Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני מתלבטא בין 2 רכבים עבור אמא שלי. נתונים די בסיסיים - יד 1 מהשכרה , כ 65 אלף ק"מ.

ההתלבטות היא בגלל 2 נושאים

1) צריכת דלק

2) אבזור

 

אם למשהו יש נסיון אם הדגמים הללו אני אשמח לקבל חו"ד

פורסם

שלום רב.

צריכת הדלק של פיאסטה היא צריכה ממש לא נמוכה !

I20 היא מומלצת.

 

מבחינת אבזור .

הפיאסטה לא רואה את הI20 .

 

זכור רכב השכרה יש לבדוק בקפדנות .

בתור עובד חברת השכרת רכב לשעבר אני יודע מה עובר עליהם.

אומנם מטפלים בהם טוב אבל מה שרכבים עוברים זה סיוט .

 

רכבים מליסינג הם עדיפים יותר אם תבדוק מי היו הבעלים הקודמים בליסינג

גבר \ אישה מאיזה חברה הם היו מה היה התפקיד שלהם זה יותר קל לשאר מה עבר על הרכב.

 

 

שבת שלום.

פיג'ו 206 CC שנת 2002 מנוע 1.6 גיר רגיל.

מאזדה לנטיס 323 שנת 1999 מנוע 1.6 גיר אוטומט.

טויוטה פריוס שנת 2009 מנוע 1.5 גיר רציף.

רנו קליאו שנת 1998 מנוע 1.4 גיר אוטומט.

פורסם

במידה ומדובר ביונדאי I20 שעומדת להגמר לה אחריות היצרן,בדוק את ההגה, בדוק נקישות מההגה ורעשים מההגה.

 

רוב הרכבים תוקנו במסגרת האחריות כי לא עברו מבחן שנתי :| אבל חשוב מאוד לבדוק את העניין.

 

בדוק את האומים של הגלגלים ב I20 - לא נעים להתקע בגלל פנצ'ר ולהזמין גרר,אם הזמן הם מחלידים ולא ניתן לפתוח אותם.

 

בדוק את הרכב עם דגש לכל המתלה הקדמי, שיש לו נטיה לבלאי גבוהה יחסית.

 

בדוק שכפתור ה OD עובד, בחלק המדגמים היו צריכים לעשות הארכה נוספת למינוס על מנת שיעבוד.

 

בהצלחה.

פורסם

הגיוני שיהיו דומות,בפועל היונדאי חסכונית מעט יותר.

 

המיזוג אוויר בדגם עם השליטה המכנית על המזגן לעומת הבקרת אקלים ביונדאי, המיזוג לי אישית לא מספיק. ולא מספק. וזה יכול לפסול לפחות אצלי את הרכב על הסף. אתה חייב לבדוק את הנקודה הזאת.

 

בפיאסטה גם חלש יחסית, אבל יותר טוב מהיונדאי.

×
×
  • תוכן חדש...