Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה התנאים להנפקת כרטיס VISA BUSINESS ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נתוני בנק הפועלים לא רלוונטיים, ואני אסביר לך למה

הכרטיסים הינם בבעלות חברה חיצונית, הוורדסיגניה של מסטרכרד, הסנטוריון גם כן, והויזות ודיינרס של כ.א.ל.

לחברות אלו הסכמים עם בנקים, והם מקצים להם קריטריונים מינימליסטיים. ולכן ישנם כרטיסים "חוץ בנקאיים" וכרטיסים "בבעלות הבנק".

בנק הפועלים מציע אך ורק 2 סוגים של כרטיסי יוקרה. הסנטוריון (בבעלות הבנק) והוורלד סיגניה (בבעלות הבנק). בשני המקרים, התנאים המינימליים הינם התנאים לקבלת כרטיס "חוץ בנקאי" כאשר בנק הפועלים מקשיח עם התנאים. למשל, בזמנו, כשרק קיבלתי את הוורד סיגניה הראשון (לפני 4שנים בערך) לא עמדתי בקריטריונים של בנק הפועלים, אבל כן עמדתי בקריטריונים של מסטר כארד עצמו, ולכן לקחתי כרטיס חוץ בנקאי.

הנתונים שיהיו בבנק הפועלים שווי ערך למספר הכרטיסים של הבנק עצמו. ולא סך הכרטיסים. מנסיון שלי, בנק הפועלים כל כך נוקשה, שגם אם איזה פקיד אמר לך שהוא יסדר לך סיגניה בחצי מיליון בחסכונות, אין סיכוי שזה יקרה. אפילו מיליון שקל לא מתאים להם. בזמנו (2008) הם דרשו לא פחות מ-2 מיליון שקלים נזילים, או מנגד, מיליון שקל בערבות בנקאית!! כסף שאי אפשר לגעת בו. הסיבה לכך הייתה שהם מחוייבים, בניגוד לכרטיס חוץ בנקאי, להיות אחראיים במקרה ואין לך כסף אבל גיהצת את הכרטיס.

אל תשכח, המינימום מסגרת אשראי חודשית לכרטיסים הללו היא 100 אלף שקל, ובדרך כלל, כמו במקרים שלי, יש לך אפשרות גיהוץ במצב OFFLINE (ללא תקשורת) של 500 אלף שקל בלי אישור חברת האשראי.

אף בנק לא ירצה לקחת את הסיכון שנגמר לך הכסף. בכרטיס חוץ בנקאי המצב יותר טוב. מראש לישראכרט אין גישה לחשבון, אלא רק הוראת קבע.

 

הנה דוגמא אחת מיני רבות למה שוורד סיגניה נותנים כשהם רוצים (בחודשים האחרונים)

ב.מ.ו לבחירה (לקחתי X6) ובית מלון "בוטיק" לעשירים (שעולה 1950 שקל ללילה ללקוח רגיל, כך לפי האתר שלהם). כולל הכל, הכל בחינם, הבר, היין, האוכל, החטיפים במיני בר, כל מה שבא ליד. האוטו הגיע כמובן עם דלקן. רק תסע. אני אפילו החזרתי את האוטו כמה שעות לפני הזמן, והרימו גבה "אתה סיגניה, מה אתה עושה פה מוקדם. בדרך כלל כולם מאחרים עם החזרת האוטו".

היו מאוד נחמדים.

תמונות מצורפות, של המטבח (הוילה היא 2 קומות, 7 חדרים, וכל זה לזוג), בריכה וג'קוזי, והאוטו.

 

יש לך מייל ?

אני מנסה לשלוח לך בה"פ את המייל שלי והתיבה שלך מלאה.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וואלה, איזה כרישים מסתובבים פה... כרטיסים ממתכת, חתימות מזהב טרקלינים לראשי ממשלה...

היה לי ויזה סטודנטים, והבנקאי לקח לי גם אותו כי עברתי מסגרת.

:lol:

 

ולחשוב שעד עכשיו הייתי מנפנף בגאווה בדיינרס פלטינום המעפן שלי.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
אתה בטוח שדרך ההיטק זון יש גם 1+1?

למיטב זכרוני יש קופון ב-90 שקל לסרט זוגי+שני שתייה+שני פופקורן.

בכל אופן מישהו פה הצליח למצוא מציאה דרך ההיטק זון?

כל מה שמצאתי יוצא זול יותר בכמה שקלים במצב הטוב.:-D

 

כן בוודאות.

למחזיקי כרטיס האשראי שלהם יש 1+1 בסינמה סיטי פעם בשבוע.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

יש לי מסטקראד ביזנס (ממקום העבודה) ואמקס ביזנס זהב גם כן ממקום העבודה

אבל ההטבות של הסרטים זה רק ברמת שימושים מסויימת

באיזה כרטיסים יש הטבה של 1+1 ללא רמת שימושים?

תודה

פורסם

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3588940,00.html

 

בדיוק כשקראתי את ה'כתבה' הזו נזכרתי בדיון 'למי יש יותר גדול' הזה, האם יש קשר בין הנושאים? :lol:

מאז ימי הביניים היהודים היו מומחים בהלוואות בריבית, כנראה ששום דבר לא התשנה מאז. היום רק ממתגים את זה באריזה יפה יותר של כרטיסי 'פרמיום'.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

יצא לי להיות לאחרונה בכמה מקומות נידחים באפריקה, שם ראיתי שכרטיס הויזה כובד בכל מקום לעומת אמריקן אקספרס ומאסטרכארד שהיו לחברים איתי לנסיעה.

זה לא בעצם הכי חשוב, יותר מישיבה בטרקלין דן, ש+30 ו-1 פלוס 1?


×
×
  • תוכן חדש...