Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה התנאים להנפקת כרטיס VISA BUSINESS ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סובל או לא סובל, זה בטח עדיף מלחפש איפה לשבת בדיוטי פרי עצמו...

 

אני תמיד מגיע לטיסות כשעתיים וחצי לפני, עושה את הCHECK IN וקופץ לבית קפה מחוץ לשדה התעופה. אני חוזר כשעה לפני הטיסה, עושה את ביקורת הדרכונים ואז אין לי כמעט זמן לחכות. הדיוטי פרי לא מעניין אותי ואת הטרקלינים לא סובל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני תמיד מגיע לטיסות כשעתיים וחצי לפני, עושה את הCHECK IN וקופץ לבית קפה מחוץ לשדה התעופה. אני חוזר כשעה לפני הטיסה, עושה את ביקורת הדרכונים ואז אין לי כמעט זמן לחכות. הדיוטי פרי לא מעניין אותי ואת הטרקלינים לא סובל.

הבעיה שאחרי צ'ק אין אתה יכול להיתקע בבידוק בטחוני. קרה לי כבר פעם. אני הייתי מגיע כשעה לפני, כאשר כבר עשיתי צ'ק-אין בבית.

שלוח מזוודה -10 דקות ועוד 50 דקות בתור לבידוק. כמעט פספסתי טיסה. כבר התחילו לחפש את המזוודה כדי להוריד אותה.

כאן אתה יושב בבית קפה רק הקפה בחינם.

פורסם

שונא את הפלצנות של המקום.

 

טיסות של יותר מ 4 שעות אני ממילא עושה בעסקים (ושל יותר מ 10 שעות בראשונה. בגלל אילוץ ולא בגלל פינוק) וממלא הטרקלין פתוח בפניי. פעם אחת נכנסתי וזה הספיק לי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בניגוד לסנטוריון - הוא כן.

כלומר אתה בהחלט אמור להיות מחזיק פלטינה וכדומה. אבל כל דכפין שיש בידו חצי מליון שקל בפאסיבה יכול לבקש ולקבל אותו.

נשמע דווקא לא יקר במיוחד.

 

קודם כל,

בוא נעשה לך סדר בבלאגן. כי אני מבין שאתה לא מבין (בלי לפגוע).

את זה אני אומר בתור מחזיק של 3 כרטיסים. האינפינט, הסנטוריון והוורלד סיגניה. כמוני יש לא הרבה בארץ.

על מנת לקבל את הסנטוריון על פי הגדרתו - אתה צריך 2 מיליון שקלים בעו"ש/תיק השקעות. אתה מ-מ-ש ל-א צריך הזמנה כלשהי. אתה מוזמן לשלוח לאמריקן אקספרס מייל, והם יעבירו לך טופס. אם תרצה, יש לי אותו. הבעיה היא יחידה, סנטוריון ניתן לקבל ר-ק תחת חשבון בנק הפועלים. אגב, הסנטוריון של ישראל (בניגוד לאחיו האנגלי) איננו ממתכת, אלא מפלסטיק.

כרטיס האינפינט דורש בד-י-ו-ק את אותם התנאים של הסנטוריון. רק שהוא נותן ה-ר-ב-ה יותר. בין היתר כניסה לארבל, מעבר מהיר בנמל תעופה (בידוק במצדה) ואם יש לך את הדיימונד (אין לי) אז אתה מוזמן להגיע למטוס דרך שועי עולם (חלק מיוחד מאוד בנתב"ג ששמור א-ך ו-ר-ק לאנשים מ-א-ו-ד מיוחדים).

את הוורד סיגניה מחלקים ל-2

הדגם הראשון שייך ללאומי, והוא וורלד סיגניה של לאומי כרד (שעד לא מזמן היו צורבים את חתימתך על הכרטיס מקדימה בציפוי זהב). על מנת לקבל את הכרטיס הזה, אתה צריך לא פחות מ-4 מיליון שקל! (כן כן) בעו"ש/בבטחונות. ז"א, זהו הכרטיס אותו ה-כ-י קשה לקבל. נ-ק-ו-ד-ה. מנגד, התרומה שלו היא זהה לשל הוורד סיגניה ממסטרכרד, למעט מפגשי בידור וכרטיס הביטוח "פספורט".

הסוג השני הוא הוורד סיגניה של מסטרכרד. על מנת לקבל אותו צריך להציג הון נזיל (מזומן בעו"ש בלבד) של 1 מיליון שקלים. שימו לב, חסכונות לא יתקבלו. כסף נזיל בלבד. את הכרטיס הזה אפשר לקבל בגירסת הקורפורייט לעסקים גדולים מאוד, אבל אתה לא מקבל את כל ההטבות, למשל ההזמנות לארועים שמורים וכדומה, אלא רק את הטבות ה"חו"ל".

