Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזו הגדרה לחפש?

 

יש הרבה הגדרות בכל מיני תחומים בחשבון עצמו (יש מיילים יש יומן וכ"ו)

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חג שמח חברים.

 

מאתמול, המכשיר שלי רץ על אנדרואיד 4.1.1 JELLY BEAN, שפרסם כאן CEYAL, דרך אגב, תודה רבה על העזרה.

התקנתי דרך הCWM, התקנה חלקה, תוך דקות ספורות, הותקן הרום, ובוצע WIPE.

 

לא יצא לי לעבוד יותר מידי עם המכשיר, אבל על פני השטח, נראה אחלה רום, ללא לאגים, או קרטועים מוזרים, עובד חלק לגמרי, ה-TOUCHWIZ עובד ממש טוב.

נראה לי שבתפריט ההגדרות חסר חלק מהדברים, כמו ניהול מסך הNOTIFICATION, שאפשר לסדר בו את הווידגטים.

אבל חוץ מזה נראה בסדר, עם מישהו צריך שאלה או נתקל בבעיה, או להפך, יכול לתת לי כמה כיוונים נחמדים שיש ברום הזה, אשמח לשמוע ולעזור.

 

אז, חג שמח אנשים!!!!!

***PEUGEOT - THE KING OF THE JUNGLE***

פורסם

תומר, ב BACKUP & RESTORE מסומן אצלך AUTO RESTORE?

תבדוק את זה.

זה עושה ריסטורים במידה ואתה עושה WIPE

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
או קונים s2 ושמים לו מערכת הפעלה של הנקסוס, אז באמת אין סיבה לשדרג לs3.

 

אחרי ששיחקתי עם S3 ו-S2 במקביל אז בהחלט יש סיבה לשדרג. המסך יותר טוב, המצלמה יותר טובה, הטלפון רץ טיפה יותר מהר ויש כמה פיצ'רים חדשים ושימושיים. ההבדל בעלות בארץ הוא קטן יחסית - 2100 מול 2800. בטח לעומת אייפון 4 עם 8 ג'יגה שעולה 2600 כחדש - שוד לאור היום...

 

אצלי הוא התקין אפליקציות שכבר שכחתי שהורדתי.

 

גם אצלי! האמת, קצת מעצבן. השקעתי כמה דקות במחיקה של אפליקציות מיותרות. אגב, צריך לזכור שהוא לא מתקין אפליקציות שלא הורדו מהמרקט, כמובן.

 

חג שמח חברים.

 

מאתמול, המכשיר שלי רץ על אנדרואיד 4.1.1 JELLY BEAN, שפרסם כאן CEYAL, דרך אגב, תודה רבה על העזרה.

התקנתי דרך הCWM, התקנה חלקה, תוך דקות ספורות, הותקן הרום, ובוצע WIPE.

 

לא יצא לי לעבוד יותר מידי עם המכשיר, אבל על פני השטח, נראה אחלה רום, ללא לאגים, או קרטועים מוזרים, עובד חלק לגמרי, ה-TOUCHWIZ עובד ממש טוב.

נראה לי שבתפריט ההגדרות חסר חלק מהדברים, כמו ניהול מסך הNOTIFICATION, שאפשר לסדר בו את הווידגטים.

אבל חוץ מזה נראה בסדר, עם מישהו צריך שאלה או נתקל בבעיה, או להפך, יכול לתת לי כמה כיוונים נחמדים שיש ברום הזה, אשמח לשמוע ולעזור.

 

אז, חג שמח אנשים!!!!!

 

אצלי מאתמול ה-S2 רץ על 4.1.2 JB (רום של rootbox).

 

חייב להגיד - בינתיים זו הצלחה אדירה!

כאחד שעבר את כל השלבים מ-2.3.4 דרך ICS ועד עכשיו, ההפרש משמעותי מאוד. יש לי תחושה ש-ICS הייתה בוסרית מדי. המון באגים, ניהול זיכרון גרוע, תקיעות, מכשיר עובד לאט, עושה ריבוטים, סוללה נגמרת מהר.

במעבר ל-JB היה הפרש משמעותי מאוד מהרגע הראשון - המכשיר עובד מהר מאי פעם, ממשק המשתמש שופר בדיוק בנקודות החשובות והשליטה נוחה יותר.

גם העדכון עצמו היה קל מבעבר ולקח בדיוק 5 דקות (אח"כ אמנם השתמשתי ב-TB וזה לקח חצי שעה, אבל עדיין).

בנוסף, סוף סוף נראה שבעיית הסוללה שלי נגמרה. בלילה לאחר 8 שעות הטלפון ירד מ-100 ל-95 אחוז בלבד.

 

ועדיין, שתי בעיות בינתיים:

 

1. במגירת הנוטיפיקציות מופיע לי AOKP Statistics ולא מוכן לעזוב. אני מוריד אותו והוא חוזר שוב. ניסיתי להפעיל אותו ולבטל - לא עזר.

2. הויפי מפעיל את עצמו מדי פעם אפילו שהגדרתי לא להשתמש בו. למישהו יש עצה?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...