 כי אם הוא יהיה 9" זה מתחיל להיות ממש גבולי, מקסימום שים רפליקה פחות רחבה אם יש.

תצטרף לתת גם לפחות 2-2.5 מעלות קמבר ליתר בטחון.

רוב הסיכויים שהצמיג יגע בדופן אחרי הכל (אפילו תלוי בצמיג!) ואז כבר לשים סטאפ בולם-קפיץ אחר ורצוי בכלל קוילאובר שתוכל

לכוון תוך כדי ולהגיע לתוצאה מירבית.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

הגזמת קצת, הבחור רוצה להחליף ג'אנטים ואתה רצת להחליף לקויילאוברים...

 

הגאנט שך הX5 לא מתאים ב100 אחוז.

 

ההמלצה שלי, קנה ג'אנטים איכותיים מאחת החברות שעוסקות בתחום, אם אתה כל כך נעול על הדגם הספציפי, אני כמעט בטוח שיש רפליקה.

 

בהצלחה.

למכירה ידית פתיחת דלת נהג מברזל לאיביזה 2001-2

וכמו כן ממיר במצב מצויין. פרטים בה"פ

פורסם

בלי קויילאובר זה פשוט יגע, ומה אז?

ב-530 המתלים זה לא מתלים של M5 אין מה לעשות.

20" לא בא ברגל.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
הגזמת קצת, הבחור רוצה להחליף ג'אנטים ואתה רצת להחליף לקויילאוברים...

 

הגאנט שך הX5 לא מתאים ב100 אחוז.

 

ההמלצה שלי, קנה ג'אנטים איכותיים מאחת החברות שעוסקות בתחום, אם אתה כל כך נעול על הדגם הספציפי, אני כמעט בטוח שיש רפליקה.

 

בהצלחה.

 

:oops::oops::oops:

הנדסאי רכב

פורסם
בלי קויילאובר זה פשוט יגע, ומה אז?

ב-530 המתלים זה לא מתלים של M5 אין מה לעשות.

20" לא בא ברגל.

 

אין עליכם. תודה על העזרה.

 

בדקתי לעומק וניתן להרכיב סט של הX5 על ה530 האופסט פה הוא הבעיה והבעיה נפתרת עם מתאמים וספייסרים. המרווח ברגים הוא אותו מרווח אך הנבה שונה.

 

מה שומר ש-חור המירכוז שונה במעט.

אין דבר שערבים מיפו לא יכולים להתאים יש להם הכל.. :\\\

 

בכל אופן תפסו את עיני סט מדהים של M5 מקורי ונראה לי שאלך עליו וארד מהרפליקה המדוברת..

 

תודה לכם ובהצלחה לי :)

71.jpg

EEEE.jpg

הנדסאי רכב

פורסם
ד.א כמה עולה הרפליקה הזאת?

 

מדהים נכון?.

 

מקורי נושק לאזור ה40 K

 

רפליקה חלופית תואם מקור במידות הנ"ל נע סביב ה4.5K

 

אך מאוד קשה להשיגה

 

עם תרצה עזרה דבר איתי

הנדסאי רכב

פורסם

הם בהחלט מאוד יפים!

 

אבל אני חושב שגם המקוריים הסטנדרטים של BMW יפים מאוד!

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...