Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה ליטר מים אתם שותים ביום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני שותה המון.

 

יצא ששתיתי 4 ליטר מים והלכתי להשתין 15(!) פעם.

 

אני שותה יותר מדי, במיוחד כשאני יושב מול המחשב. ביום ממוצע אני מסיים בין 4 ל3 (!) בקבוקים של עין גדי 2 ליטר.

 

אתם מבינים שזה לא נורמלי? תלכו דחוף לרופא להיבדק :shock:

 

אני 1.95 מטר ושוקל 97 ק"ג.

שותה גג 2.5 ליטר (לרוב קצת פחות) ביום קיץ.

אם יש כדורסל/פעילות ספורטיבית באותו יום אז גג 3 ליטר.

בחורף לא יותר מליטר ביום.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אתם מבינים שזה לא נורמלי? תלכו דחוף לרופא להיבדק :shock:

 

אני 1.95 מטר ושוקל 97 ק"ג.

שותה גג 2.5 ליטר (לרוב קצת פחות) ביום קיץ.

אם יש כדורסל/פעילות ספורטיבית באותו יום אז גג 3 ליטר.

בחורף לא יותר מליטר ביום.

 

 

זה באמת יותר מדי, ואם לא שותים רק מים אלא גם קולה וכד'?

 

 

 

והרופאים המליצו לי על כך ואני מנסה הכל!

 

פורסם

זה יותר מידי אם אתה מרגיש כל הזמן צמא ונאלץ לשתות את הכמויות האלה (ואז רוץ לבדוק סוכר בדם) אכל אם אתה עושה את זה באופן מודע עקב לחץ דם נמוך זה משהו אחר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לפותח השרשור, זה קשה להתרגל, אבל אפשרי אחרי הכל.

תנסה להחזיק לידך תמיד בקבוק מים וכוס. תמיד קח לגימות קטנות. כל כמה דקות לגימה. אפילו ממש קטנות, ובלי קשר להאם אתה צמא או לא. כך הצלחתי להרגיל את הגוף שלי תוך זמן דיי קצר "לדחוף" כמויות נוזלים כ"כ גדולות.

מה כן? אתה תשתין כמו ממטרה. אני נכנס לשירותים בממוצע 20 פעמים ביום למטרה זו :lol::wink:

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אתם מודעים לכך שאתם מחרבים לעצמכם את הכליות עם טירוף שתייה שכזה, כן? :roll:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
זה באמת יותר מדי, ואם לא שותים רק מים אלא גם קולה וכד'?

 

 

 

והרופאים המליצו לי על כך ואני מנסה הכל!

 

מבחינת כמות נוזלים אתה מקבל את מה שאתה צריך - גם מהקולה!

 

אבל, כאשר אתה שותה קולה אתה מקבל עם הנוזלים עוד הרבה חרא ביחד.

 

2 כפיות סוכר ל-100 מ"ל. בכוס(250 מ"ל) יש לך 5 כפיות, בבקבוק שלם (1.5 ליטר) כ-30 כפיות סוכר.

 

ואני מדבר רק על סוכר לבן מעובד, זה לפני כל צבעי המאכל וכו'.

פורסם

1-2 כוסות מים ביום ועוד 4-6 כוסות תה עם נענע, לא אוהב מים

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

לכל מי שהתלונן על שתייה מרובה ובעיקר השתנה מרובה שילך לרופא על מנת לבצע בדיקות שיגרתיות. כנראה זה מצביע על סוכר גבוהה.

 

לכו להיבדק בהקדם על מנת למנוע בעיות עתידיות.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

למען היסר הספק, פותח השרשור ציין מלכתחילה שמדובר בשתייה מרובה לצורך התמודדות עם בעייה רפואית, בהמלצת הרופאים. גם אני שותה כמות גדולה כ"כ של נוזלים בהמלצת רופא, אמנם בשל בעייה רפואית אחרת.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
אתם מבינים שזה לא נורמלי? תלכו דחוף לרופא להיבדק :shock:

 

אני 1.95 מטר ושוקל 97 ק"ג.

שותה גג 2.5 ליטר (לרוב קצת פחות) ביום קיץ.

אם יש כדורסל/פעילות ספורטיבית באותו יום אז גג 3 ליטר.

בחורף לא יותר מליטר ביום.

 

 

אני בגובה שלך אבל שוקל 87.

 

רק באימון בחדר כושר אני שותה בערך 1-1.5 ליטר. בכללי אני חושב ש3 ליטר ביום.

 

וכל מי שכתב שיש נוזלים בירקות ופירות, למה כמה ירקות ופירות אתם אוכלים ביום?

 

יום טוב הוא שתאכלו נניח איזה תפוח+תפוז ומבחינת ירקות כמה? תעשו סלט בערב וזה יכיל בלחץ מלפפון, שתי עגבניות וכמה עלים של חסה? אני בטוח שאין שם יותר מ200 מ"ל מים.

Got To love It


×
×
  • תוכן חדש...