Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הסבר, פרט ונמק בבקשה :wink: ואיך אני יכול לפצות על כך?

 

הדרך הרצינית היחידה לפצות על כך היא לא לרוץ בROOT.

לא סתם אף פלאפון יוצא ככה מהחברה (כולל הגירסאות מפתחים של גוגל , וכולל מצב פיתוח באייפון).

 

הסיבות הן שהמערכת הפעלה פתוחה לגמרי ולא אוכפת הרשאות (קבצים , זיכרון , שיחות , דרייברים) על שום דבר בעצם וכמעט הכל רץ עם כל ההרשאות שיש. זה מצב מאוד לא תקין - גם אם בשוגג (קרה לפייסבוק אפילו בIOS שהם עשו עדכון שבפלאפונים פרוצים - דפק את המכשיר לפני כשנתיים) ואם בכוונה (אם לא מספיק לך העובדה ש1 מתוך 5 אפליקציות באנדרואיד כוללות רוגולות).

 

לא סתם נבנתה מערכת הרשאות מהמשתמש , כל אפליקציה רצה בSandbox משלה ויש דברים שמאפשרים לך להתעסק איתם וכאלו שלא (גם באנדרואיד).

 

ברגע שעשית ROOT - בצורה פרקטית - אפשר סופר בקלות לעשות מה שבא להם במכשיר שלך מתי שבא לך.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה רציני?

 

כי אייפון כן מוצר מוגמר? תבדוק על האייפון 5 איזה בעיות יש איתו, והאייפון שלפני עם הבעיות קליטה.

 

ובוא נלך למחשב הבייתי שלך, למה אתה חושב שמיקרוסופט מוציאים עדכונים? הכל בגלל שהמוצר לא מוגמר ועל הכל אנחנו משלמים.

 

רוצה יותר גרוע? עדכוני תוכנה שעושים לך למנוע\גיר ברכב, למה זה? כי המוצר לא מוגמר (לא תמיד אבל בחלק מהפעמים). ואתה משלם על הרכב עשרות אלפי שקלים ובעצם מקבל מוצר לא מוגמר.

 

אתה יכול להתווכח על הרבה דברים שיש אצל אפל- האם המערכת שלהם היא הכי נוחה לתפעול, או שסתם מותאמת לאנשים מאותגרים במקצת.

אתה גם יכול להתווכח אם ההגבלות השונות שלהם נועדו על מנת לקדם טכנולוגיה מסויימת ולפסול טכנולוגיה אחרת, או שהיא סתם נועדה על מנת שיהיה אפשר לגבות כסף פה ושם.

אבל על דבר אחד אתה לא יכול להתווכח, זה שהיא הרבה יותר יציבה מאנדרואיד. ועדיין האפליקציות עובדות עליה טוב יותר.

אז כן, אמנם האייפון לא מוצר מוגמר בצורה תכליתית, אבל הוא הרבה יותר מוגמר מאשר כול מוצר של אנדרואיד(נוציא את הנקסוס, כי לא אני לא יכול לדבר מנסיון).

 

רוב העדכוני תוכנה של מייקרוסופט, אני לא יודע מה עושים, ולא אכפת לי. 99 אחוז מהם(אם לא 100) לא משפיעים לי בכלל על התפקוד היום יומי של המערכת.

כנ"ל בעדכוני גיר של רכבים(אלא אם יש לך פז'ו/סיטרואן, ואז מגיע לך :) )

פורסם

מה זה תכליתית? אתה קונה את המערכת הפעלה או את כל המכשיר?

אייפון זה מכשיר פלוס מערכת הפעלה, חומרתית יש איתו בעיות כרגע, מה מוגמר בזה?

 

במילים אחרות אתה לא בדיוק יודע על מה אתה מדבר אם לא אכפת לך מעדכוני תוכנה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מתוך מיליוני מכשירים שנמכרו, יש עשרות בודדות עם פאקים ביצור, כשזה יהיה משהו בקנה מידה רחב יותר, יהיה אפשר להתייחס לזה.

 

אבל עזוב אני לא בא להתווכח איתך מה טוב יותר או טוב פחות. אתה מרוצה כרגע מאנדוראיד, סבבה. אני לא. ותאמין לי שיש הרבה מאוד אנשים שחושבים בדיוק כמוני, ככה שלא תחשוב שאני איזה יחיד ומיוחד מריר שלא מרוצה מכלום :)

פורסם

לגבי wp8. שום יצרן לא שיחרר, ולא ישחרר עדכון מwp7 לwp8 לאף מכשיר. הכי קרוב שהגיעו, זה בקפורט של כמה פיצ'רים של 8 לגירסה 7.8.

אני מבין שזאת מערכת הפעלה שונה לגמרי, אבל אם גם במעבר מ8 ל-9 יעשו את הקטע הזה, אז עדיף להישאר עם אנדרואיד או אפילו ios, פה אתה לפחות מקבל עידכונים למערכת הפעלה למכשיר שלך (בין אם מהיצרן, ובין אם מצבא של גיקים), כל עוד לחומרה של המכשיר שלך יש את היכולת להריץ את הגירסה החדשה.

 

היתרון היחיד של wp, זה זה שהוא רץ חלק יותר מאנדרואיד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני אשמח לדעת איך הS3... כבר כמה ימים מתבשלת בי המחשבה לרכוש לעצמי אחד כזה.

 

אני לא הייתי קונה. הוא עדין בצורה מטורפת. איכות בניה מסריחה. הייתי מחכה עד סוף שנה שיצאו הנקסוסים הבאים (5 נקסוסים) וקונה מה שהכי מתאים לי מביניהם.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

5 עמודים ואף אחד לא מסביר מדוע סמסונג שיחררו בכלל את הגרסה.

