Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DSG מכה שנית [גיר התקלקל פעמיים ותוקן פעמיים תחת אחריות מורחבת]


alonjp
שימו לב! השרשור הזה בן 4247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מרק, אני לא מבין את הדרישה לתנאי חדר נקי כדי לשפץ את התה"ל כי נראה לי כי הנוזל ההידראולי יכיל שבבים כלשהם באיזשהו שלב בחיי התה"ל. אם אכן קיימת הדרישה הזו אז השימוש בחרירי שימון בקוטר קטן מאוד או הקטנת אפיצות החלקים הרגישים נראת כתכנון לוקה בחסר.

בכל מקרה ניתן להפריד את הרכיבים הבעייתיים בכיסוי משאר התה"ל ולספק את הנוזל ההידראולי דרך מסנן צפוף יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 259
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מוכן להסכים שתקלות עלולות להתרחש, אבל

צריך להפריד בין תקלות מסוגים שונים, שקורות באופן ספורדי, לבין משהו שהוא תופעה ומובנה במערכת.

 

אם התקלה הזאת היא תופעה, ובעצם משהו מובנה במערכת (ואני מדגיש אם - לא יודע),

אז לדעתי 5 שנות אחריות זה לא מספיק.

הרי מי שיהיו לו תקלות, יסבול מספיק גם ב5 שנים הללו (למרות שלא ישלם),

ולכן לא צריך לסבול גם אח"כ (בין אם יחליט להישאר עם הרכב ואולי לחוות את אותה תקלה,

ובין אם ירצה למכור ואולי יהיה לו קשה, או שהמחירון יפגע מכך).

יש רכבים שעולים לא מעט, וגם אחרי 5 שנים עדיין שווים סכום לא מבוטל.

 

יכולים למשל להחליט שמי שסבל מהתקלה יותר מפעם אחת במהלך ה5 שנים,

יזכה לעוד הארכה של האחריות. אפשר למשל להציע לו במקרה כזה טרייד אין במחירון,

או הנחה על הרכב החדש. לא יודע - אלו סתם רעיונות שיכלו לתת מענה יותר הולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיים, להבדיל מתיבה מסוג DSG 6 בתיבה מסוג DSG 7 קיימות שתי מערכות הידראוליות נפרדות.

 

מערכת אחת היא לשימון וקירור גלגלי השיניים והצירים ומערכת הידראולית נפרדת עבור יחידת הבקרה והשליטה הנקראת מכאנוטרוניק. מערכת המכאנוטרוניק מצויידת במשאבת שמן המונעת על-ידי מנוע DC ואין שום קשר בין שתי המערכות ההידראוליות והם לא חולקים אותו נוזל. שבבים ממערכת ההנעה קרי גלגלי שיניים לא מגיעים למערכת ההידראולית של המכאנוטרוניק.

 

לאורך כול האשכול הדיון היה סביב יחידת המכאנוטרוניק ולא סביב שיפוץ של גלגלי שיניים או החלפתם.

 

פרה אחת הרגנו ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

יכולים למשל להחליט שמי שסבל מהתקלה יותר מפעם אחת במהלך ה5 שנים,

יזכה לעוד הארכה של האחריות. אפשר למשל להציע לו במקרה כזה טרייד אין במחירון,

או הנחה על הרכב החדש. לא יודע - אלו סתם רעיונות שיכלו לתת מענה יותר הולם.

 

הינה עוד רעיון,

יכולים למשל לתת 10 שנות אחריות על הגיר כמו ש-VAG עשו בארה"ב..

אבל פה זה ישראל, ויש לא מעט לקוחות שמוכנים לכאול לוקשים ועדיין להלל את החברה.

 

אגב, לא מובן לי הצורך העז של חלק מהמגיבים [אשר לגמרי במקרה בעלי רכבי VAG, אבל עדיין הם סופר אובייקטיבים, כן..] לצאת ולהגן על תיבת ההילוכים בעלת התכנון הלקוי.

האם זה סוג של אהבה עיוורת?

לדוגמא, לי יש רכב של טויוטה ולא מזיז לי בקצה השפיץ כאשר מישהו רושם משהו בגנות טויוטה, לא מרגיש צורך לצאת ולהגן על כבוד השבט.

 

נראה לי גם מגוחך לרשום כל הזמן שצריך להצמד לעובדות ואז לרשום שאין נתונים של כמות הרכבים אשר נפגעו ממהללי הגיר.

VAG העולמית, וגם צ'מפיון אינם מוסרים פרטים אלו [אני מניח שברור למה] אך זה בהחלט לא אומר שהתופעה שולית, אם כבר אז ההיפך הוא הנכון.

 

לגבי עלויות תיקון, הן ידועות, כתובות ומונצחות שחור על גבי לבן.

בכל תקלת גיר שחברי נאלץ להכניס את הרכב למוסך, בעל המוסך דאג להציג לו חשבון ברור של החלקים שהוחלפו כולל עלותם ועלות עבודה [המחירים לא מונפצים מהאוויר].

ניחא אם לא היו מציגים לו את פירוט העלויות, אך לא כך הדבר.

לכן המחיר בהחלט ידוע, גם אם עד עכשיו הוא לא נאלץ לשלם מכיסו.

אבל כנראה שאני סתם מקשקש, וברגע שיחלפו להן חמש שנות האחריות, פתאום מחירי החלפים יצנחו לפחות ב-50 אחוז [רגע, זה עדיין יוצא יקר, טוב אז ב-80 אחוז..], וגם על העבודה הם בכלל לא ייגבו כסף מסחבק.

אז גם החלפים כבר יהיו עשויים טיטניום והתקלה לא תחזור על עצמה לעולמי עולמים.

 

לגבי הצגת עלויות התיקון, אני לא מבין מה יוצא להם מהתנהלות זו, האם החבר אמור היה להתרשם ולאמור "ואוו איזה גדולים אתם שזה על חשבונכם"?

כי בינתיים זה השיג את ההיפך הגמור, החבר הבין כי באם תחזור התקלה בעוד שנה [בדיוק כמו שכבר קרה לו] הוא יאלץ לשלם סכומים דימיוניים, ולכן החליט להחליף את הרכב.

אם לא היה יודע כמה אמור לעלות, מי יודע, אולי היה נשאר עם הלימון..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הצגת עלויות התיקון, אני לא מבין מה יוצא להם מהתנהלות זו, האם החבר אמור היה להתרשם ולאמור "ואוו איזה גדולים אתם שזה על חשבונכם"?

 

בדיוק.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...