Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואומרים שבאייפון דברים מסובכים :)

 

ובנימה רצינית - זו בדיוק הסיבה שאני אקנה מכשירי אנדרואיד רק מGOOGLE עם עדכוני OTA ברגע שגירסא יוצאת ולא כל הקשקוש הזה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שמע, בגדול אין לי תלונות - קניתי את המכשיר לפני יותר מחצי שנה, ורק עכשיו הגרסה הישנה (2.3.5) התחילה עם ה glitches כך שנתקפתי חשק להחליף אותה.

אם הייתי רוצה לעדכן "סתם ככה" בלי לעשות root זה הכי פשוט בעולם - רק לחבר ל kies ולנסוע.

מאידך, נאלצתי לעבור את התהליך מכיוון שאחת האפליקציות השימושיות ביותר בשבילי, סרבה לעבוד כראוי במידה ולא פותחים גישת root בעבורה במכשיר.

יכולתי לוותר על האפליקציה ולמצוא אחת אחרת, אבל אתה יודע איך זה - כמו להתרגל לספה טובה או לבירה, לך תמצא. העדפתי לעשות root. משתמש "בסיסי" לא אמור להצטרך להתעסק בדברים טכניים...

ומצד שני, אם אתה לא משתמש בסיסי, לדעתי לא צריך לבכות על קצת "שבירת שיניים" טכנית, הרי אתה ביקשת להתעסק :lol:

זה אפילו מאתגר בצורה כיפית, כמו ההבדל בין להיות טכנאי מערכת לינוקס לבין טכנאי מערכת ווינדוס אם תרצה... :wink:

עד הרגע הזה בו החלטתי להתחיל להתעסק עם המכשיר, מעולם לא נדרשתי לבצע בו tweak כלשהו.

עבד מצויין ללא כל תקלה, וגם תהליך העדכון עצמו פשוט מאין כמוהו, כך שגם אם הייתי משתמש "הדיוט" לא הייתה לי שום תלונה כלפי המכשיר.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

ליביו זה לא קשור.

 

בכל העולם אין שום בעיה עם OTA - רק כאן בגלל עצלנות של סאני.

זה הכל.

הדוגמא הכי טובה לזה היא מכשיר ה NOTE. ההבדלים בין 2.3.6 שאיתה הוא הגיע וה 4.04 שיש היום - OTA מסמסונג, הם לא פחות ממדהימים והופכים את המכשיר הזה למשהו אחר לגמרי.

 

כל העולם קיבלו את העדכון לפני כמה חודשים.

ישראל? יוק.

למה? סאני...

ועוד מעט יוצא JB.

 

אבל הנבלות כמו שכתבתי, חוסמים את העברית ולא נותנים לסמסונג לעשות ישור לימין בעברית ולא מקלדת. (בערבית יש-גם מקלדת).

 

לגבי המשחקים, הרי זה גם קיים באפל. בכל דבר יש את אלו שמסתפקים במה שיש ויש את אלו שאוהבים לשחק.

פורסם
אני עם אס1 וJB 4.1.1 ולא רואה שום סיבה אפילו להחליף ל2.

 

באיזה רום אתה משתמש שגורם לך להיות כ"כ מרוצה?

אני החלפתי ל-icebullet ומחפש כבר לעבור ממנו, למרות שקראתי עליו הרבה דברים טובים.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

יש שבירת שיניים ויש שבירת שיניים. יש גם רצון להתעסק ויש התעסקות מיותרת (וזה בסדר , הגירסא הראשונה של לינוקס שהתקנתי עוד באה בדיסקטים כן ? :) פשוט אני בוחר איפה אני רוצה להתעסק ועם מה)

 

אייל - הנקודה שלי זה שהמשחקים האלו הם ברמת המגוכחים (גם אם נעזוב את עניין סאני בצד).

 

בכ"א , שניכם מפספסים את הנקודה שלי.

