Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי s2, מה אתם ממליצים להתקין? כרגע יש לי את 2.3.5 המקורי של פלאפון שהגיע עם המכשיר...

אני רוצה לעדכן פעם אחת וזהו, אין לי כח לגלות שהתקנתי רום מלא באגים ואחרכך להתחיל להתרוצץ בחיפוש גרסאות...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני עם אס1 וJB 4.1.1 ולא רואה שום סיבה אפילו להחליף ל2.

 

אם יש לך אס2 או 3 הJB יעשה נפלאות עם הממשק החלק והתמיכה בריבוי ליבות.

יאללה תתעוררו :)

 

ה ICS פחות טוב משמעותית מה4.1.1 ואפילו מה2.3.7 שהיה לי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

יש jb בגרסה תומכת עברית? ומאיזה מקור הכי כדאי לעדכן?

אם אני משתמש ב kies כדי לעדכן, איזה גרסה הוא ינסה "לדחוף" לי כברירת מחדל?

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

כל JB תומך עברית מלאה. מקלדת קל למצוא בעברית במרקט בחינם כמו MULTILING.

אל תשתמש ב KIES.

 

תחפש ב XDA :) בגלל שאין לי S3 לא יכול להגיד איזה גרסא הכי טובה, אבל עם CM10 אי אפשר לטעות.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אין שום צורך להתקין מקלדות בעברית לJB - זו המערכת הפעלה הראשונה של גוגל שתומכת רשמית בעברית והמקלדת עברית המקורית שלה מעולה.

 

לגבי העובדים עליה 5 שנים ? אתה מתכוון כמעט 10 כן? מאז מתישהו ב2003.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

סמסונג יכולים לבקשת סאני לחסום ממשק עברי בגירסאות לא ישראליות, בדיוק כמו שהם עשו עם רומים של ics

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

חברה הסתייגות - שימו לב.

 

בגירסה הרשמית של סמסונג - מה שמופץ כרגע, אין עברית וגם אין ישור לימין ולא מקלדת.

מהסיבה הפשוטה שסאני תופסת את גוגל בביצים בכל מה שנוגע לישראל ומנצלת את עובדת היותה נציג רשמי כדי למנוע ממכם לקנות מכשיר מיבואן אחר וחס וחלילה להנות מעברית עם הרום הרשמי.

 

אז מי שיתקין את גירסת ה OTA הזאת, ישאר עם העברית שכרגע יש לו (ה OTA עושה שדרוג ולא מוחק כלום) אבל הישור לימין והמקלדת לא יעבדו.

גם העברית שתישאר היא בעייתית.

יש תקון חלקי לעניין ע"י PILOTX או FIREDS בשמו השני ב XDA אבל עדיין אין ישור לימין.

 

בגרסאות אחרות שמבוססות על AOSP מקורי של גוגל אין בעיה עם העברית אבל לא תקבלו את ממשק הטצ'וויז ואת האפליקציות של סמסונג (את מי שזה מעניין אותו).

כמו כן כמובן תאבדו את האחריות.

 

גועל נפש לסאני.

זה הכל.

פורסם

אז בשורה התחתונה, אם אני פשוט מעוניין לשפר מעט את ביצועי המכשיר מבלי לאבד את האחריות (המכשיר נקנה בפלאפון) \ התמיכה המלאה בעברית (כולל ענייני יישור טקסט כמובן), מה הדבר שהכי כדאי לי לעשות?

לפי הכתבה הזו -

http://www.mako.co.il/digital-cellular/Article-5557e6b1cd47731006.htm

מסתמן שאם אעדכן דרך kies בעצם אהנה מגרסה בעלת תמיכה רשמית מהיבואן ולא אאבד את האחריות, האם כך הדבר?

בעקרון לא אכפת לי מכל מיני טוויקים, ביומיום אני משתמש בטלפון כדי לחייג, לשלוח smsים ובשעון המעורר...

מעבר לזה? לא ממש אכפת לי... אני רק רוצה שיעבוד כמו שצריך בגרסה מעודכנת - ככה שעדיף שזה יהיה גרסאות גמורות ולא בטא...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אלוהים , הגועל (ד"א - מי שמשתף פעולה עם סאני זה סמסונג , לא גוגל).

