שלום ,ברשותי פיג׳ו 306 , שנת 95 מנוע 1.8 , 8 שסתומים. לאחר פירוק סעפת יניקה , ופירוק בית מצערת + כל החיישנים , ניקוים ואחזרתם למקום , אני מניע את הרכב והוא קופץ לי מיד ל2 טורים. , לפעמים יורד ל1500 , לפעמים הטורים עולים ל2 ויורדים חזרה ל1.5 במהירות , ואז שוב עולים בהדרגה ושוב נופלים ל 1.5 כך כמה וכמה פעמים כשהרכב נוסע והוא בניוטרל.
אני מדבר רק על סרק .
בנסיעה (עם הילוך משולב) הכל חלק.
בדקתי צינורות וואקום , כולם מחוברים ותקינים .
יש לכם כיוון איזה חיישן להתחיל להחליף ?!
חשוב לציין שאת המנוע צעדים החלפתי , עוד לפני שפירקתי את הסעפת מהרכב , והוא היה תקין , לא נראה לי , שבגלל קצת ספריי קרבורטורים הוא יפסיק לעבוד...