Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לילה טוב אנשים.

ככה, כרגע הS3 שלי רץ על ICS 4.0.4, שהגיע כסטוק מהחנות.

עשיתי לטלפון ROOT, ואני מעוניין, להחליף למערכת הפעלה JB.

האם אני יכול לבצע את ההחלפה דרך KIES?, הרי הטלפון עבר ROOT, האם עדיין יש אפשרות?

אם לא, איזה רום מקוסטם אתם ממליצים לי לשים?

עוד בעיה שנתקלתי בה, יש לי עדכול לFIRMWARE כל הזמן, אני לא יכול לעדכן, כי הוא פשוט לא נותן עקב הROOT,, וגם לא הכי מומלץ לעדכן דרך העדכון המקורי.

ואם אפשר מדריך מקוצר יתקבל בברכה.

 

תודה, וחג שמח חברים.

***PEUGEOT - THE KING OF THE JUNGLE***

פורסם
תוכנת הקלטה כנראה לא תמצא , למיטב זכרוני כל האיזור הזה מופרד בכוונה.

(בכלל , כל איזור החייגן ומנגנון השיחות אמור להיות אחד האיזורים המאובטחים בפלאפון ומינימום התעסקות באיזור הזה יותר בריא לכולנו)

אתה עדיין יכול להתקין Auto Call Recorder, שיקליט כל שיחה אוטומטית (עד שייסתם האיחסון).

 

אם כבר רוט. הידעתם שכשמשהו דורש רוט, אתם יכולים לסרב לו? ויותר מזה, להגדיר במכשיר שכל בקשה לרוט תסורב אוטומטית?

ובכלל, מומלץ בחום להיסתכל אילו הרשאות ניתנות לכל אפליקציה (כמו בפייסבוק, אז גם בפליי סטור של גוגל לפני התקנת אפליקציה מקבלים מסך שמציג מה האפליקציה תעשה).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הקטע שזה מקליט מהמיקרופון של המכשיר ולא מהקו עצמו, ואז ההקלטה באיכות לא משהו בלשון המעטה... כבר ניסיתי אותה

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

שאלוהים יעזור לי רק הוא יוכל כבר מתיאש מהטיפול באנדרואיד הזה

אני לא ככ מבין בתחום

היה לי CM10 צרבתי את הרום הזה עם ODIN

עכשיו המכשיר לא עולה תקוע על הלוגו של סמסונג מה עלי לעשות ?

פורסם

תנסה לעשות wipe כמו ש fat bastard הסביר לי לפני עמוד או שניים, כנראה שהטלפון נתקע ב boot sequence או משהו כזה. רק שים לב שזה מוחק את כל התכנים במכשיר, מקווה שיש לך גיבוי.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
שאלוהים יעזור לי רק הוא יוכל כבר מתיאש מהטיפול באנדרואיד הזה

אני לא ככ מבין בתחום

היה לי CM10 צרבתי את הרום הזה עם ODIN

עכשיו המכשיר לא עולה תקוע על הלוגו של סמסונג מה עלי לעשות ?

 

זה בגלל שלא מדובר על אותו קרנל ולא אותו ריקברי.

בפעם הראשונה המכשיר נתקע. תמיד.

כנס ל CWM ובצע WIPE להכל.

אחרי זה הוא יעלה.

 

עריכה: שמח שהסתדר אבל אם אתה ב 4.04 ומעלה, תוכנות שהתקנת ישתחזרו כשתגדיר חשבון גוגל ותכנס למרקט.

פורסם

נראה לי שכדי שהוא "יזכור" אילו אפליקציות התקנת אתה צריך לפתוח חשבון סמסונג שאליו המכשיר מגבה דברים מהסוג הזה... בהגדרה הראשונית של הטלפון הוא מציע לעשות זאת, מלבד זה לא יודע היכן עוד נמצאת האפשרות...

אחרכך ברגע שאתה מתקין את הרום מחדש הוא מתחיל להוריד את כל האפליקציות שהיו לך אחת אחרי השנייה

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אני לא עם סמסונג, ובכל מקרה גוגל יודעים איזה אפליקציות התקנתי ככה שזה אמור לשחזר בצורה אוטומטית, אבל זה לא משחזר משום מה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

השאלה אם אתה מתחבר לחשבון גוגל מייד בהתחלת הגדרת המכשיר.

במידה וכן, הוא משחזר או באותו רגע או כשאתה פותח את המרקט.

(בתנאי כמובן שאתה מסמן במכשיר שאתה מעוניין בגיבוי הזה כן?)

 

אצלי הוא התקין אפליקציות שכבר שכחתי שהורדתי.

פורסם

ברור שאני מתחבר מייד לחשבון גוגל, ותמיד מסומן אצלי לגבות אבל בסוף הוא לא משחזר ולא משנה איזה רום התקנתי

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מוזר.

לי זה עובד וחוצה מכשירים.

התוכנות שבטבלטים עוברות בין אחד לשני לא משנה מאיזה חברה.

כנ"ל הטלפונים (הותקנו על INFUSE, NOTE, SIII ו XPERIA)

 

אולי בחשבון גוגל שלך יש איזושהי הגדרה, תבדוק במחשב.


×
×
  • תוכן חדש...