הנקודה שלי היא שמעצבן לראות שאי אפשר לקבל בצורה עקבית ופשוטה את המערכת הפעלה הכי חדשה ואת כל הפיצ'רים הכי חדשים.

אתם קולטים שאתם עדיין מדברים איתי על מכשירים שתקועים ב2.3? מערכת הפעלה שיצאה לפני שנתיים ותכלס שייכת לדור שיצא עוד שנה לפני זה? גם ICS בא נזכור - יצאה לפני שנה! ואתם מדברים איתי על רומים , WIPE למכשיר ומה לא. וJB , אכן - רק חודשיים , אבל כבר תופסת נתח שוק "מהפכני" של 1.2% עולמיים.

 

אחד הדברים שכיף במכשירים האלו הוא לקבל את כל הפיצ'רים על היום הראשון לשחק איתם - את זה כיום - אפשר לקבל רק במכשיר של גוגל בצורה לא מגוכחת כזו. בא נזכור שזו לא התעסקות כדי לקסטם את המכשיר - אלא כולה לקבל את הפיצ'רים החדשים שגוגל משחררת בלי לדפוק דברים קיימים.

 

ולגבי התעסקות באפל - לא היתה פריצה אחת עד היום (אולי חוץ מהראשונות ראשונות בגירסא 1.02 בערך) שדרשה משהו שקרוב לעשירית ממה שכתוב פה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אתה שוכח שאפל שולטת על המכשיר שלה. (כן ויש רק אחד.)

כך היא לא צריכה לשבור את הראש אם העדכון שלה ידפוק משהו במכשיר של חברה X או Y. (בלי קשר לזה שגם אחרי עדכונים של אפל יש פאקים)

 

רצון למקסם רווחים גורם ליצרניות המכשירים פשוט לא לעדכן מכשירים - מה שקייים חלקית באפל.

זאת הסיבה היחידה שמערכות ההפעלה נשארות 2.3X ולא מתקדמות.

מבחינת גוגל אין שום בעיה לשים JB בגלקסי 1 וזה עובד נפלא. לסמסונג זה עושה פצעי לחץ...

ואם נכניס למשוואה בהמשך את המפעילות הסלולאריות בכל העולם, עם הרצון שלהן למכור כמה שיותר, אתה מתחיל להבין את העניין.

חייב וצריך להקים תקנים כמו ב PC, ומי שיעמוד בהם פשוט יוכל להתעדכן בלי בעיה - כמו בPC היום.

אפשר יהיה לקרוא לדגמים כאלו...נקסוס?

עד שזה יקרה, השיטה של נקסוס היא הפשוטה הקלה והקרובה ביותר לאפל. בהחלט לקבל את הגירסה הנקיה זה הדבר הכי טוב שיש אבל אל תשכח שצריך דרייברים לכל מכשיר וזה לא כזה פשוט.

 

 

אבל גם התקנות של רומים זה לא מסובך כמו שאתה עושה את זה.

 

אודין,(או המקבילה של זה אצל כל חברה) (אפשר להשוות אותה לאייטיונס), 2 לחיצות עכבר ויש לך ריקברי, רוט וזהו.

ברגע שיש לך ריקברי פתוח, התקנת רום זה כפתור אחד.

לא חושב שזה יותר מסובך מסידיה.

דוגמה חיה כאן בשרשור: בחור שהתחיל בזה שמדובר ב"סינית" הבין אחרי 2 פוסטים איך עושים רוט, מפעילים אודין וצורבים רום.

 

ועדיין, זה מיועד למי שאוהב להתעסק עם דברים.

לתת לך דוגמא? חיפשתי תוכנה להקלטת שיחות. יש מלא במרקט אבל נתקלתי ב MODE שמוסיף כפתור להקלטה בחייגן.

משתמש רגיל? מוריד אפליקציה.

אני נהניתי לראות את הכפתור הזה אצלי בחייגן. זה כל ההבדל.

