Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן!

שאלה לבעלי גולף 1.6 2009

מהי צריכת הדלק שלכם

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

טוב אז נתפשר על גולף דור 6

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

בדיקה באתר לגבי גולף 1.6 ידני 2007, סביר בהחלט.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בכוונה לא הלכתי וחיפשתי באינטרנט.

רציתי חוות דעת אישיות

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם
בדיקה באתר לגבי גולף 1.6 ידני 2007, סביר בהחלט.

 

 

בדיוק על זה אני מדבר!!!

ככה הם כניראה מכניסים נתונים

 

גולף אמממממ:roll: 1 ל-14. תרשום זה בסיר בהחלט.

לאנד קרוזר אממממממ:roll: 1 ל-8. תרשום זה אוטו גדול, זה סביר בהחלט.

 

וכך הלאה, עברתי רכב רכב שיש לי ניסיון איתו, ואף אחד מהם לא קרוב

 

 

כדי להמתין לאנשים מהפורום שיש להם מידע אמיתי.

פורסם

באמת כדאי להמתין לאנשי הפורום

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

יש לי ניסיון עם שני הרכבים

אחרי 4 שנים עם גולף 2008 1.6 אוטומט הרכב עושה 1-11

אחרי 4 חודשים עם גולף 2011 160 כ"ס1.4 DSG הרכב עושה לי 1-14 בממוצע.

למרות שמחשב הדרך מפרגן לאוטו ב 1-14/19 בנסיע רגוע.

אין כמו שריקת הJT3D-7 על הבוקר...8)

פורסם
בדיוק על זה אני מדבר!!!

ככה הם כניראה מכניסים נתונים

 

גולף אמממממ:roll: 1 ל-14. תרשום זה בסיר בהחלט.

לאנד קרוזר אממממממ:roll: 1 ל-8. תרשום זה אוטו גדול, זה סביר בהחלט.

 

וכך הלאה, עברתי רכב רכב שיש לי ניסיון איתו, ואף אחד מהם לא קרוב

 

 

כדי להמתין לאנשים מהפורום שיש להם מידע אמיתי.

 

אני לא מבין את תגובתך.

יש לי גולף 1.6 2007 ידני.

ככה שקצת ניסיון יש לי. כמה עשרות אלפי ק"מ...

אם מישהו חושב שיש מספר שמייצג וזאת תהיה הצריכה לכל מי שנוהג ברכב, הרי שהוא הזוי!

כל מספר בין 8 ל 14 הוא נכון. אוקי? ואת זה אני כותב מתוך ניסיון רב.

אתה מבין שיש הבדל בין תנאי הדרך ואופי הנהיגה בין נהג לנהג?

זה משנה אם אני ארשום שאצלי מחוץ לעיר הרכב כנראה עושה 1 ל 12 ובעיר 1 ל 9?

אני באמת לא יודע! כי החיים שלי למזלי לא סביב צריכת הדלק. אני מכבד את מי שכן אבל הנושא קצת יוצא מפרופרציה ובקלות ניתן להוכיח למרבית בעלי הרכב שהם בכלל לא מודעים לעלות תחזוקת הרכב שלהם, אשר לתדמהתם רכיב הדלק בהרבה פחות משמעותי מאשר שיערו.

אגב, אפילו אצלי הצריכה משתנה בין נסיעה לנסיעה...ככה שאתה מצפה שמישהו יאשר לך לגבי הצריכה של מישהו אחר?

 

אודה לך אם תתייחס לשאלתי אליך - מה בדיוק הפריע לך בתשובתי הקודמת ואיזה ערך מוסף אתה מביא לדיון.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

שי.

 

אני בטוח שאם היתה מדגיש שיש לך גולף כזאת וזה מניסיון, תגובתי לא היה מופנת אלייך.

קראתי לא מעט תגובות שלך, וכלום רציניות ,אמינות ומלאות ידע.

 

אבל מתגובת זאת זה לא היה ניראה כך.

 

אין ספק שיש הבדלים בצריכת הדלק בין סגנונות הנהיגה.

אבל מפחינתי שאדם שואל על צריכת דלק אני מתאר לעצמי שהוא מעוניין במידע על נהיגה ממצועת.

יש פה תגובות של 11 ויש תגובות של 9, זה בהחלט טולרנס סביר.

 

אולי המידע של הגולף הזאת כן אמין, אך מניסיון שלי לא באמת ניתן לסמוך על האתר.

 

בכל מקרה, סליחה על תגובתי זו, בשל אי הבנה.

 

שבת שלום

פלג_

פורסם
שי.

 

אני בטוח שאם היתה מדגיש שיש לך גולף כזאת וזה מניסיון, תגובתי לא היה מופנת אלייך.

קראתי לא מעט תגובות שלך, וכלום רציניות ,אמינות ומלאות ידע.

 

אבל מתגובת זאת זה לא היה ניראה כך.

 

אין ספק שיש הבדלים בצריכת הדלק בין סגנונות הנהיגה.

אבל מפחינתי שאדם שואל על צריכת דלק אני מתאר לעצמי שהוא מעוניין במידע על נהיגה ממצועת.

יש פה תגובות של 11 ויש תגובות של 9, זה בהחלט טולרנס סביר.

 

אולי המידע של הגולף הזאת כן אמין, אך מניסיון שלי לא באמת ניתן לסמוך על האתר.

 

בכל מקרה, סליחה על תגובתי זו, בשל אי הבנה.

 

שבת שלום

פלג_

 

אחלה שבת גם לך! תודה על התייחסותך.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
ובקלות ניתן להוכיח למרבית בעלי הרכב שהם בכלל לא מודעים לעלות תחזוקת הרכב שלהם, אשר לתדמהתם רכיב הדלק בהרבה פחות

 

אשמח אם תוכיח לי.

הנסועה השנתית שלי 20,000 ק"מ.

הרכב הוא מאזדה לאנטיס 1.6 מתוחזק בחלפים מקוריים ואני נהג מאוד רגוע.

×
×
  • תוכן חדש...