Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

האם האימוביליזר קשור איכשהו ליחידת הבקה של האזעקה ?

 

אזעקה CAGE 2720 ואימוביליזר מקורי (מפתחות אם ציפ)

 

אני יכול להחליך אזעקה למשהו בסגנון http://www.ebay.com/itm/Crime-Guard-CG-830i7-CG830i7-2-Way-Remote-Start-Car-Alarm-System-/290800524331?pt=US_Car_Alarms_Security_Systems&hash=item43b50fdc2b

 

ושהאימוביליזר המקורי ישאר ויעבוד אם האזעקה החדשה ?

פורסם

לא קשור באופן ישיר. יתכן ומתקין יצירתי במיוחד התחבר לאימובילייזר, זה סיכוי של אחד למליון, וממילא אפשר לבטל את זה.

אתה יכול להתקין אזעקה אחרת והאימוסבילייזר יתפקד כרגיל.

 

בכל מקרה:

א. התקנת אזעקה קולית (הצופר המצורף לערכה) אינה חוקית בישראל מתחילת השנה.

ב. בדוק שוב את כדאיות העסקה שצירפת (אתה יודע שלא מדובר באזעקת גארד מקורית?) במחיר הזה (פחות או יותר) אפשר להשיג בארץ רב בריח 625 או גארד (מקורית) דגם 635.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לא קשור באופן ישיר. יתכן ומתקין יצירתי במיוחד התחבר לאימובילייזר, זה סיכוי של אחד למליון, וממילא אפשר לבטל את זה.

אתה יכול להתקין אזעקה אחרת והאימוסבילייזר יתפקד כרגיל.

 

בכל מקרה:

א. התקנת אזעקה קולית (הצופר המצורף לערכה) אינה חוקית בישראל מתחילת השנה.

ב. בדוק שוב את כדאיות העסקה שצירפת (אתה יודע שלא מדובר באזעקת גארד מקורית?) במחיר הזה (פחות או יותר) אפשר להשיג בארץ רב בריח 625 או גארד (מקורית) דגם 635.

 

 

 

אולי אתה יודע איפה אפשר לקנות באזור נתניה?

 

האזעקה שיש לי אכשיו CAGE 2720 אין בכלל מידע באינטרנט יש 6 מתגים לא יודע מה הם עושים והיא משגעת אותי כשאני יושב באותו היא נפעלת אחרי דקה כשסוגרים את הדלת ונועלת את כל הדלתות (כשהמפתח בסויטצ) אם תזוזה קטנה הסירנה מתחילה לפעול.

 

לא יודע מה לעשות

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה מוזמן לפנות אל רדיו בלה בלה אשר יושבים ברחוב המלאכה 31 בנתניה.

יש להם מגוון של אזעקות ומערכות איתור לרכב.

תפנה אל שלמה/שלומי ותגיד שהגעת מהפורום והם ידאגו לך לשירות ומחיר מועדף.

פורסם

תראה אני משוחד של רב בריח מוטורס :lol: . אני חושב שהMVP625 היא מערכת מצויינת,לא יקרה ואמינה מאד.

המחיר שלה (לא כולל התקנה) הוא כ-600 ש'. (כמו המכירה באיביי+משלוח) עם קצת מיקוח תשיג בפחות.

אם אתה חושב להתקין לבד - יש לך בזאפ הרבה מוכרים שישמחו לשלוח לך במחיר הנ"ל.

בנתניה יש לך את רדיו סנטר,מתקין מורשה שלהם, שהוא מקצוען א-א (ברח' פנקס).

 

לגבי הגארד- היא עולה בסביבות 50-100 ש' יותר , אני לא יודע מי מורשה שלהם בנתניה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
תראה אני משוחד של רב בריח מוטורס :lol: . אני חושב שהMVP625 היא מערכת מצויינת,לא יקרה ואמינה מאד.

המחיר שלה (לא כולל התקנה) הוא כ-600 ש'. (כמו המכירה באיביי+משלוח) עם קצת מיקוח תשיג בפחות.