מה הייתי צריך לעשות? בסה"כ להוריד קובץ ZIP למכשיר, להכנס לריקברי ולהתקין אותו. זהו. לא שבירת שיניים ולא סוף העולם.

 

בכל מקרה, גירסה 4.04 סטוק של כל החברות הרציניות היום מספיקות לכל משתמש באשר הוא.

פורסם

בכל מקרה, גירסה 4.04 סטוק של כל החברות הרציניות היום מספיקות לכל משתמש באשר הוא.

 

הלוואי שזה היה נכון, אחרת לא הייתי נאלץ לחכות.

יצא לי לפני כמה ימים לשחק במשך משהו כמו שעה וחצי(משעמם בעבודה) בגלקסי 3 של חבר בגרסא הזאת, ובוא נגיד שהפלאפון מרשים, דק מאוד, מסך מעולה, אבל מה? בשעה וחצי(!) של פעילויות די בסיסיות, חוויתי 2 קריסות אפליקציות ואיטיות מסויימת בפתיחת ישומים שונים.

 

למה למען השם אי אפשר לטפל בבעיות האלה לפני שמוציאים מכשיר עם 200 ליבות ו-200 גיגה ראם? הרי אפל עשתה את זה לפני שנתיים עם מכשיר חד ליבתי במהירות 800 מגההרץ וחצי גיגה ראם, כנ"ל גם נוקיה עם גרסת הווינדואז פון הקודמת.

 

הגישה הזאת גורמת לי לחשוב שבמשך כול הזמן הזה מישהו בגוגל רואה עקום מאוד את הצרכים של הצרכן(קיבינימאט, רק בשנת 2012 הם הבינו שחלקות זה שם המשחק בשביל הצרכן הממוצע , והוציאו את ה -project butter) או שהסיבה שהשניה זה שמשהו דפוק בבסיס מערכת ההפעלה הזאת ומנסים ע"י טלאים שונים לטשטש ולהעלים את הבעיות הנ"ל.

 

אני ממש לא מחסידי אפל, ואני אישית חושב שאנדורואיד מערכת שבנויה יפה יותר, וגם יותר נוחה(פחות אינטואיטיבת אבל יותר נוחה) אבל החוסר יכולת להוציא מוצר מוגמר פשוט מעצבנת. אני לא יכול ללכת להוציא עכשיו 3 אלף שקל ולקבל מוצר לא מוגמר.

פורסם

ולכן מה שליביו אמר : אם קונים אנדרואיד קונים מכשיר נקסוס. לא צריך לחכות לעדכונים של יצרן שעלולים לבוא או לא לבוא, לא צריך להתמודד עם ממשקים שמולבשים על אנדרואיד, ואז מגלים שמכשיר בן שנה עובד מהר יותר מסמסונג או HTC מרובעי ליבות.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

ceyal - מן הסתם אני מכיר היטב את השיקולים והסיבות שציינת , מהיצרניות , מפעילות וכל השאר. זה הPitfall של אנדרואיד.

 

לגבי זה שנראה לך שטריוויאלי לעשות Recovery וRoot - זה קצת פחות.

מה גם שיש לדברים האלו משמעויות שמשתמשים רגילים - עדיף שלא יעשו (לדוגמא ROOT - כל העולם ואחותו רצים עם הפלאפון בROOT בלי להבין שזה זורק את כל האבטחה שלהם לפח , כנ"ל JailBreak באייפון אגב) ותקלות בתהליך שעדיף שלא ממש יקרו.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מה שאתה מתאר נכון עד לעדכון האחרון.

אלו היו בעיות בדליפת זיכרון - ישום שנסגר לא תמיד שחרר את זכרון שלו.

בנוסף היתה בעיה עם האפליקציה של סמסונג עצמם. קורה הרבה כשמוציאים מוצר חדש לשוק.

לפני חודש או קצת יותר יצא עדכון למערכת ההפעלה שפותר את בעיות הזכרון וההתרסקויות. אממה - לסאני לקח קצת זמן להפיץ אותו.