 

כ-ל הכרטיסים ניתנים לקבלה ללא שום הזמנה, ללא בלאגן וללא שטויות במידה ואתה עומד בקריטריונים. אתה מוזמן להתקשר בטלפון או במייל עם כ.א.ל, או ישראכרט בשביל אמריקן אקספרסס או וורדסיגניה, ותקבל טופס אותו יש למלא.

מספרים (כמה שידוע לי).

סנטוריון בארץ - 350

אינפינט - 100 (כרטיס חדש 2012)

וורלדסיגניה לאומי - 300

וורד סיגניה מאסטר כרד - 400

סה"כ כ-1000 כרטיסים מסוג זה. ולכן הוא מוגדר ל"אלפיון" בלבד.

 

לגבי "יקחו ממך יותר בעמלות ובריבית" אתה יודע על מה אתה משלם ריבית בכרטיס אשראי? לא על תשלומים, אלא רק אם לקחת הלוואה או חילקת את הסכום שיורידו לך במספר חודשים (כי אין לך כסף בחשבון). העמלות (ריביות) זהות בכל הכרטיסים, למעט עמלות המרת כסף זר, ששונים בכרטיסי היוקרה בלבד.

אגב, סנטוריון - 350 שקל שווים 1 נקודה באל על

וורד סיגניה (שניהם) - 300 שקל שווים 1 נקודה באל על

אינפינט - 280 שקל שווים 1 נקודה באל על

 

לכן, וגם בעקבות כך שבישראל יורקים לך על האמריקן אקספרס כי לא מקבלים אותו, הוא כיום הכרטיס הכי פחות משתלם לתושב הישראלי. הויזה לדעתי יהיה העדיף מכולם.

פורסם

האם לקוחות בנק הפועלים יכולים לקבל כרטיס מסוג "ויזה business" כדי להנות מהטבת 1+1 על הסרטים ?

יש לי כרגע mastercard corporate ואני לא נהנה מההטבה הזאת ואני חובב קולנוע דיי גדול.

 

אם כן אשמח אם תקשרו אותי לאיפה נרשמים.

 

תודה :)

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
האם לקוחות בנק הפועלים יכולים לקבל כרטיס מסוג "ויזה business" כדי להנות מהטבת 1+1 על הסרטים ?

יש לי כרגע mastercard corporate ואני לא נהנה מההטבה הזאת ואני חובב קולנוע דיי גדול.

 

אם כן אשמח אם תקשרו אותי לאיפה נרשמים.

 

תודה :)

 

רק מי שעובד בחברה שיש לה הסכם מול ויזה יכול לקבל ויזה ביזנס.

פורסם

יש לHITECZONE אחלה כרטיס ויזה ביזנס ללא עלות, שבין היתר מקבלים שם 1+1 על כרטיסים לסינמה סיטי.

בלי שום שורות קטנות.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם
יש לHITECZONE אחלה כרטיס ויזה ביזנס ללא עלות, שבין היתר מקבלים שם 1+1 על כרטיסים לסינמה סיטי.

בלי שום שורות קטנות.

 

אצלי האמקס ביזנס הוא דרך האיגוד המקצועי, לא מקום העבודה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה בטוח שדרך ההיטק זון יש גם 1+1?

למיטב זכרוני יש קופון ב-90 שקל לסרט זוגי+שני שתייה+שני פופקורן.

בכל אופן מישהו פה הצליח למצוא מציאה דרך ההיטק זון?

כל מה שמצאתי יוצא זול יותר בכמה שקלים במצב הטוב.:-D

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

באמריקן אקספרס (בהנחה ואין לך כרטיס סנטוריון או דומה) אתה משלם חצי שקל לכל תשלום בעסקת תשלומים. כלומר, ביצעת עסקה של 12 תשלומים, תשלם עוד 6 סה"כ. בנוסף, יש מקומות בארץ שלא מקבלים את הכרטיס הזה, לא יודע למה. ההטבות בכרטיס מותנות בכך שתוציא X שקלים. נדמה לי שבכדי לקבל כרטיס חינם אתה צריך להוציא 3000 שקל בחודש העוקב.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

התשלום של 40-50 אג לתשלום בכל עסקת תשלומים קיים בכל כרטיסי האשראי, לא רק באמקס.

הסיבה שיש יחסית הרבה מקומות שלא מגבלים אותו היא עמלת סליקה גבוהה. ד"א - יש יותר מקומות שלא מקבלים דיינרס.