 

אחלה הזדמנות לקצץ את הזבל שסמסונג שמה שם.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
יש לי גלקסי 3 שנקנה בבאג המכשיר כולל עברית מלאה.

שדרוג לJB יכול למחוק את העברית מהמכשיר או את המקלדת בעברית?

זה יכול לפגוע בקליטה או באיכות שיחה?

 

מישהו?

פורסם
חברה הסתייגות - שימו לב.

 

בגירסה הרשמית של סמסונג - מה שמופץ כרגע, אין עברית וגם אין ישור לימין ולא מקלדת.

מהסיבה הפשוטה שסאני תופסת את גוגל בביצים בכל מה שנוגע לישראל ומנצלת את עובדת היותה נציג רשמי כדי למנוע ממכם לקנות מכשיר מיבואן אחר וחס וחלילה להנות מעברית עם הרום הרשמי.

 

אז מי שיתקין את גירסת ה OTA הזאת, ישאר עם העברית שכרגע יש לו (ה OTA עושה שדרוג ולא מוחק כלום) אבל הישור לימין והמקלדת לא יעבדו.

גם העברית שתישאר היא בעייתית.

יש תקון חלקי לעניין ע"י PILOTX או FIREDS בשמו השני ב XDA אבל עדיין אין ישור לימין.

 

בגרסאות אחרות שמבוססות על AOSP מקורי של גוגל אין בעיה עם העברית אבל לא תקבלו את ממשק הטצ'וויז ואת האפליקציות של סמסונג (את מי שזה מעניין אותו).

כמו כן כמובן תאבדו את האחריות.

 

גועל נפש לסאני.

זה הכל.

עכשיו השתכנעתי ב-100 אחוז לא לרכוש סמסונג III.

אין כמו אייפון בשדות...

איזה כייף לי :)

פורסם

מחכה כבר לעידכון הרשמי שיצא ,

מאז שהיה את העידכון דרך האוויר לגלקסי 2 המכשיר לא מפסיק לקרוס לי ,

כבר כמה פעמים זרקתי אותו(על הדשא;) מעצבים .

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם
עכשיו השתכנעתי ב-100 אחוז לא לרכוש סמסונג III.

אין כמו אייפון בשדות...

 

תסייג את זה לישראל.

בכל העולם אף אחד לא חושב שיש לו מונופול על אנדרואיד.

אני מבטיח לך שאם אפל לא היתה נוקטת במדיניות של הפצת גרסאות מאצלהם, אותו הדבר בדיוק היה קורה בארץ.

 

מישהו?

זה לא עלול - זה ימחוק. העברית תישאר כשארית מה 4.04 אבל נגיעה הכי קטנה בהגדרות תמחק אותה.

אם הישור לימין לא מפריע לך (תכלס זה רק בהגדרות. המייל. ה SMS ושאר הדברים כן מיושרים לימין) אתה יכול להתקין את זה

http://iandroid.co.il/forum/topic79380.html

פורסם

אני צריך את עזרתכם :\

עדכנתי ל ics 4.0.3 דרך kies, ואחרכך ניסיתי לבצע root באמצעות odin...

תהליך הבוט ב odin עבר כמו שצריך והמכשיר עשה ריסט בהצלחה ועלה כשיש לו משולש אזהרה צהוב (?) מתחת לסמל של סמסונג. כשניסיתי לעשות את ה root עצמו גם דרך super one click וגם דרך s2 root הוא אומר לי שהוא לא מוצא את הדריוור והמכשיר לא מחובר. עכשיו גם כשאני מחבר אותו ל kies הוא לא מופיע.

ושם הוא נתקע. ניסיתי להוציא ולהכניס את הסוללה אך ללא תועלת. עדיין משולש צהוב... כיצד ניתן להתגבר על הבעייה ולעשות root \ לכל הפחות להחזיר את המצב לרום המקורי? (לא צריך רוט, לפחות שיעבוד)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png


×
×
  • תוכן חדש...