Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה התנאים להנפקת כרטיס VISA BUSINESS ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כרטיסי הביזנס, בין אם אמריק אקספרס, דיינרס, ויזה או ישראכרט נותנים את הדברים הבאים

ביטוח נסיעות מורחב לחול חינם

כניסה ח-י-נ-ם לטרקלין דן בישראל. ללא הגבלת מספר הפעמים וללא גיהוץ של שקל

מעבר לזה, כלום.

מה שכן, הויזה, הדינרס ואמריקן אקפרס גם נותנים 1 ועוד 1 בסינמה סיטי

 

אגב

מאוד חשוב

אף אחד מהכרטיסים לא עולה כסף בחודש. הוא ח-י-נ-ם! לכל תקופת השימוש. נכון מאוד, בלי כסף. ומי שטוען שיש קאץ - קשקשן. יש לי כרטיס מכל אחד מהמותגים. אני לא משתמש באף אחד מהם (אני משתמש בסיגניה) ולא גובים ממך אגורה כלל

לקבל את זה זה לא בעיה. מי שבאמת רוצה שידבר איתי, אני אציין שאתם חברים של בעל העסק (שלי). זכותי לצרף משפחה וחברים.

פורסם
פוזה על בחורות :)

 

איזה פוזה בדיוק?

יש לי ויזה פלטינום - זה פוזה.

הבעיה שאין לי שום הטבות איתו. כביכול הכרטיס הכי חזק ואתה מקבל אפס הטבות.

לביזנס יש הרבה יותר הטבות.

 

כרטיסי הביזנס, בין אם אמריק אקספרס, דיינרס, ויזה או ישראכרט נותנים את הדברים הבאים

ביטוח נסיעות מורחב לחול חינם

כניסה ח-י-נ-ם לטרקלין דן בישראל. ללא הגבלת מספר הפעמים וללא גיהוץ של שקל

מעבר לזה, כלום.

מה שכן, הויזה, הדינרס ואמריקן אקפרס גם נותנים 1 ועוד 1 בסינמה סיטי

 

אגב

מאוד חשוב

אף אחד מהכרטיסים לא עולה כסף בחודש. הוא ח-י-נ-ם! לכל תקופת השימוש. נכון מאוד, בלי כסף. ומי שטוען שיש קאץ - קשקשן. יש לי כרטיס מכל אחד מהמותגים. אני לא משתמש באף אחד מהם (אני משתמש בסיגניה) ולא גובים ממך אגורה כלל

לקבל את זה זה לא בעיה. מי שבאמת רוצה שידבר איתי, אני אציין שאתם חברים של בעל העסק (שלי). זכותי לצרף משפחה וחברים.

 

אני ממש רוצה.

פורסם

srack - אתה לא מדייק.

אני מחזיק באמריקן-אקספרס ביזנס - יש לו עלות חודשית (לא זוכר כמה) שמתבטלת בשימוש של 7,000 ש"ח בחודש (כנראה שלחשבון, לא לכרטיס). כיון שאני משלם את מרבית התשלומים שלי בכרטיסי אשראי אין לי כל קושי להגיע לסף זה ואיני משלם דמי כרטיס.

לגבי הטבות - הן מתבטאות בביטוח נסיעות משופר (עדיין איני מסתמך עליו וכאשר אני נוסע אני מעדיף לשלם עוד כמה עשרות דולר לביטוח יותר רחב), בריביות יותר נמוכות על הלואות למיניהן (קרדיט וכו').

הכניסה לטרקלין דן מחייבת איזה שימוש חודשי למשך תקופה מסויימת, מעולם לא ניצלתי הטבה זו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לבחור עם האמריקן אקפסרס שטען שהוא משלם

אני מצרף את המייל של עובדת אמריקן אקספרס עם ההצעה שלה אליי

שים לב

0 הוצאות לכל החיים

אז אם אתה משלם כסף, עבדו עליך.

 

לגבי הבחור של הסיגניה. הכרטיס עולה משהו כמו 750 דולר לשנה, אבל התרומה שהוא נותן שוות ערך לכ-10000 שקל והיא כוללת לינות חינם במלונות יוקרה בישראל ובעולם, מכוניות פאר למספר ימים ללא תשלום, כניסת VIP לכל הטרקלינים בעולם כולל מעבר דרך מסלול מקוצר ללא המתנה בתורים, שדרוגים למחלקות יוקרה במטוסים, וכדומה.

הבעיה היא, שהוא לא ניתן לכל אדם.

american express.jpg

פורסם

הכל אפשר לקבל חינם אם רוצים אותך בחברת האשראי.

יש לי מסטרכרד קורפורייט עם כניסה לטרקלין ורכישה בחו"ל בשוטף +30

אמריקן ביזנס עם כניסה לטרקלין ורכישה בחו"ל בשוטף +45 (הוא גם משוייך לכתובת אמריקאית, אז זה בכלל טוב)

מסטרכרד פלטינום של miles&more שנותן לי מיילים

ואני לא משלם על אף אחד מהכרטיסים, כאשר רק ב-miles&more זה מותנה ברכישה בסכום לא מאוד גבוה כל חודש.

 

צריך או להיות לקוח כבד של כרטיס מסויים ואז לדרוש תנאים (כפי שעשיתי עם ה-miles&more), או שמקום העבודה יארגן הסדר (כמו עם הקורפורייט שלי) או שחבר ממקום עבודה אחר יארגן לך הסדר (כפי שעשיתי עם האמריקן ביזנס).

פורסם

אגב

מאוד חשוב

אף אחד מהכרטיסים לא עולה כסף בחודש. הוא ח-י-נ-ם! לכל תקופת השימוש. נכון מאוד, בלי כסף. ומי שטוען שיש קאץ - קשקשן. יש לי כרטיס מכל אחד מהמותגים. אני לא משתמש באף אחד מהם (אני משתמש בסיגניה) ולא גובים ממך אגורה כלל

לקבל את זה זה לא בעיה. מי שבאמת רוצה שידבר איתי, אני אציין שאתם חברים של בעל העסק (שלי). זכותי לצרף משפחה וחברים.

 

מה שאתה לא מחזיר בדמי ניהול חודשיים (מה לכשעצמו נשמע לא סביר) אתה מחזיר בריביות והעמלות הגדולות שיש לכרטיסים אלה. המודלים הכלכליים שלהם לא בנויים כדי להיטיב עם הלקוח תהיה בטוח.

גבינה חינם יש רק במלכודת עכברים.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

לי יש ויזה ביזנס ואני מבסוט ממנה עד השמיים.

1+1 על סרטים בסינמה(יורד מהחשבון חצי אוטומטי),כניסה לטרקלין בנתב"ג ובעוד המון מדינות,ביטוח נסיעות מורחב לחו"ל,כל החיובים בחו"ל יורדים מהחשבון רק חודש אחרי,ועוד כמה הטבות שיש לי ספציפית מהעבודה.

לפי מה שאני בדקתי על מנת לצרף מישהו מהמשפחה זה עולה כסף,כנראה שסכום סמלי כלשהוא.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

הבעיה היא, שהוא לא ניתן לכל אדם.

בניגוד לסנטוריון - הוא כן.

כלומר אתה בהחלט אמור להיות מחזיק פלטינה וכדומה. אבל כל דכפין שיש בידו חצי מליון שקל בפאסיבה יכול לבקש ולקבל אותו.

נשמע דווקא לא יקר במיוחד.


×
×
  • תוכן חדש...