Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה הרכב מודל 1961 עדיין בצבע הראשון והמקורי , יד ראשונה !!! בעלים נפטר לפני מספר שנים אולי 20 שנה הרכב נשמר בחניון מקורה כל השנים הבודי נדיררררר ללא טיפת חלודה רציפת הרכב כאילו יצאה אתמול המחברה .

הבעלים דאג לצפות את כל המנוע בגריז בכדי שלא יחליד הרכב שימש את הבן היורש כמחסן כנראה לזבל והרכב דיי מסריח :lol:

סמרטוטים רטובים ושמן מנוע שנישפך ברכב וכנראה עמדו כמה שנים עשו לי עבודה יופי יופי ....

אז ככה הוחלף שמן המנוע כמה סיבובים ביד לראות שהכל מסתובב כראוי שיחרור משאבת מים שנתפסה מאבנית מילוי מים ברדיאטור

(שנראה חדש לחלוטין ) ,פירוק דיסטרבוטור וניקוי הפלטינות וקורוזיה ושומנים למנהם וכיוונם מחדש .

מיכל דלק חיצוני עם צינור מהמשאבה לקרבורטור ,מצבר חדש +ישירות לסליל ההצתה ,צוק וסטרטר נגיעה שניה והרכב נדלק ועובד כמו שעון ! הרכב עבד כמעט שעה ועבד מעולה !

למחרת היום פירוק כל הגלגלים וישר לפנצריה להחלפת כל הצמיגים 155/80/13 לחדשים כולל הספר

כך שיהיה אפשר להזיז את הרכב ממקום למקום הצמיגים היו 2 מפוצצים ו 2 במצב גרוע משנת 87

הוסרו ריפודי הרכב 7 שכבות בערך כיסויים מכל הדגמים ומכל הצורות של שנות ה70 וה80 פסים מעוינים ועוד:-)

ומתחת לכל השכבות הכיסאות המקוריים במצב חדש!!!! בצבע בורדו .

מחר יחלפו משאבות הברקס הקלאץ הרכב יצבע בצבע בורדו והגג יהיה לבן

המשך יבוא....מעט תמונות

IMG_0733.JPG

IMG_0736.JPG

IMG_0738.JPG

IMG_0741.JPG

IMG_0734.JPG

IMG_0737.JPG

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

ווואווווו איזה יופי גבר תתחדששש אני ממש מקנא בך איזה אוטו יפיפה !

ממש תמונות יפות גם לראות את הרכב ככה מקורי .. בהצלחה !!

נ נח נחמ נחמן מאומן

אין עוד מלבדו !

תן חיוך-הכל לטובה !

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל תאמין שיכולים לתקן

מאחר שהכל מאיתו יתברך בוודאי הכל לטובה !

פורסם
הוסרו ריפודי הרכב 7 שכבות בערך כיסויים מכל הדגמים ומכל הצורות של שנות ה70 וה80 פסים מעוינים ועוד:-)

ומתחת לכל השכבות הכיסאות המקוריים במצב חדש!!!! בצבע בורדו .

 

חחחח..

ככה היה אצלי בזמנו עם החיפושית . תענוג.8)

פורסם

חמש שקיות זבל הוצאו מהרכב היום ! בגאז עבר ניקיון ,הוחלף סוויץ, מיכל דלק עבר ניקיון ,צמת חשמל נמצאה תקינה ומקורית ללא חיבורי ביניים ,אורות ווישרים הכל עובד ונמצא תקין :wink: מחר ישופצו כל משאבות הרכב או יחלפו בחדש ויצאה לסיבוב ראשון ברכב ושהכל ימצא תקין ישר לפחחות וצבע חדש....:lol:

IMG_0754.JPG

IMG_0752.JPG

IMG_0753.JPG

IMG_0755.JPG

$(KGrHqJ,!mIE2EW0cs8OBNow!95T9w~~_12.JPG

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
העם דורש עדכון לגבי הפורד :wink:

המרקורי אחרי ברקסים מחכה למשאבות מים שצריכות להגיע כל יום:?

הפורד T עדיין בפחחות זה לא רכב סטדרטי (עד שממיסים את הבדיל על הפח לקוח זמן ;-))

IMG_0713.jpg

IMG_0714.jpg

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

כל הכבוד על הנחישות וההתמדה בלדלות כל פעם מחדש פנינה מהמעמקים!

עושה רושם שאתה עובד עם סוכנים כדי למצוא כל פעם משהו נדיר ומעניין :-D .

 

הרכב נראה כמו קפסולה של זמן שקפאה במקום - אם הכל מקורי, ובמצב סביר, וכך גם הצבע, הייתי שוקל ברצינות לשמר אותו כמות שהוא [רק נקי...:-D]

 

בברכה אורן

פורסם

וואו,כמה?

רכב חמוד ביותר.

ENJOY

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
לדעתי בורדו יין ולבן יותר יתאים לרכב גם בפנים הכל בורדו.:roll:

 

גם בהנחה שאתה צודק לגבי ההתאמה חבל לדעתי להרוס את המקוריות שכל כך נעלמת עם השנים ...

×
×
  • תוכן חדש...