Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רנו מגאן החלפתי פלגים והיא התחילה לקרטע ב3 ההילוכים הראשונים מה יכולה להיות הסיבה? ויש רעשים מהגלגלים הקדמיים כנראה מיסבים ורציתי לשאול אם זה אפשרי להחליף לבד?

מה הוא לוחש בלילה, מה הוא לוחש?

פורסם

בוקר טוב.

 

אם התקלה קרתה טרם ההחלפה של הפלאגים,

אז תדע שבמגאן, יש להקפיד של שימוש בפלאגים מקורים.

אתה לא הראשון שתקלה כזו קוראת לו לאחר החלפת פלאגים.

 

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

  • ספונסר פורום
פורסם

אריאל צודק,החלפת מצתים לחליפיים גורמת לתקלה בהחלפת הילוכים,החלף לפלאגים מקוריים והתקלה תעלם.

 

לגבי המייסבים,יתכן אך קשה לאבחן ללא שמיעה.

פורסם

החלפתי לפלגים מקוריים והידקתי אותם היטב, אני חושב שאולי יש מגעים רופפים בין הכוהלים לפלגים לגבי המיסבים אני בטוח שהם גמורים הייתי רוצה ללמוד להחליף אותם בעצמי יש לי מכבש בעבודה, אם יש מישהו שיודע להחליף ציריות,בולמים,ברקסים וכד׳ אני אשמח ללמוד....

מה הוא לוחש בלילה, מה הוא לוחש?

פורסם

עניין המצתים רלוונטי רק למנועי 16 שסתומים, יש להשתמש במצתים מקוריים מק"ט 7700500155 או בחליפי מתאים.

 

מיסב גלגל קד' לא כדאי לך לנסות להחליף אם אתה חסר נסיון לגמרי.

פורסם

יש מצב שהחלט שאחד הסלילים שלך מסר את נשמתו לבורא.

עלות 4 כאלה חליפיים ואיכותיים במיוחד VALEO היא כ 1000 שקל ביוניפרטס סגולה.

 

מקווה שעזרתי, אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
יש מצב שהחלט שאחד הסלילים שלך מסר את נשמתו לבורא.

עלות 4 כאלה חליפיים ואיכותיים במיוחד VALEO היא כ 1000 שקל ביוניפרטס סגולה.

 

מקווה שעזרתי, אריאל.

 

סליל של valeo שווה לתחת ועולה 100 שקל

פורסם

מה לגבי סלילים מהסדרה הירוקה?

איך הם?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

רק שתדע, שהייתה תקלה אופיינית עם הסלילים בשנים הראשונות של המגאן - הסלילים שהיו שם היו של BERU.

אתה הראשון שאומר שוולאו זה זבל - תמוה.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

בשנים הראשונות של המגאן לא היו סלילי Beru.

 

בשנים הראשונות של המגאן באו סלילים תוצרת denso שהיו טובים אבל לא מספיק, אח"כ באו סלילים תוצרת Sagem עם סדרה דיי בעייתית, אחכ באו beru ו eldor כשהאחרונים מפגינים אמינות טובה מאוד.

 

סלילים תוצרת valeo זולים יותר לא בהרבה ולא מחזיקים זמן רב.

×
×
  • תוכן חדש...