Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

האם ידוע למישהו מהו מצב המינימום שבו ניתן לייבא אופנוע אספנות? כלומר - מה המצב המגדיר את דרגת המינימום שבו ניתן להכניס את האופנוע לארץ כדת וכדין במטרה לשפץ ולקבל רישוי ישראלי?

 

ע"מ לחדד את השאלה אני אפרט:

 

1. מהו סך החלקים המינימלי שצריך להיות מחובר לשלדה עם רישוי ע"מ שיוגדר כאופנוע שמותר לייבוא?

 

2.לחילופין - האם ניתן למשל להכניס אופנוע שלם פחות או יותר, אך מפורק לחלקים (עם שילדה ממוספרת ורשיונות תואמים כמובן)?

 

3. אופנוע זה הרי כמו לגו - אם יש שלדה עם רישוי (שהיא תעודת הזיהוי של האופנוע), ובלוק מנוע ממוספר- אפשר תיאורטית להשלים את כל השאר בשיפוץ ... אז מהו המינימום ההכרחי הנדרש ממצב האופנוע בעת היבוא כדי לקבל רשיון יבוא והערכת שמאי? אחוז החלקים מתוך אופנוע מושלם? האם חייב גלגלים? מיכל דלק? כידון? ...

 

4. אם יש כזה מצב מינימום מוגדר - מי שופט את האופנוע שהגיע ועל סמך מה? האם זהו שמאי בית המכס? האם משרד התחבורה בעת הנפקת רשיון יבוא?

 

אשמח לשמוע משהו מבעלי נסיון

תודה אורן

פורסם
שלום לכולם,

האם ידוע למישהו מהו מצב המינימום שבו ניתן לייבא אופנוע אספנות? כלומר - מה המצב המגדיר את דרגת המינימום שבו ניתן להכניס את האופנוע לארץ כדת וכדין במטרה לשפץ ולקבל רישוי ישראלי?

ע"מ לחדד את השאלה אני אפרט:

1. מהו סך החלקים המינימלי שצריך להיות מחובר לשלדה עם רישוי ע"מ שיוגדר כאופנוע שמותר לייבוא?

2.לחילופין - האם ניתן למשל להכניס אופנוע שלם פחות או יותר, אך מפורק לחלקים (עם שילדה ממוספרת ורשיונות תואמים כמובן)?

3. אופנוע זה הרי כמו לגו - אם יש שלדה עם רישוי (שהיא תעודת הזיהוי של האופנוע), ובלוק מנוע ממוספר- אפשר תיאורטית להשלים את כל השאר בשיפוץ ... אז מהו המינימום ההכרחי הנדרש ממצב האופנוע בעת היבוא כדי לקבל רשיון יבוא והערכת שמאי? אחוז החלקים מתוך אופנוע מושלם? האם חייב גלגלים? מיכל דלק? כידון? ...

4. אם יש כזה מצב מינימום מוגדר - מי שופט את האופנוע שהגיע ועל סמך מה? האם זהו שמאי בית המכס? האם משרד התחבורה בעת הנפקת רשיון יבוא?

אשמח לשמוע משהו מבעלי נסיון

תודה אורן

 

כאשר מגישים בקשה לרישיון יבוא יש לצרף תמונות ברורות של האופנוע.

( ברכב אפילו מבקשים תמונה של לוח שעונים ע"מ לראות שההגה נמצא בצד שמאל )

להערכתי לא תקבל רישיון יבוא לאופנוע שהוא לא שלם יחסית ( שלדה + מנוע + גלגלים ), אם יהיה חסר כיסא זה כנראה יתקבל.

אתה יכול לנסות בשיטת המצליח להגיש בקשה ולהחזיק אצבעות.

לפני שחרור האופנוע בנמל, הוא נבדק ומוערך ע"י שמאי המכס כולל בדיקת התאמה של מספר השלדה לרישיון יבוא.

פורסם

אני בספק אם יש הוראה ברורה בנושא במכס ובמשרד התחבורה, מה שאומר שאם אתה מיבא משהו מפורק אתה נתון לחסדי מצב הרוח של הפקיד שרואה אותך באותו יום.

מה שאני מציע זה שמכל החלקים (מנוע ושלדה חייבים להיות) תרכיב משהו שנראה כמו אופנוע, גם אם חסרים חלקים פה ושם, כדי שיהיה ברור שמדובר באופנוע ולא בחלקים.

