Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר בתי ספר לנהיגת מסלול באירופה? אם אפשר המלצות לבתי ספר ברמה גבוהה.

תודה רבה.

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם

חיפשתי פה ובעוד מקומות ומצאתי כמה, אבל יכול להיות שמישהו יעלה כאן אפשרות שלא נתקלתי בה.

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם

שכחתי לציין, הכיוון הוא לסינגל סיטרס אבל גם טורינג בא בחשבון, אם יש אופציות טובות אשמח לשמוע גם אותן.

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם
אני חושב שקצת פיספסת את הקונספט שעומד מאחורי הדבר הזה שנקרא פורום.

 

ואני חושב שקצת פספסת את אחת ההודעות שלי כאן, כתבתי שעשיתי כבר חיפוש פה וגם בעוד מקומות אבל אשמח לשמוע עוד הצעות.

חוץ מזה אני לא מבין למה הציניות בשקל הזאת, בנאדם שואל שאלה אי אפשר לענות בצורה עניינית?

בכל מקרה כבר קיבלתי תשובות בפרטי, תודה רבה לכל העוזרים.

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם

תגובתי כוונה למגיב שמעליי, לא אליך. ואם כבר קיבלת תשובה בפרטי, מן הראוי הוא - לפחות לדעתי - שתפרסמה כאן, אחרת גם אתה פיספסת את הרעיון שבבסיס הפורום.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד !

לי באופן אישי אין בעיה לספר על הבית ספר למירוצים

הבעיה היא שכל פעם שאני כותב משהו מנהלי פורום מחליטים שאני מפרסם את הפעילות שלי .

לאחר מכן כמובן מוחקים את ההודעה .

זאת הסיבה למה שכתבתי .

כניראה שיש נפשות הפועלות בפורום שפועלים לא ממניעים נקיים לגמרי !

 

תודה

 

נתן

פורסם

לפני 22 שנה עברתי קורס סינגל סיטרס של שבוע בג'ים ראסל(פורמולה פורד). הקורס היה טוב מאד למסלול, אם כי לא הרגשתי שממש נתרמתי בנהיגת כביש.

 

אין לי מושג מה קורה שם היום.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...