אם אתה חושב להתקין לבד - יש לך בזאפ הרבה מוכרים שישמחו לשלוח לך במחיר הנ"ל.

בנתניה יש לך את רדיו סנטר,מתקין מורשה שלהם, שהוא מקצוען א-א (ברח' פנקס).

 

לגבי הגארד- היא עולה בסביבות 50-100 ש' יותר , אני לא יודע מי מורשה שלהם בנתניה.

 

תאמת חשבתי לקנות את MVP של רב בריח אבל רוצים 600 שח.

 

איך היא ?

נידרכת לבד וסוגרת את כל הדלתות אחרי דקה?

ויש אפשרות לחבר לה סירנה?

פורסם

הNVP אזעקה אמינה.

היא יכולה להדרך לבד או לא. זה תלוי בתכנות שתבקש מהמתקין.

יש סירנה בערכה- מתקין מורשה לא יחבר לך אותה. (אסור לו)

יש לך שלט עם אינדיקציה מלאה מה קורה באוטו (אם נגעו, איפה נגעו) כולל טמפרטורה בתוך הרכב ואפשרות להתנעה מרחוק.

 

600 ש' זה פחות ממה שיעלה לך המכירה באיביי כולל משלוח. (לפי החשבון שליי 110$+60$ משלוח זה 640 ש')

אם אתה קונה ומתקין באותו מקום, תוכל להתמקח ולקבל מחיר טוב יותר על ההתקנה מאם תבוא עם ערכה שקנית באיביי.

אני האחרון שימליץ לקנות בארץ- את רוב הקניות שלי אני עושה באיביי, אבל במקרה הזה המכירה פשוט לא משתלמת.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
הNVP אזעקה אמינה.

היא יכולה להדרך לבד או לא. זה תלוי בתכנות שתבקש מהמתקין.

יש סירנה בערכה- מתקין מורשה לא יחבר לך אותה. (אסור לו)

יש לך שלט עם אינדיקציה מלאה מה קורה באוטו (אם נגעו, איפה נגעו) כולל טמפרטורה בתוך הרכב ואפשרות להתנעה מרחוק.

 

600 ש' זה פחות ממה שיעלה לך המכירה באיביי כולל משלוח. (לפי החשבון שליי 110$+60$ משלוח זה 640 ש')

אם אתה קונה ומתקין באותו מקום, תוכל להתמקח ולקבל מחיר טוב יותר על ההתקנה מאם תבוא עם ערכה שקנית באיביי.

אני האחרון שימליץ לקנות בארץ- את רוב הקניות שלי אני עושה באיביי, אבל במקרה הזה המכירה פשוט לא משתלמת.

 

 

היא מגיעה אם ספר תפעול?

 

להתקין זה לא כזה בעיה.

פורסם
יש ספר.

ההתקנה של אזעקה דו כוונית ,ובעיקר שלב התכנות לא פשוטים בכלל.

 

מה זאת אומרת דו-כיונית?

 

כמה יכול לעלות התקנה אם כבר?

פורסם

דו כוונית=אזעקת ביפר=אזעקה שמשדרת לשלט (את מצב הרכב ואם נגעו בו) להבדיל מאזעקה חד-כונית שרק השלט משדר לאזעקה (לפתוח או לנעול וכו').

 

התקנה אצל מתקין מורשה תעלה כ-250 ש' אצל חאפר חצי (אבל להתקין בצורה חאפרית כל אחד יכול לבד:lol: ).

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
דו כוונית=אזעקת ביפר=אזעקה שמשדרת לשלט (את מצב הרכב ואם נגעו בו) להבדיל מאזעקה חד-כונית שרק השלט משדר לאזעקה (לפתוח או לנעול וכו').

 

התקנה אצל מתקין מורשה תעלה כ-250 ש' אצל חאפר חצי (אבל להתקין בצורה חאפרית כל אחד יכול לבד:lol: ).

 

די סביר 250 , תודה על הכל

×
×
  • תוכן חדש...