Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אילו רק...

 

 

:shock:

א. חבל על האלפא

ב. חבל על ה-H3

ג. ...הדבר הזה המשיך לנסוע?!

 

תעטפו לי שניים כאלה בבקשה!

 

ובאמת - אין להם גרוטאות להראות את זה עליהן, הם היו חייבים להרוס רכבים שנראים כל כך שלמים?!

Live fast, die young - leave a better looking corpse

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני חושב שעשית מעשה נכון מאוד. :mm_yeah:

לדעתי אנשים שמחנים בצורה כזאת לא תמיד מבינים ו/או יודעים את השלכות מעשיהם, פשוט עושים את זה מחוסר מחשבה ובתום לב, לכן סביר להניח שהמכתב שלך יבייש את הנהג והוא ידאג לא לעשות זאת שוב.

 

רוב הסיכויים שהבחור צודק, זה לא בהכרח עוד איזה ערס מגעיל, אי התחשבות היא הנגע חברתי שכיח במחוזותינו, אל תתפלא אם בעלת הרכב היא פרופסורית נחמדה שלא ענתה כי היא באמצע הרצאה... :roll:

כבר חתמתי...

פורסם
למה לשבור ולהסתכן בלעשות רעש ומהומה?

 

יש דרך שקטה יותר לעבור דרך חלון

http://www.glassvanguard.com/product/2578/crl-circle-and-oval-cutter/14912/550CC/crl-system-2000-circle-and-oval-cutter-550CC.htm?src=froogle

 

אליקו, ברכב יש זכוכית מחוסמת, המכשיר הזה לא יעבוד על זכוכית מחוסמת.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

היה לי שכן שבקביעות היה חוסם את הגישה לחניה שלי ועל הדרך מפריע לשכנים אחרים.

אחרי בערך 6 פעמים שנאלצתי לעלות אליו הביתה ולבקש יפה שיזוז, לא יחנה ככה יותר, להזכיר לו שוב ושוב שהוא לא ילד אלא בנאדם בוגר ולא צריך להתחנן אליו כ"כ הרבה ולהעיר לו- נמאס לי.

חזרתי הביתה והוא שוב חסם, נצמדתי לדלת הנהג שלו ברמה של כמה סנטימטרים בודדים (המראה מקופלת כמעט נגעה), מהצד השני נצמדתי לדלת נוסע עם הרכב של המשפחה.

הפתק שהשארתי לו היה משהו באיזור של

"לא רק אני צריך להגיע לחניון ולהשרף מעצבים,

והכל למה? בגלל חר*ות שלא מתחשבים בכולם.

אז בבקשה, תהנה.

מקווה שאתה גמיש,

מאור"

 

 

למי שלא הבין לנבלה היה רכב הצ'בק שאליו היה צריך להכנס מהבגאז' ולתמרן החוצה בלי לשרוט את הרכבים.

אני לא נוהג בצורה כזאת בד"כ, אבל לא נראה לי הגיוני שצריך לבקש מבנאדם מבוגר והגיוני מעל ל6 פעמים את אותה בקשה פשוטה.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

לא מבין,

גם פקח וגם שלושה שוטרים אמרו לך שהחניה כחוק, ואתה מחליט שלא?

תבע אותה. אולי התביעה תתקבל ואולי לא. אולי היא תתבע נגדית ותאמר כי שרטו/ פגעו לה ברכב והשאירו את הפתק וסביר להניח שזה אתה. היא נבלה, לא אומר שלא, אבל החוק בארץ כ"כ מתיש, שעדיף לא לפנות כלל. אני גם לא מאמין שאתה תפנה בסופו של דבר ותתבע אותה על זה. אשמח להווכח שטעיתי. הטרטור, הריצות, והויכוחים, בתמורה לסיכוי לא גבוה שאפילו יכול להתהפך נגדך.

 

ובכלל, בכל השרשורים שנפתחו פה בנושא הזה חצי אם לא יותר מההמלצות הן בריונות לשמה. לפגוע, להרוס, לשבור. סבבה , אז במה אנחנו יותר טובים בפורום? שלימדנו את האחר ב"כוח הזרוע"?

