Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על הפלגים שהרכבתי רשום 7700500180 זה תחליפי? וכמו שאמרתי אם יש מישהו מאיזור השפלה עם ידע במכונאות ורוצה לעזור שיפנה אליי בפרטי..

מה הוא לוחש בלילה, מה הוא לוחש?

פורסם

אם הרכב שלך בעל מנוע 16 שסת' (סליל הצתה נפרד לכל צילינדר) או שתסתכל ברשיון הרכב אם דגם המנוע הינו K4J אז המצתים שהרכבת לא מתאימים לרכב שלך.

 

המצתים המתאימים למנועי ה 16 שס' הינם מק"ט 7700500155.

פורסם
אם ולאו זה זבל אז יש כאן בעיה, לא מעט חלקי רנו הם OEM של ולאו :roll:

 

אתה יודע כמה מוצרים חברת Sagem הצרפתית מייצרת? ועדיין הסלילים שהיא יצרה היו לא הצלחה גדולה.

 

חברת ולאו היא לא זבל, הסלילים שהיא מייצרת לרנו הזאת הם זבל כי הם לא מי יודע מאריכי חיים.

פורסם
בשנים הראשונות של המגאן לא היו סלילי Beru.

 

בשנים הראשונות של המגאן באו סלילים תוצרת denso שהיו טובים אבל לא מספיק, אח"כ באו סלילים תוצרת Sagem עם סדרה דיי בעייתית, אחכ באו beru ו eldor כשהאחרונים מפגינים אמינות טובה מאוד.

 

סלילים תוצרת valeo זולים יותר לא בהרבה ולא מחזיקים זמן רב.

 

דנסו לא מספיק טובים? אתה לא יודע על מה אתה מדבר כי אלו סלילים עם אפס מוחלט של תקלות חבל שהפסיקו לעבוד איתם כי אז לא היו בעיות ברנו עם סלילים בכלל

פורסם

בסופו של דבר הפלגים תקינים ויש לי סלילים של דנסו תקינים פשוט אחד המחברים שמתחבר לסליל נשבר והוא מתפצל ל2 חוטים וחיברתי אותם הפוך זה היה כל הבלאגן חוצמזה יש רעשים חזקים מהגלגלים הקדמיים במהירות 60 קמש ומעלה אני יעשה כיוון פרונט ואחרי נמשיך אולי מיסבים? תודה לכולם

מה הוא לוחש בלילה, מה הוא לוחש?

×
×
  • תוכן חדש...