באותה הזדמנות תרכיב כל חלק אפשרי נוסף כדי שלא תצטרך לייבא אחר כך בנפרד.

 

פרטים נוספים יתקבלו בברכה.

פורסם
אני בספק אם יש הוראה ברורה בנושא במכס ובמשרד התחבורה, מה שאומר שאם אתה מיבא משהו מפורק אתה נתון לחסדי מצב הרוח של הפקיד שרואה אותך באותו יום.

מה שאני מציע זה שמכל החלקים (מנוע ושלדה חייבים להיות) תרכיב משהו שנראה כמו אופנוע, גם אם חסרים חלקים פה ושם, כדי שיהיה ברור שמדובר באופנוע ולא בחלקים.

באותה הזדמנות תרכיב כל חלק אפשרי נוסף כדי שלא תצטרך לייבא אחר כך בנפרד.

 

כאשר מגישים בקשה לרישיון יבוא יש לצרף תמונות ברורות של האופנוע.

( ברכב אפילו מבקשים תמונה של לוח שעונים ע"מ לראות שההגה נמצא בצד שמאל )

להערכתי לא תקבל רישיון יבוא לאופנוע שהוא לא שלם יחסית ( שלדה + מנוע + גלגלים ), אם יהיה חסר כיסא זה כנראה יתקבל.

אתה יכול לנסות בשיטת המצליח להגיש בקשה ולהחזיק אצבעות.

לפני שחרור האופנוע בנמל, הוא נבדק ומוערך ע"י שמאי המכס כולל בדיקת התאמה של מספר השלדה לרישיון יבוא.

 

תודה על התשובות המנומקות, נראה לי שהתשובה נמצאת בממוצע של שתי התשובות.

אשמח לשמוע עוד תובנות אם יש משהו out there שייבא אופנוע במצב מינימום.

 

אורן

גלה לנו מה אתה זומם

ישי

 

ישי מה ז'תומרת זומם - זאת רק שאלה תיאורטית.... :wink: :wink:

פורסם

סליחה על ההתעלקות , אבל אם אין עליו מספר שלדה ,כי האופנוע משנות ה 50-40 ואז לא היו מטביעים מספר שלדה על האופנוע ,ניתן לייבא אופנוע כזה ? יש לי חלום ,שאני חייב להגשים .

פורסם
סליחה על ההתעלקות , אבל אם אין עליו מספר שלדה ,כי האופנוע משנות ה 50-40 ואז לא היו מטביעים מספר שלדה על האופנוע ,ניתן לייבא אופנוע כזה ? יש לי חלום ,שאני חייב להגשים .

 

גם אז היו מספרים על השלדה

ניתן לייבא, בהצלחה בהגשמה

פורסם

ישי מה ז'תומרת זומם - זאת רק שאלה תיאורטית.... :wink: :wink:

 

זה בדיוק מה אני אומר :

כל תהליך מתחיל בלימוד התיאוריה שלו , מאז ניוטון ועד היום.

 

אתה תשאל שאלות תיאורטיות , תהיה בקיא בתיאוריה ואז תביא :?::?::?:

 

או יותר נכון - איזה סוג של מנוע בוקסר יהיה לו ?

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
זה בדיוק מה אני אומר :

כל תהליך מתחיל בלימוד התיאוריה שלו , מאז ניוטון ועד היום.

 

אתה תשאל שאלות תיאורטיות , תהיה בקיא בתיאוריה ואז תביא

 

או יותר נכון - איזה סוג של מנוע בוקסר יהיה לו ?

 

ישי

 

עלית עלי - זה בוקסר ורטיקלי! :lol: :lol:

אבל הכל עדיין תיאוריה יש עוד דרך רבה לפנינו

פורסם

בזמנו (לפני עשור) הייתי מאתר אופנועים לאחר תאונה קשה - לא היה ביטוח כמובן ורוכש שילדה בארה"ב או קנדה, מבייבא אותה לארץ כחלקי חילוף ומשלים אופנוע, כשגיליתי שניתן להזמין גם מנוע - לא יחד, יכלתי להשיב לכביש אופנועים שנגנבו, לקנות רישיונות ולהביא מנוע ושילדה....

 

לדעתי יעשו לך בעיות על אופנוע לא מושלם

×
×
  • תוכן חדש...