Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי. כמו שחשבתי, לא נראה שיש בפגיעה בשכבת הלכה.

 

דייטלינג פותר את זה ללא שום בעיה.

 

ראיתי הבדלי צבע כאלה שנגרמו כתוצאה מהדבקת מדבקות לנוי וכו', זה יוצא בקלות.

 

מה הפתרון שהונדה מציעים?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אוקיי. כמו שחשבתי, לא נראה שיש בפגיעה בשכבת הלכה.

 

דייטלינג פותר את זה ללא שום בעיה.

 

ראיתי הבדלי צבע כאלה שנגרמו כתוצאה מהדבקת מדבקות לנוי וכו', זה יוצא בקלות.

 

מה הפתרון שהונדה מציעים?

 

אני עדיין מחכה לתשובה מהונדה.

 

כמו שכבר רשמתי הפחח במוסך ביצע על חלקה קטנה במכסה מנוע פוליש לאחר שהוא אמר שהוא בטוח ב99.9%

שזה לא יעלים לגמרי את הבעיה אלא רק יטשטש וזה באמת מה שקרה, הוא אמר שיש פגיעה בצבע.

אני יכול להגיד לכם שבתמונות המצב נראה הרבה יותר טוב מאשר במציאות.

 

אני אעדכן כאשר תהיה תשובה כלשהיא מהונדה.

פורסם
עברתי מקרה דומה כאשר נמסר אליי רכב עם שריטות(swirls).

 

הציעו לי פוליש על חשבונם. לא הסכמתי, ואני מציע גם לך לא להסכים. במקרה הטוב יטחנו לך את הצבע עם פד פרווה ויתקבלו הולגרמות בצבע.

 

עדיף לקבל מהם פיצוי אחר כמו מס' טיפולים חינם ואת הדיטיילינג תעשה אצל מקצוען. אני לא חושב שהם יאשרו לך מימון לדיטייל אצל מישהו חיצוני. אם תרצה מישהו טוב, אשמח להמליץ לך.

 

דניאל צודק,

היבואנים, ממה ששמעתי עד עכשיו, ממש גרועים בכל מה שקשור לדיטיילינג וכדאי להמנע מלתת להם להזיק לצבע.

דיטיילר רציני יוכל לאבחן בצורה נכונה ולטפל בבעיה.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם

עדכון:

 

התקשרו מהמוסך והציעו לי לבצע ציפוי טפלון החברה המבצעת נקראת דורשיין אני לא יכול להעלות לינק חפשו את השם בגוגל,

מישהוא מכיר את החברה?

 

השאלה למה אני צריך לעשות ציפויים או כל מיני פולישים לרכב?

ראיתי שאנשים רשמו שבגלל שאני קניתי דגם קודם אז הייתי צריך לצפות לכאלו דברים ואני אומר אני קניתי רכב חדש פעם ראשונה והם פשוט הונו אותי בזה שהם הסתירו את הפגמים בעת המסירה,

מאיפה לי לדעת שעוד כמה חודשים זה לא יחמיר או שזה יגרום לנזק חריף יותר ?

 

מילא אם הם היו אומרים לי אנחנו מוכרים לך רכב פגום הייתי מקבל את זה או לא אבל זה בדיוק ההפך ממה שהם עשו!

 

אני חושב להתייעץ עם עו"ד אני רוצה שיחליפו את האוטו זה לא נראה לי הגיוני שאני צריך לעשות ציפויים או איך שיקראו לזה.

כאשר קניתי רכב חדש ציפיתי לקבל אותו במצב לא פחות ממושלם אם לא הייתי נשאר כבר עם האוטו הקודם שלי (שנת 95)

 

מה אתם אומרים?

פורסם
עדכון:

 

התקשרו מהמוסך והציעו לי לבצע ציפוי טפלון החברה המבצעת נקראת דורשיין אני לא יכול להעלות לינק חפשו את השם בגוגל,

מישהוא מכיר את החברה?

 

השאלה למה אני צריך לעשות ציפויים או כל מיני פולישים לרכב?

ראיתי שאנשים רשמו שבגלל שאני קניתי דגם קודם אז הייתי צריך לצפות לכאלו דברים ואני אומר אני קניתי רכב חדש פעם ראשונה והם פשוט הונו אותי בזה שהם הסתירו את הפגמים בעת המסירה,

מאיפה לי לדעת שעוד כמה חודשים זה לא יחמיר או שזה יגרום לנזק חריף יותר ?

 

מילא אם הם היו אומרים לי אנחנו מוכרים לך רכב פגום הייתי מקבל את זה או לא אבל זה בדיוק ההפך ממה שהם עשו!

