Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב.

 

אני מחפש כבר הרבה זמן בפורום (וגם בגוגל) ולא מצליח למצוא.

 

ביצעתי טיפול תקופתי לרכב במוסך לא מזמן, אבל הוא לא איפס לי את מד הקילומטראז' לטיפול.

 

הרכב הוא רנו קנגו 2008 ידני 1.5.

 

כאשר אני לוחץ על הלחצן בלוח מכוונים לפני התנעה, וממשאיר אותו לחוץ למשך כמה שניות בהתנעה, לוח המכוונים מגיע למוד שירות כל שהוא, אם הצגה של הרבה נתונים, והדלקת כל נורות השירות ברכב, אבל יותר מזה לא הצלחתי להתקדם.

 

אודה לעזרתכם.

:agrue:
פורסם

תוציא את המפתח מהסוויץ, לחץ על לחצן בלוח השעונים והחזק אותו לחוץ, ותוך כדי תכניס את המפתח ותפתח סוויץ(מצב ON) תוך כדי שאתה מחזיק את הלחצן לחוץ תהיה ספירה לאחור מ10 עד 1, אחרי שיגיע ל 0 תעזוב את הלחצן ותניע את המנוע ותכבה, פתח סוויץ שוב ובדוק אם הנורה אופסה.

פורסם
תוציא את המפתח מהסוויץ, לחץ על לחצן בלוח השעונים והחזק אותו לחוץ, ותוך כדי תכניס את המפתח ותפתח סוויץ(מצב ON) תוך כדי שאתה מחזיק את הלחצן לחוץ תהיה ספירה לאחור מ10 עד 1, אחרי שיגיע ל 0 תעזוב את הלחצן ותניע את המנוע ותכבה, פתח סוויץ שוב ובדוק אם הנורה אופסה.

 

תודה, אבל הספירה היא לא מ1 ל10. הספירה היא 1 ל 5, בלי אפס.

ניסיתי אחרי 5 לפעול בהתאם למה שנאמר, וזה לא עזר.

:agrue:
פורסם

אולי אני מתבלבל עם דגם יותר ישן.

 

למייטב זכרוני נורת SERV שנמצאת בצד ימין לנורת STOP היא נורת תקלה (נא להגיע למסך בהקדם...) ולא נורת התראת שרות.

 

זה בלוח שעונים בו שעוני החום והדלק הם אנאלוגיים. אני חושב שבלוח שעונים זה לא הייתה בכלל התראה על טיפולים.

 

בערך בשנת 2008 לוח שעונים הוחלף ללוח עם שעוני חום ודלק "דיגיטליים" ואני לא יודע האם מה שכתבתי נכון גם לגביו.

 

 

פורסם
אולי אני מתבלבל עם דגם יותר ישן.

 

למייטב זכרוני נורת SERV שנמצאת בצד ימין לנורת STOP היא נורת תקלה (נא להגיע למסך בהקדם...) ולא נורת התראת שרות.

 

זה בלוח שעונים בו שעוני החום והדלק הם אנאלוגיים. אני חושב שבלוח שעונים זה לא הייתה בכלל התראה על טיפולים.

 

בערך בשנת 2008 לוח שעונים הוחלף ללוח עם שעוני חום ודלק "דיגיטליים" ואני לא יודע האם מה שכתבתי נכון גם לגביו.

 

את צודק, זה לא נורת סרוויס.

זה שעון הטיפול. אותו אני מבקש לאפס.

לנורת הסרוייס שלום

:agrue:
פורסם

תנסה לבדוק בספר רכב ,

אצלי בפאסאט , היה כתוב איך לאפס , לחיצה ארוכה להפעיל סוויץ' לבחור איזה סוג שרות ברצונך לאפס ,ואז להחזיר ל OFF .

תנסה...לא עולה כסף ..:-P:-D

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

פורסם

תלחץ בכפתור הימני שמנווט בין התצוגה עד שתגיע לתצוגה של הק"מ שנישאר עד הטיפול, ואז תלחץ עליו ותחזיק עד שיתחיל להבהב התצוגה ולהתייצב על הק"מ החדש לטיפול.

פורסם
תלחץ בכפתור הימני שמנווט בין התצוגה עד שתגיע לתצוגה של הק"מ שנישאר עד הטיפול, ואז תלחץ עליו ותחזיק עד שיתחיל להבהב התצוגה ולהתייצב על הק"מ החדש לטיפול.

 

בפונטו ספייס זה יעבוד?

פורסם

זה רק משחק עם הכפתור כל אחד יחפש בספר רכב שלו אני בטוח שהיצרן

כתב איך לאפס את נורת השירות .

 

{אל תדאג זה לא שאתה צריך ללחוץ גז עם ברקס ל10 שניות ואז זה יעבוד :lol::-P }

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

  • 10 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...