Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערן,

מברוק על הרכישה המעניינת.

מפגש הטריומפים קרב ובא...

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

אני מכריז בזאת שטריומף זה הרכב שהכי כיף וקל לעבוד עליו הכל נגיש ונוח מאוד לעבודה !

אז היום נשלחו בבוקר כל המשאבות לשיפוץ אצל כפיר בלמים תוך חצי שעה כבר היו מוכנות על השולחן (שאפו לדני)

מחיר ללא תחרות !!! במחיר של משאבה אחת אצל מאירמן שופצו כל המשאבות ביחד!

בקיצור המשאבות הורכבו ברכב הוצא אויר ויאלה לנסעת מבחן ראשונה .

רכב נעים מאוד לנסיעה ונוסע חמוד מאוד! יאלה עוד השבוע לטסט וצבע ופחחות :lol:

(כל השחור על הגיר שנראה כמו שמן זה גריז שהכל ישמר בתקופה שעמד הרכב )

IMG_0757.JPG

IMG_0758.JPG

IMG_0760.JPG

IMG_0762.JPG

IMG_0761.JPG

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

ערן תתחדש,

איזה דגם מנוע וגיר ? 1200 או 948?

מנסיון של 30 פלוס שנה על רכב דומה אני ובטוח שגם שתהנה.

נראה לי שחסרים עמודי האמצע של הגג ?!

גם אני אשמח על שמירת המקוריות, השאלה היא איך נולד הרכב הריפודים האדומים עם הכחול ??

יש על דופן שמאל בתוך תא המנוע מתחת למכסה את ה COMMISSION PLATE משם ניתן להוציא את פרטי הרכב הצבע הריפוד וכו'.

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם
יש על דופן שמאל בתוך תא המנוע מתחת למכסה את ה COMMISSION PLATE משם ניתן להוציא את פרטי הרכב הצבע הריפוד וכו'.

 

עד 1965 (לערך) הנתונים האלו לא פורטו בלוחית זו.

 

היי הרכב לבן במקור, הכחול נוסף עם הזמן וחסרים חלונות צד אחוריים

נפח המנוע 950 והרכב מודל 1961

 

ערן, לפחות לפי הנתונים שהעברת לי, המדובר ב Herald 1200 Saloon Deluxe שיוצר ב- 5 פברואר 1963. הצבע המקורי היה כנראה Sebring White והריפוד Matador Red.

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
עד 1965 (לערך) הנתונים האלו לא פורטו בלוחית זו.

 

 

 

ערן, לפחות לפי הנתונים שהעברת לי, המדובר ב Herald 1200 Saloon Deluxe שיוצר ב- 5 פברואר 1963. הצבע המקורי היה כנראה Sebring White והריפוד Matador Red.

 

אוקיי אני עדיין לא קבלתי את הניירת אבל יש מצב!

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
היי הרכב לבן במקור, הכחול נוסף עם הזמן וחסרים חלונות צד אחוריים

נפח המנוע 950 והרכב מודל 1961

 

לפי המידע שברשותי בין השנים 59-64 יוצרו 76860 רכבים מדגם Saloon 948cc

comm. no.- G

Engine - G

Gearbox - G

Diff. -G

Ratio - 4.875

במידה ומדובר על דגם 948 TC Saloon

Comm. no. - GY

Engine - y

Gearbox - G

Diff. - y

Ratio - 4.55

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

×
×
  • תוכן חדש...