 

מאד מקווה שלא נאלץ פה לשמוע בפורום על חבר שנפגע מאלימות, לאחר ש"לימד מישהו אחר לקח".

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
לא מבין,

גם פקח וגם שלושה שוטרים אמרו לך שהחניה כחוק, ואתה מחליט שלא?

תבע אותה. אולי התביעה תתקבל ואולי לא. אולי היא תתבע נגדית ותאמר כי שרטו/ פגעו לה ברכב והשאירו את הפתק וסביר להניח שזה אתה. היא נבלה, לא אומר שלא, אבל החוק בארץ כ"כ מתיש, שעדיף לא לפנות כלל. אני גם לא מאמין שאתה תפנה בסופו של דבר ותתבע אותה על זה. אשמח להווכח שטעיתי. הטרטור, הריצות, והויכוחים, בתמורה לסיכוי לא גבוה שאפילו יכול להתהפך נגדך.

 

ובכלל, בכל השרשורים שנפתחו פה בנושא הזה חצי אם לא יותר מההמלצות הן בריונות לשמה. לפגוע, להרוס, לשבור. סבבה , אז במה אנחנו יותר טובים בפורום? שלימדנו את האחר ב"כוח הזרוע"?

 

מאד מקווה שלא נאלץ פה לשמוע בפורום על חבר שנפגע מאלימות, לאחר ש"לימד מישהו אחר לקח".

 

צודק ואני מרים את הכובע.

רוב הסיוכיים שהיא מתחרפן מתסכול ועושה כמה שיותר רעש כדי לאתר את בעל הרכב.

במצבים דומים אפשר לנסות להיעזר בציבור על מנת להזיז את המכול או הרכב, אולי משאית אם יש כזו שחולפת. הרי תזוזה של עשרות סנטימטרים בודדות יעשו את העבודה.

יחד עם זאת, כמוצא אחרון, אם יש חשיבות עליונה ליציאה מהחניה בדחיפות, הייתי בוחר בניפוץ החלון.

לא לשם פגיעה ברכב ובערכו אלא בכדי להיחלץ. זו הסיבה שאני בחרתי לא להציע לשרוף/לחתוך/לשרוט/למעוך אלא לנפץ זגוגית. עבורה זה יגרום רק את אי נוחות של לקיחת הרכב לזגג. בדיוק כפי שיצרה אי-נוחות אצל מי שחסמה.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
מכיוון שהתיעוד הוא בוידאו והוא כבד למדי, מצ"ב תרשים סכימטתי:

2yuf63b.png

 

האופנוע עצמו כאמור בחניית אופנועים מסומנת.

 

העיקר חסר כאן: מהיכן אמור היה האופנוע לצאת מחנייתו? זה מה שיגיד לנו אם המכולה חסמה או הרכב חסם. והרי זה כל הענין.

 

דני

פורסם

המכולה חנתה לפני שהרכב החוסם נכנס לחניה. .אם הנהגת הייתה חונה ישר(במקביל לרכב שלצידה ) ולא באלכסון אז לאופנוע הייתה אפשרות לצאת.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
המכולה חנתה לפני שהרכב החוסם נכנס לחניה. .אם הנהגת הייתה חונה ישר(במקביל לרכב שלצידה ) ולא באלכסון אז לאופנוע הייתה אפשרות לצאת.

 

יכול להיות, אבל זה עדיין לא אומר שהיא אשמה. אם המכולה מונחת במקום שחוסם את דרך היציאה המתוכננת מחניית האופנועים, ואח"כ המכונית חנתה באלכסון בצורה שמנעה אפשרות לצאת מהחנייה במקום שאינו היציאה המתוכננת, אז אשמתה של המכונית היא משנית לכל היותר.

 

לכן אני שואל, איפה בכל הציור הזה נמצאת היציאה המתוכננת מחניית האופנועים?

 

דני


×
×
  • תוכן חדש...