Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה bx מסרבת להניע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ה bx שלי סרבנית ממש.

לדיאגנוסטיקנים שביניכם :

לפני כשבועיים היה מניע בקלות, אבל מזייף בזמן שהמנוע קר וכשמתחמם עבד חלק.

לפני כשבוע לא מניע כלל. אפילו אין התחלה של הנעה.

סטרטר יש.

הצתה בפלגים יש.

דלק יש.

קרבורטור וובר נראה תקין. פתיחת מצערת מזרימה דלק.

קראתי וחקרתי ולא מוצא סיבה.

 

רעיונות ?

 

על כל פנים מבקש המלצה למכונאי שירותי דרך באזור תל אביב (שבא הביתה) היות ולא מעוניין לגרור בשלב זה. יתכן והבעיה פשוטה לפיתרון.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

באופן כללי מנוע בנזין צריך שלושה דברים בשביל לפעול: דלק, דחיסה, הצתה.

 

אם לא מניע, (לפחות) אחד מהשלושה חסר.

 

הצתה בדקת? יפה.

אם הדוושה מזרימה דלק, ואם ניסית להניע גם עם מצערת פתוחה לחלוטין, אז כנראה שגם הדלק בסדר.

 

נשארה דחיסה. אולי קרה משהו לרצועת תזמון, או בעיה דומה.

 

אפשר למדוד דחיסה, ואפשר לשמוע אם הרעש של המנוע בעת הנעה הוא אחיד (כמו כאשר המצתים מפורקים), או מקוטע (פעימות דחיסה).

 

בעקרון, אם הדחיסה תקינה, ואם לחצת על הדוושה והזרמת קצת דלק ללוע המאייד, ואם ההצתה תקינה ומתוזמנת, אז המנוע צריך לפחות לגמגם.

 

דני

פורסם

הייתי מנסה להניע בפול גז,אם יש הצפת דלק,במצערת פתוחה

האויר ינקה את הצלינדרים והמנוע יניע.

כמובן אם אכן הצפת דלק היא הבעיה.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

שלום עודד

בעבר היתה לי בעיה זהה ב- bx גיר רגיל שלי.

היה סטרטר, הרכב לא היה מניע, אך בדחיפה האוטו היה מניע.

נמצא מודול הצתה אלקט' לא תקין.

אך לפני הכל בדוק רצועת טיימינג תקינה.

שי

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"

פורסם

נשמע כמו ראש מנוע ,כאשר אתה מניע והרכב היה מזייף ואז עובד יותר טוב אחרי דקה שתיים מעיד על מעבר מים לצילינדרים

זאת גם מחלה במכניות צרפתיות

2. בדוק ניצוץ ,לחות או מים בדיסטרבוטור

בדוק שמגיע מתח לסליל ההצתה.

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

רן תזהר שלא תדרוס אותך BX ממהרת

 

אתה רואה שפריץ של דלק מהנחירים בקרבורטור?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

"מודול הצתה" יש כזה אצלי?

רצועת תזמון לא בדקתי. נקווה שלא נגיע לשם.

כפי שאמרתי פתיחת מצערת ויציאת קילוח דלק ב primari.

 

אגב בתמונות שני צינורות ואקום מהקרבורטור מחוברים למין קונקטור חשמלי - מישהו מכיר ?

צינור נוסף מחובר לדיסטרבוטור (כמדומני מקדם הצתה).

 

אודה על קבלת המלצה למכונאי שירותי דרך למקרה שלא אעלה על הבעיה...ונדמה לי שלא.

20121214_131630-1.jpg

20121214_131334-1.jpg

20121214_131327-2.jpg

פורסם

שלום לך,

היות ורשמת שיש ניצוץ,דלק וכמובן אוויר לא חסר לנו...

הייתי מתחיל בהנעה כאשר דוושת הדלק לחוצה עד הסוף.(קרבורטור מוצף-בוובר או סולקס זה קורה מהר),

אם זה לא עובד...הייתי בודק שהדלק הוא באמת דלק נקי ולא מעורבב עם מים..כן כן זה כול לקרות וגם קרה.

בדיקה בסיסית-אם יש לך ספריי אתר (ניתן להשיג בכל חנות חלפים וגם זול) או ספריי קרבורטורים זה טוב,

נתק את שני צינורות הדלק שמחוברים בקרבורטור וחבר אותם יחד (מעגל סגור) וזה על מנת שלא יכנס דלק מהמיכל דלק לקרבורטור.

לאחר מכן,התז מעט מהספריי פנימה לקרבורטור ותניע..אם יש אות חיים להנעה,סימן שהדלק לא תקין...

בברכה.

Chevrolet Caprice Classic או בקיצור Triple C שנת 83'

פורסם

תבדוק את הדיזות של הקרבורטור, הם היו נסתמות לי מידי פעם ועושות בעיה בהנעה, תבריג אותם החוצה ותנשוף ותראה שהם לא סתומים.

 

פעם הגעתי למצב של הצפה רצינית ונאלצתי להרים את הקרבורטור מהתושבת שלו ולנקות את כל הדלק שהצטבר שם.

 

בדוק את הצוק' שהוא לא תפוס ומעשיר דלק באופן קיצוני.

 

הבנאדם שיכול לעזור לך הוא צביקה קרבורטור, חפש את הטלפון שלו בפורום ותתיעץ, מבטיח לך פתרון מיידי לבעיה שלך.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

על קיר האש, בצד הנהג, יש חיבור חשמל של המינוס של המנוע. החיבור הזה תופס קורוזיה ואז הרכב לא מניע. לפרק לנקות ולהחזיר. אולי זו הבעיה.

גילוי נאות היו לי כמה BX.:lol:

החזקים יותר עם מנוע 1.9 היו ממש מוצלחים.

אחד מהם TRZ עשה יותר מחצי מליון ק"מ בלי בעיות. אני מכרתי אותו ביותר מ 400,000 ק"מ וקנה אותו מישהו שהמשיך להשתמש בו עוד 100,000 ק"מ.

שלמה דן גדרון

פורסם
"מודול הצתה" יש כזה אצלי?

רצועת תזמון לא בדקתי. נקווה שלא נגיע לשם.

כפי שאמרתי פתיחת מצערת ויציאת קילוח דלק ב primari.

 

אגב בתמונות שני צינורות ואקום מהקרבורטור מחוברים למין קונקטור חשמלי - מישהו מכיר ?

צינור נוסף מחובר לדיסטרבוטור (כמדומני מקדם הצתה).

 

אודה על קבלת המלצה למכונאי שירותי דרך למקרה שלא אעלה על הבעיה...ונדמה לי שלא.

 

בוא נתחיל בתקלות השיגרתיות

לבדוק ניצוץ בפלגים (כבר נאמר) אבל חשוב מאוד אם הניצוץ חזק ובריא

לפרק פלגים לראות אם אינם רטובים מדלק או מפויחים אם כן להחליף

לשחרר את המפלג ולקדם אותו

להסיר את בית הפילטר (אויר) לפתוח ידנית את מצערת הצו׳ק ולקבע אותו שישאר במצב פתוח ( יש מצב שהצו'ק סגור לחלוטין ואז אין קיזוז אויר)

עד כאן בשלב זה

 

לגבי הקונקטור שציינת זהו למעשה שסתום שפותח מעבר ווקום למיצב הטורים כאשר אתה מפעיל מזגן

 

בהצלחה

קובי קליין


×
×
  • תוכן חדש...