יצא לפני בערך שבוע. תבדוק עדכונים.

להגיד שהכל מושלם? לא חושב שיש דבר כזה לאף אחד. אבל לדעתי האישית יש תמורה לאגרה...

פורסם
כל העולם ואחותו רצים עם הפלאפון בROOT בלי להבין שזה זורק את כל האבטחה שלהם לפח

ליביו

הסבר, פרט ונמק בבקשה :wink: ואיך אני יכול לפצות על כך?

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
הלוואי שזה היה נכון, אחרת לא הייתי נאלץ לחכות.

יצא לי לפני כמה ימים לשחק במשך משהו כמו שעה וחצי(משעמם בעבודה) בגלקסי 3 של חבר בגרסא הזאת, ובוא נגיד שהפלאפון מרשים, דק מאוד, מסך מעולה, אבל מה? בשעה וחצי(!) של פעילויות די בסיסיות, חוויתי 2 קריסות אפליקציות ואיטיות מסויימת בפתיחת ישומים שונים.

 

למה למען השם אי אפשר לטפל בבעיות האלה לפני שמוציאים מכשיר עם 200 ליבות ו-200 גיגה ראם? הרי אפל עשתה את זה לפני שנתיים עם מכשיר חד ליבתי במהירות 800 מגההרץ וחצי גיגה ראם, כנ"ל גם נוקיה עם גרסת הווינדואז פון הקודמת.

 

הגישה הזאת גורמת לי לחשוב שבמשך כול הזמן הזה מישהו בגוגל רואה עקום מאוד את הצרכים של הצרכן(קיבינימאט, רק בשנת 2012 הם הבינו שחלקות זה שם המשחק בשביל הצרכן הממוצע , והוציאו את ה -project butter) או שהסיבה שהשניה זה שמשהו דפוק בבסיס מערכת ההפעלה הזאת ומנסים ע"י טלאים שונים לטשטש ולהעלים את הבעיות הנ"ל.

 

אני ממש לא מחסידי אפל, ואני אישית חושב שאנדורואיד מערכת שבנויה יפה יותר, וגם יותר נוחה(פחות אינטואיטיבת אבל יותר נוחה) אבל החוסר יכולת להוציא מוצר מוגמר פשוט מעצבנת. אני לא יכול ללכת להוציא עכשיו 3 אלף שקל ולקבל מוצר לא מוגמר.

 

אתה רציני?

 

כי אייפון כן מוצר מוגמר? תבדוק על האייפון 5 איזה בעיות יש איתו, והאייפון שלפני עם הבעיות קליטה.

 

ובוא נלך למחשב הבייתי שלך, למה אתה חושב שמיקרוסופט מוציאים עדכונים? הכל בגלל שהמוצר לא מוגמר ועל הכל אנחנו משלמים.

 

רוצה יותר גרוע? עדכוני תוכנה שעושים לך למנוע\גיר ברכב, למה זה? כי המוצר לא מוגמר (לא תמיד אבל בחלק מהפעמים). ואתה משלם על הרכב עשרות אלפי שקלים ובעצם מקבל מוצר לא מוגמר.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
ולכן מה שליביו אמר : אם קונים אנדרואיד קונים מכשיר נקסוס. לא צריך לחכות לעדכונים של יצרן שעלולים לבוא או לא לבוא, לא צריך להתמודד עם ממשקים שמולבשים על אנדרואיד, ואז מגלים שמכשיר בן שנה עובד מהר יותר מסמסונג או HTC מרובעי ליבות.

או קונים s2 ושמים לו מערכת הפעלה של הנקסוס, אז באמת אין סיבה לשדרג לs3.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

הבעיה שזה PORT.

לרוב יש בעיות עם הדרייברים ויש דברים שלא יעבדו.

 

יש לכל מכשיר פופולארי גירסת AOSP.


×
×
  • תוכן חדש...