שלום.
לפני כחדשים קניתי בנדיט 1200 שנת2002 עם 24000 ק"מ
האופנוע יד ראשונה נראה שמור מאד וגם את בדיקת הקניה עבר ללא כל
ממצאים מיוחדים.
כבר ברכיבה הראשונה חשתי גמגום מסויים וקירטוע בסל"ד נמוך במיוחד בראשית פתיחת המצערת.
לאחר מס" ימים הכנסתי את האפנוע לטיפול 24000 ק"מ.
גם לאחר הטיפול לא חל שום שינוי בהתנהגות האופנוע.
לאחר כ-2000 ק"מ החל האופנוע להחנק בעת נסיעה במהירות גבוהה
ולהתנהג כאילו לא כל הצילינדרים עובדים. (בעיקר כשהמנוע מתחמם)
בדיקות עצמאיות ובמוסך שביצע את הטיפול לא מעלות כל ממצאים.
(נוקו מיכל הדלק והמאיידים, נבדק שנית כוון השסתומים ומערכת התיזמון, פלגים הוחלפו שנית, נבדק חיישן מצב מצערת,ומערכת הזרקת אויר, וכו,)
יש לציין כי כל מערכת שנפתחת ונבדקת מראה שוב ושוב כי האופנוע במצב חדש.
היש לך עצה כל שהיא, היש מי שמסוגל לאתר את הבעיה בלי להחליף בהדרגה את כל האפנוע. (דיאגנוזה בעזרת חיבור למחשב, דינמומטר?!)
בתודה מראש
אייל.