זה בגלל וואחד פרצת אבטחה איומה שלא מהעולם הזה.

במילים פשוטות: אפשר לגרום לטלפון לפרמט את עצמו בלי לגעת פיזית בטלפון.

במילים קצת פחות פשוטות:

http://www.gforgames.com/gadgets/samsung-galaxy-s2-s3-devices-ussd-factory-reset-hack-what-you-need-to-know-25440/

בווידאו:

 

המחדל (החמור מאוד, תכל'ס) טמון בכך שאיפשרו בכלל לטלפון לעבור בעצמו ל-dial mode בלי אישור המשתמש.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הפרצה התגלתה מזמן ע"י גוגל ונחסמה עוד לפני שהגיעה לשלב הפרסום.

סמסונג ו HTC התעצלו לשלב את התיקון בחיגן שלהם בגרסאות הראשונות של המכשירים.

פורסם

שכנעתם אותי, מחר אני עושה unroot...

מישהו מכיר אפליקציה להקלטה מה line בשני הצדדים ולא מה mic? (בדומה ל total recall, שלא רוצה לעבוד בלי root):x

אחרי התגובה של ליביו יצאתי לחפש קצת וגיליתי שהוא צודק - לא בהקשר של האפליקציות הפרוצות שמן הסתם מהוות מחדל אבטחה בפני עצמן, אלא בהקשר של מכשיר חסר חומות הגנה. 5 דקות עם bt ואפשר להשיג כל דבר שיש על הטלפון...

ניסיתי את זה על הטלפון שלי ובגרסה שלי זה לא עובד, אבל מי יודע אילו פרצות נוספות שוכבות מתחת לפני השטח.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

זה עוד באג שטותי.

לפני כמה חודשים היה באג בסידרה של קארנלים של סמסונג.

התוצאה-כל מי שעושה פקטורי ריסט באופן ידני,מקבל בריק למכשיר.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

כן, אבל כל "הבאגים השטותיים" האלו יכולים להיחשב שטותיים כשהם נוגעים לבעיות במסך המגע, ביציבות מערכת ההפעלה וכן הלאה'. חבלי לידה.

באגים שמתבטאים במחדלי אבטחה הם דבר בלתי נסלח בקנה מידה כזה, אני בספק אם מישהו שהתעלקו לו על הטלפון, יוכל להסתכל על זה כבאג שטותי. הטלפון שבמקרה הכיל את כל פרטי הגישה של אותו אדם מגובים בחשבון בגוגל, מה שעלול להסתכם בגניבת זהות \ אשראי.

אין לי שום דבר נגד אנדרואיד כי מחדלי האבטחה הללו נובעים מה root, ואי לכך הוא נראה לי קצת מיותר לאור הדלת שהוא פותח והסיכון שעלול להתלוות אליה. (למרות שהבאג הזה באמת שטותי, צריכים להיכנס לקישור כך שזה phishing לכל דבר ואם המשתמש לא טמבל זה לא יעבוד... או אלא אם הפורץ טיפה יצירתי ויצור מעקף dns כך שהכתובת של פייסבוק סתם נאמר תוביל לאייפי שמכיל את האקספלוייט וכך כמעט בטוח שאותו משתמש יבקר שם, או בקארס פורום, תלוי את מי מנסים לדוג). אבל שוב, לך תדע מה ה root פותח כתיבת פנדורה במובן הזה.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

לרוט יש יתרונות גדולים מאוד שיכולים להפוך את המכשיר מא' עד ת' לכל מה שרק תרצה.

עם זאת יש לו לא מעט חסרונות שיכולות לגמור את המכשיר די בקלות.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

שוב פעם, הדאגה היא לא מהמכשיר, שיתברק לו (מלשון to get bricked) מהיום עד מחרותיים.

הבעייה הרצינית היא בטחון המידע הרגיש שנמצא על הטלפון... סיסמאות לחשבונות שבחלקם נמצא מידע רגיש וכמו כן מידע פרטי. אם אלו יזלגו, ייתכן והמשתמש ינזק בהרבה יותר מעלות המכשיר הסלולרי עצמו.

כך שכשתהליך ה root מביא גם שיקולי אבטחת מידע למשוואה, לא רק הרס פוטנציאלי של המכשיר, התמונה קצת משתנה...

אבל אתה צודק בכך שזה הופך את הטלפון למגניב חבל על הזמן :) אין סוף לאפשרויות.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

תוכנת הקלטה כנראה לא תמצא , למיטב זכרוני כל האיזור הזה מופרד בכוונה.

(בכלל , כל איזור החייגן ומנגנון השיחות אמור להיות אחד האיזורים המאובטחים בפלאפון ומינימום התעסקות באיזור הזה יותר בריא לכולנו)

 

דרך אגב , גם אם תסתכלו בכל מני תוכנות של משרדי חקירות ומעקב למיניהן - תראו שכל החברות יודעות לעשות אנדרואיד - עם ROOT , וiOS אך ורק עם Jailbreak (האזנות , מיקום גיאוגרפי , הפעלת מצלמה מרחוק , שליחת היסטורית התקשרות , Keyloggerים ומה לא).

 

כמו שנאמר - זה לא מסתיים ביכולת לדפוק מכשיר או לא או ביציבות.

אין ספק שזה נותן הרבה דברים מגניבים - פשוט כדאי לדעת את הפלוסים והמינוסים (ורוב המשתמשים פשוט מתעלמים / לא מודעים אליהם).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...