החיוב החודשי המזכה בדמי הכרטיס החודשיים משתנה מכרטיס לכרטיס (לפי המנפיק ודרגת הכרטיס), יהיה עליך לבדוק באתר האינטרנט של הבנק או חברת האשראי הרלונטיים. בכטיסים רבים יש שתי דרגות - אחת נמוכה (סביב 1000-2000 ש"ח בחודש) הנותנת פטור חלקי, והבאה יותר גבוהה (סביב 7000-8000 ש"ח) המזכה בפטור מלא. כמוכן יש מועדוני לקוחות המשחררים מדמי כרטיס למשך 1-3 השנים הראשונות להחזקתו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
קודם כל,

בוא נעשה לך סדר בבלאגן. כי אני מבין שאתה לא מבין (בלי לפגוע).

 

אכן החכמתי. תודה.

 

נתונים בידי הם ממחלקת פלטינום של בנק הפועלים והם שונים, אבל מי אני שאתווכח?

פורסם

נתוני בנק הפועלים לא רלוונטיים, ואני אסביר לך למה

הכרטיסים הינם בבעלות חברה חיצונית, הוורדסיגניה של מסטרכרד, הסנטוריון גם כן, והויזות ודיינרס של כ.א.ל.

לחברות אלו הסכמים עם בנקים, והם מקצים להם קריטריונים מינימליסטיים. ולכן ישנם כרטיסים "חוץ בנקאיים" וכרטיסים "בבעלות הבנק".

בנק הפועלים מציע אך ורק 2 סוגים של כרטיסי יוקרה. הסנטוריון (בבעלות הבנק) והוורלד סיגניה (בבעלות הבנק). בשני המקרים, התנאים המינימליים הינם התנאים לקבלת כרטיס "חוץ בנקאי" כאשר בנק הפועלים מקשיח עם התנאים. למשל, בזמנו, כשרק קיבלתי את הוורד סיגניה הראשון (לפני 4שנים בערך) לא עמדתי בקריטריונים של בנק הפועלים, אבל כן עמדתי בקריטריונים של מסטר כארד עצמו, ולכן לקחתי כרטיס חוץ בנקאי.

הנתונים שיהיו בבנק הפועלים שווי ערך למספר הכרטיסים של הבנק עצמו. ולא סך הכרטיסים. מנסיון שלי, בנק הפועלים כל כך נוקשה, שגם אם איזה פקיד אמר לך שהוא יסדר לך סיגניה בחצי מיליון בחסכונות, אין סיכוי שזה יקרה. אפילו מיליון שקל לא מתאים להם. בזמנו (2008) הם דרשו לא פחות מ-2 מיליון שקלים נזילים, או מנגד, מיליון שקל בערבות בנקאית!! כסף שאי אפשר לגעת בו. הסיבה לכך הייתה שהם מחוייבים, בניגוד לכרטיס חוץ בנקאי, להיות אחראיים במקרה ואין לך כסף אבל גיהצת את הכרטיס.

אל תשכח, המינימום מסגרת אשראי חודשית לכרטיסים הללו היא 100 אלף שקל, ובדרך כלל, כמו במקרים שלי, יש לך אפשרות גיהוץ במצב OFFLINE (ללא תקשורת) של 500 אלף שקל בלי אישור חברת האשראי.

אף בנק לא ירצה לקחת את הסיכון שנגמר לך הכסף. בכרטיס חוץ בנקאי המצב יותר טוב. מראש לישראכרט אין גישה לחשבון, אלא רק הוראת קבע.

 

הנה דוגמא אחת מיני רבות למה שוורד סיגניה נותנים כשהם רוצים (בחודשים האחרונים)

ב.מ.ו לבחירה (לקחתי X6) ובית מלון "בוטיק" לעשירים (שעולה 1950 שקל ללילה ללקוח רגיל, כך לפי האתר שלהם). כולל הכל, הכל בחינם, הבר, היין, האוכל, החטיפים במיני בר, כל מה שבא ליד. האוטו הגיע כמובן עם דלקן. רק תסע. אני אפילו החזרתי את האוטו כמה שעות לפני הזמן, והרימו גבה "אתה סיגניה, מה אתה עושה פה מוקדם. בדרך כלל כולם מאחרים עם החזרת האוטו".

היו מאוד נחמדים.

תמונות מצורפות, של המטבח (הוילה היא 2 קומות, 7 חדרים, וכל זה לזוג), בריכה וג'קוזי, והאוטו.

photo1.jpg

photo (1).jpg

photo (2).jpg


×
×
  • תוכן חדש...