Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם בשרותי שברולט ספארק 2011 לפני כחודש ניקרע לי צמיג קידמי ברכב וכמובן שהחלפתי לצמיג רזרבי עבר יום ונסעתי לפנצריה לקנות צמיג חדש מידת הצמיג שלי 155/70R14 עברתי 4 פנציריות בקריות כולם אמרו שאין להם בניסיון ה5 אמר לי בעל המקום שאפשר להזמין ונתן תג מחיר של 520 ש"ח לצמיג!!!!!! עוד מקום שבדקתי נתן לי אותו מחיר ...

אני לא מצליח להבין אך רכב שהצמיג שלו בגודל של צמיג של קוטנוע יכול לעלות מחיר כזה ? כמובן שעשיתי טלפון לשברולט אבל הם לא מוכרים צמיגים ...

האם מישהו שיש לו שברולט ניתקל בדבר כזה? או שמכיר מקום שיש בו צמיג לרכב הזה במחיר שפוי?

פורסם

מידות שהן לא פופולריות קשה להשיג, אתה לא הראשון ולא האחרון שנתקל בבעייה כזו.

אני משער שהמחיר שקיבלת הוא לצמיג ממותג (קונטיננטל?) ואם תוסיף את נדירות המידה תבין למה המחיר מופקע.

 

אני מציע לך לחפש את הצמיג בפנצ'ריות גדולות (אנטון לדוגמה), סביר להניח שיהיה לו במלאי ואם לא אז הוא יוכל להזמין ודי בטוח שתקבל מחיר זול יותר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

גם המידה שלי די נדירה. אבל מצאתי ממנה בכמה פנצ'ריות.

בד"כ אני לא ממליץ על זה, אבל תנסה באוטודיפו, הם הציעו לי את המבחר הכי רחב במידה שלי (גוד ייר, קומהו, וטייפון - לא עלינו)

בפנצריות גדולות גם היה יחסית מבחר.

אפשרות אחרת היא לבדוק לאיזה מידה אחרת אתה יכול לשנות ברישיון, ואם היא מעט יותר נפוצה, תשנה אליה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
שלום לכולם בשרותי שברולט ספארק 2011 לפני כחודש ניקרע לי צמיג קידמי ברכב וכמובן שהחלפתי לצמיג רזרבי עבר יום ונסעתי לפנצריה לקנות צמיג חדש מידת הצמיג שלי 155/70R14 עברתי 4 פנציריות בקריות כולם אמרו שאין להם בניסיון ה5 אמר לי בעל המקום שאפשר להזמין ונתן תג מחיר של 520 ש"ח לצמיג!!!!!! עוד מקום שבדקתי נתן לי אותו מחיר ...

אני לא מצליח להבין אך רכב שהצמיג שלו בגודל של צמיג של קוטנוע יכול לעלות מחיר כזה ? כמובן שעשיתי טלפון לשברולט אבל הם לא מוכרים צמיגים ...

האם מישהו שיש לו שברולט ניתקל בדבר כזה? או שמכיר מקום שיש בו צמיג לרכב הזה במחיר שפוי?

 

שלום וברכה,

מבדיקה מקיפה בנושא נאמר לי שהיבואנים לא מביאים צמיגים במידה הזו, אך ניתן למצוא את הצמיג הזה בקומו.

לאורך זמן אולי כדאי לשנות את מידת הצמיגים ברכב, על מנת למצוא צמיגים זולים יותר וזמינים יותר.

×
×
  • תוכן חדש...