Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נגנב הלילה DR650


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה

מי שיכול לעזור אז בבקשה

הלילה גנבו לי את האופנוע מרחוב איכילוב בנתניה

האופנוע מודל 92 בצבע כחול ולבן אגזוז נירוסטה וכסא אפור

(מצורפת תמונה)

אני מוכן לשלם תמורתו

תודה

מאור

050-5787431

[email protected]

DR1.JPG

DR2.JPG

פורסם

המלצה חמה - תסתובב בשכונת ותיקים בעיר הנפלאה שלך . . . מניסיון , כבר מצאנו שם אופנוע שנגנב והחזרנו אותו.

פורסם
חברה

מי שיכול לעזור אז בבקשה

הלילה גנבו לי את האופנוע מרחוב איכילוב בנתניה

האופנוע מודל 92 בצבע כחול ולבן אגזוז נירוסטה וכסא אפור

(מצורפת תמונה)

אני מוכן לשלם תמורתו

תודה

מאור

050-5787431

[email protected]

ספק אם הוא יגיע לצפון, אבל אני אשים לב.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
המלצה חמה - תסתובב בשכונת ותיקים בעיר הנפלאה שלך . . . מניסיון , כבר מצאנו שם אופנוע שנגנב והחזרנו אותו.

תודה על ההמלצה

רק לידע הכללי

אני לא מנתניה, אבל זו באמת עיר נפלאה...

מספיקים מספר ביקורים בשביל שישימו עין על האופנוע

חיפשתי בשכונות הטובות, רסקו ועין התכלת.

תליתי מודעות באיזורי מכולות ולוחות מודעות.

ופרסמתי את הענין שאני מוכן לשלם תמורתו, גם בשלושת המוסכים שאני מכיר בנתניה.

חוץ מהפרסום ברשת.

פורסם
איך גנבו ? מהתמונות נראה שהוא קשור במרפסת או לפחות בסלון . . . :wink:

התמונות הן מהבית שלי

והאופנוע נגנב בנתניה.

הביצוע היה ממש מקצועי, את המנעול שרשרת שקשר לעמוד חשמל חתכו,

ובמנעול דיסק ובמנעול הגה לא נגעו כנראה העמיסו אותו על טנדר.

שגם זה לא ממש פשוט, היו צריכים להניף אותו מעל למכונית שחסמה אותו, והוא שוקל 160 ק"ג

פורסם

אני משער שאת השכונות כבר סרקת, כדאי לבדוק את המושבים בסביבה, אולי מישהו החליט שבשביל לרכב בשדות ליד הבית חבל להשקיע בקניה ואפשר להסתפק בגנבה!

חזק ואמץ, מחזיקים לך אצבעות ופותחים עיניים בתקוה לגלות משהוא.

החיפזון מהשטן

×
×
  • תוכן חדש...