Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לבי איתך, רק שעל חזיר(ה) לא ניתן לאיים בבוץ לצערי.

 

ואל תשכח: חמור, גם באלסקה הוא אתו חמור (מה שנכון גם לגבי אתון) :evil:

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פשוט זבל אנושי.

כמו שאמרו - ברגע שהרכב חוסם לגמרי מישהו אחר שחונה כחוק, גם אם החניה חוקית לכאורה היא הופכת מעצם המצב לבלתי חוקית.

תארו לכם שבמקום חניית אופנועים הייתה שם חניה רגילה ומישהו היה חונה בה. האם במצב כזה מי שחונה בחניה החוסמת יכול לטעון שהוא בסך הכל חונה כחוק?

אני מחזיק למקרים כאלה כמה חברים גדולים (גם אני לא קטן בכלל). מרימים יחדיו את אחורי הרכב הסורר ומיישרים אותו. אם יש כוח והרכב מספיק קטן - מזיזים אותו למקום שאפשר לצאת ממנו רק באמצעות מנוף.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

ממש מרתיח.

 

כמו שנאמר, גם לי זכור לי שקיים חוק בעניין שאומר שאסור לחסום רכב אחר בשום מקרה - חנייה חוקית היא חנייה שבה קודם כל אינך חוסם שום רכב, כך שלדעתי החנייה לא הייתה באמת חוקית. אני מתפלא שהמשטרה לא נתנה דו"ח וגרירה על החסימה.

פורסם

האם יש סימון "קווי חניה" במקום? יש לי ידידה שחטפה פעם דו"ח על כך שלא חנתה בין הקווים.

אני מקווה בשבילך שחוסר התחשבות שכזה יתקבל בבית המשפט.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

למה לא לשבור את החלון, להעביר לניוטרל, לשחרר בלם-יד ולגלגל למקום אחר?

 

לא עשיתי את זה מעולם, אבל נראה לי שאם הייתי במצב שלך ובאמת צריך להגיע לאנשהו- הייתי נותן לזה נסיון...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

למה לשבור ולהסתכן בלעשות רעש ומהומה?

 

יש דרך שקטה יותר לעבור דרך חלון

http://www.glassvanguard.com/product/2578/crl-circle-and-oval-cutter/14912/550CC/crl-system-2000-circle-and-oval-cutter-550CC.htm?src=froogle

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
3 השוטרים לא יכלו לעזור לך להרים את האופנוע?

ע"פ הסמלון לא נראה שהאופנוע שלו שוקל כמו אופניים.

3 אנשים, לפחות רגילים ,לא יכולים להרים באוויר אופנוע כבד לגובה של רכב.

פורסם

אני חושב שעשית מעשה נכון מאוד. :mm_yeah:

לדעתי אנשים שמחנים בצורה כזאת לא תמיד מבינים ו/או יודעים את השלכות מעשיהם, פשוט עושים את זה מחוסר מחשבה ובתום לב, לכן סביר להניח שהמכתב שלך יבייש את הנהג והוא ידאג לא לעשות זאת שוב.

זמין 8)

פורסם

ועמי ותמי נתקלו בבית ממתקים, פיטר פן נישאר לעולם ילד, הפיה שמה לך כסף במקום השן שהנחת מתחת לכרית, אליהו הנביא (ולא אבא) שותה את היין בפסח ושבעת הגמדים לא "עשו" כלום לשלגיה בזמן שהיא הייתה מעולפת.

 

בקיצור לפותח השרשור, על פניו השרטוט שהצגת מצדיק את תלונותיך. בדוק היטב שיש לך "קייס", הצג את כל הראיות שאספת ותבע את הנהגת בבית משפט. ואז, אולי, היא תדאג לא לעשות זאת שוב.

 

בהצלחה (מצטער על הציניות, אבל האמת שזה סיפור מכעיס).

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם
ע"פ הסמלון לא נראה שהאופנוע שלו שוקל כמו אופניים.

3 אנשים, לפחות רגילים ,לא יכולים להרים באוויר אופנוע כבד לגובה של רכב.

 

163 ק"ג - 3 שוטרים + עופר היו מצליחים להרים אני מאמין.

משכנתא זה קל

פורסם

פיץ' - ברגע שהם הגיעו זה כבר היה אחרי שעתיים. כבר לא מיהרתי לשום מקום. לא הייתי מבקש מהם כזה דבר בכל אופן, הסיכוי שמישהו יפצע או שיהיה נזק לרכוש לא שווה את זה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

בכל מקרה אחר הייתי סובל ונוהג כמוך, אולי מוציא את האוויר מהגלגלים... אבל במקרה כמו שלך אני מניח שלנפץ את החלון בכדי להזיז את הרכב היה הופך לפיתוי שהייתי מתקשה לעמוד בו, מה גם שמדובר בנזק קל מאוד לתיקון ובכיסוי מלא של חברת הביטוח.

Live fast, die young - leave a better looking corpse


×
×
  • תוכן חדש...