Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה ליטר מים אתם שותים ביום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבל אתם שוכחים שמים בקולה, במים בטעמים, ובפירות למיניהם, זה לא המים שהגוף צריך! הוא צריך מים מינירליים רגילים.

 

פורסם

ואילו מים נמצאים בתוך הנוזל שנקרא "קולה"? או "מים בטעמים"? מים. רגילים. לא מכוכב אחר. מים מינרליים אלו פשוט מים נקיים יותר ולכן בריאים יותר (ותקנו אותי אם אני טועה).

בכל מקרה, כפי שכבר הסבירו לך, אלו בדיוק "אותם מים", פשוט מכיוון שבקולה, מים בטעמים, או כל משקה ממותק אחר יש א. ריכוז נמוך של מים בהשוואה למים נקיים, שכן בנוזל יש מרכיבים נוספים, וב' אותם מרכיבים נוספים הם לרוב זבל - זה הרבה פחות בריא משתייה של מים "טהורים" נקרא להם כך.

לגבי פירות וירקות - הנוזלים שבתוכם הם צאצא ישיר של המים שאיתם השקו את האדמה, גם כאן, מים "רגילים". אני לא מכיר עוד סוג של מים.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

שלום,

 

לפני שעברתי השתלת כליה הייתי שותה בערך 7 ליטר מים לא כולל משקאות/מרקים

הייתי מסיים גלון של מי עדן ביומיים עד שלושה ימים

היום אני שותה באזור ה 4 ליטר

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם

טירוף ישראלי, אין לי הסבר אחר לזה.

בשום מקום בעולם לא שותים כמויות משוגעות כאלה של מים.

יש עמים שלא נוגעים במים מלבד השתייה בארוחות. בכלל.

והם בריאים לגמרי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

4-5 ליטר אם אני צופה בסרט בבית בערב (וזה קורה כל ערב)

 

ביום יוצא לי משהו כמו 7-8 ליטר מים בכיף.

 

לטיולים של יומיים ( עולים בלילה יורדים בבוקר) לוקח רק לעצמי לשתייה 6 ליטר. ועוד בנוסף לזה עוד ליטר או 2 של מים לשתיפת ידים ולתה קפה. וואט אבר...

 

ויש לי בעיה של שלוקרים :roll: אני לא מוצא שלוקר של מעל ל 3 ליטר.:roll:

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
אתם מודעים לכך שאתם מחרבים לעצמכם את הכליות עם טירוף שתייה שכזה, כן? :roll:

 

תוכל להסביר?

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

  • אחראי פורום
פורסם

מחזק את hans. ירידת רמת הנתרן, הרעלת מים. גגלו ותיבהלו.

אני דוחף לעצמי בכוח 1-1.5 ליטר, כי גם מעט מדי זה מסוכן.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

פיפי צהוב המצב לא טוב פיפי לבן זה מצויין פיפי שקוף אתה אלוף פיפי שחור התבלבלת בחור :lol:

 

ועכשיו לעניין אני שותה אולי ליטר וחצי ביום.

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

חצי ליטר ביום בלחץ.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

להרגשתי, שותה פחות ממה שצריך (1.76, 66 ק"ג).

פותח את הבוקר את כוס תה חם; משתדל להימנע מקפה.

מתעב משקאות ממותקים למיניהם, למעט פטל (רק בעבודה).

בעבודה יש מי- עדן, בבית שותה שוופס-סודה.

 

שותה בערך ליטר וחצי ביום, להערכתי.

במהלך היום עובד במחסן גדול למדיי, לעיתים (פעם-פעמיים בשבוע; התדירות משתנה) יש צורך לפרוק סחורה ממכולה (20 פיט\ 40 פיט), באמצע היום בשיא הקיץ, אז הצריכת מים עולה בהתאם.

 

 

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

לכל מי שהולך להשתין פעמיים בשעה, לכו לרופא להיבדק. ייתכן שיש לכם בעייה עם בלוטת התריס, בין היתר.

כמות נורמאלית של מים לשתייה היא סביב 2 ליטר ליום, בקיץ גם 3 נחשב לסביר בארץ (נורמאלי = ממוצע).

אני שותה בקבוק קולה ובקבוק סודה ליום (3 ליטר נוזל), פלוס כמה כוסות פה ושם מהאוסמוזה (בקיץ) ובעיקר מהאוסמוזה במקום הסודה (בחורף).

יותר מדיי מים או מעט מדיי מים, זה לא בריא, כל אחד מסיבותיו הוא.

פותח השירשור, אתה בטוח שאתה צריך לשתות הרבה מים כדי להעלות את הלחץ דם? לי זה נשמע שאתה דווקא צריך לשתות יותר משקאות ממותקים כמו קולה. מים תורמים לדילול הדם והורדת הלחץ, לפי כל הידוע לי (ואינני רופא, אבל סובל מהמצב ההפוך, של לחץ דם גבוה).

נסה לשתות 2 - 3 פחיות קולה ליום, בנוסף למים, שים טיימר שיצלצל במרווחים קבועים שיזכיר לך, וחזור לדווח.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...