Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע אני עובד עם רכיב L7812CV אבל לא תמיד יש לי בכניסה 2.5V יותר ולכן האלמנט לא עובד טוב.

ואם גם אפשר סכימה לחיבור הקבלים (במידה ויש צורך)

מתח העבודה הנדרש הוא 12V 0.8A

תודה.(מרק)

פורסם

הרכיב LM2940 יכול לדחוף צרכן בזרם של עד 1 אמפר בתנאי שאתה מתקין גוף קירור מתאים. רצוי שההפרש בין מתח הכניסה ליציאה לא יעבור את ה-10 וולט.

 

רצוי תמיד להוסיף קבלים אלקטרוליטים וגם קבלים קירמיים בכניסה וביציאה בכדי לסנן את קווי האספקה וגם לשמור על חוג הייצוב.

 

מהו מתח הכניסה המקסימלי והמינימלי ?

איזה כייף לי :)

פורסם

איזה באאאסה מאיפה אפשר לקנות בארץ את המייצב הנ״ל?

חיפשתי בכל החנויות (לפחות 20) שמצאתי בגוגל כולל הר ציון ובלצר,ואם כבר יש למישהוא אז זה מינוס.

תודה.

פורסם

למה התכוונת שיש רק את המינוס ?

 

רוב החנויות הנמצאות בשדרות הר-ציון בתל-אביב אינם להם אתר אינטרנט מסודר וגם אם קיים הוא לא מעודכן בכלל.

 

בכול מקרה אם יש לך מחשב הזרקה/הצתה יישן או מחשב גיר של קונצרן VAG תוכל לפרק ממנו את הרכיב LM2940.

 

 

קפוץ אל סימן טוב אלקטרוניקה, אריסטוק או אבן אלקטרוניקה בשדרות הר-ציון בת"א.

 

דרך אגב בלצר כבר לא מתעסק עם רכיבי אלקטרוניקה אלא אם תזמין 100 יחידות הוא יארגן לך בקומבינה.

איזה כייף לי :)

פורסם

מי אמר לך את השטות הזו ?

במשפחת רכיבי LM2940 אין מייצב מתח 'שלילי' אלא רק 'חיובי'.

'המינוס' זה קו הפרדה כמו LM2940-5 (מייצב מתח ל-5 וולט).

 

הרכיב בתמונה שצירפת מתאים בול ! גש לעבודה בבקשה...

איזה כייף לי :)

פורסם

חח... העלת בי חיוך גדול עכשיו.

מסתבר שהטעו אותי בחנויות אלקטרוניקה שהייתי הבוקר.

בדקתי (בנתיים בלי הקבלים) זה באמת עובד. עכשיו אני אבנה את המעגל לפי התרשים שלך ואחזור לעדכן כמובן.

אגב: קניתי אלקטורליטים 1/1 כמו שכתבת לי אבל הקרמיים עם הערך הכי קרוב שמצאתי הם אלו בתמונה,זה בסדר להשתמש בהם?

המון תודה על העזרה מרק.

IMG_1193.jpg

פורסם

המוכרים ברוב החנויות הם לא אנשי אלקטרוניקה לכן אל תסתמך על מה שהם אומרים לך.

 

הקבל בתמונה הינו קבל קירמי של 470 ננו-פארד ואין שום מניעה מלהרכיבו במעגל.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...