 

אני חושב להתייעץ עם עו"ד אני רוצה שיחליפו את האוטו זה לא נראה לי הגיוני שאני צריך לעשות ציפויים או איך שיקראו לזה.

כאשר קניתי רכב חדש ציפיתי לקבל אותו במצב לא פחות ממושלם אם לא הייתי נשאר כבר עם האוטו הקודם שלי (שנת 95)

 

מה אתם אומרים?

אני אומר שנראה לי שאתה יותר מדיי מפונק ומחפש על קטנות.

קח מה שהחברה הציעה לך ותמשיך בחייך, בהצלחה תהיה חזק.

פורסם
עדכון:

 

התקשרו מהמוסך והציעו לי לבצע ציפוי טפלון החברה המבצעת נקראת דורשיין אני לא יכול להעלות לינק חפשו את השם בגוגל,

מישהוא מכיר את החברה?

 

השאלה למה אני צריך לעשות ציפויים או כל מיני פולישים לרכב?

ראיתי שאנשים רשמו שבגלל שאני קניתי דגם קודם אז הייתי צריך לצפות לכאלו דברים ואני אומר אני קניתי רכב חדש פעם ראשונה והם פשוט הונו אותי בזה שהם הסתירו את הפגמים בעת המסירה,

מאיפה לי לדעת שעוד כמה חודשים זה לא יחמיר או שזה יגרום לנזק חריף יותר ?

 

מילא אם הם היו אומרים לי אנחנו מוכרים לך רכב פגום הייתי מקבל את זה או לא אבל זה בדיוק ההפך ממה שהם עשו!

 

אני חושב להתייעץ עם עו"ד אני רוצה שיחליפו את האוטו זה לא נראה לי הגיוני שאני צריך לעשות ציפויים או איך שיקראו לזה.

כאשר קניתי רכב חדש ציפיתי לקבל אותו במצב לא פחות ממושלם אם לא הייתי נשאר כבר עם האוטו הקודם שלי (שנת 95)

 

מה אתם אומרים?

 

לא חושב שיש לך קייס להחלפת רכב.

קורה שלפעמים רכבים עוברים תיקוני צבע לפני שהם נמסרים ללקוח. היבואן מחוייב להודיע ללקוח רק על נזקים בשווי 5% מערך הרכב(אם אני לא טועה).

בנוסך רכשת ביודעין רכב שעמד בנמל הרבה זמן.

בכל מקרה אתה מוזמן להתייעץ עם עו"ד שמבין בזה הרבה יותר ממני.

 

ציפוי "טפלון" זאת מילה יותר יפה לווקס. לא הבנתי איך זה אמור לעזור לך לפתור את הבעיה.

פורסם
לא חושב שיש לך קייס להחלפת רכב.

קורה שלפעמים רכבים עוברים תיקוני צבע לפני שהם נמסרים ללקוח. היבואן מחוייב להודיע ללקוח רק על נזקים בשווי 5% מערך הרכב(אם אני לא טועה).

בנוסך רכשת ביודעין רכב שעמד בנמל הרבה זמן.

בכל מקרה אתה מוזמן להתייעץ עם עו"ד שמבין בזה הרבה יותר ממני.

 

ציפוי "טפלון" זאת מילה יותר יפה לווקס. לא הבנתי איך זה אמור לעזור לך לפתור את הבעיה.

 

חברה,

 

שקניתי את האוטו אף אחד לא אמר לי תקשיב הוא עמד הרבה זמן צפה לפגמים אני קניתי אוטו חדש,

רק אחרי שקניתי הבנתי שהרכבים יושבים בשמש עד שהם נמכרים, שוב זאת פעם ראשונה שאני קונה רכב חדש.

 

מה שאותי מעצבן זה שטשטו את הפגם הזה ביום המסירה אני ו2 חברים עברנו על הרכב ולא היה שום זכר לבעיה,

למה אני צריך לגלות את זה אחרי שטיפה, כמו שאמרתי שקונים אוטו חדש מצפים לקבל אותו במצב מושלם.

 

אני לא מבין את כל אלו שרושמים זה דגם קודם היית צריך לצפות לבעיות כאלו, אני אומר רבאק שמתי פה המון כסף(שאין לי) וזה רכב חדש.

במהלך העסקה לא אמרו לי תקשיב יש כמה פגמים אז אנחנו נוריד לך סכום מסויים מהעסקה (וזה ממש לא מה שחיפשתי) ואז אני הייתי שוקל אם לקחת או לא!!!

פורסם
חברה,

 

שקניתי את האוטו אף אחד לא אמר לי תקשיב הוא עמד הרבה זמן צפה לפגמים אני קניתי אוטו חדש,

רק אחרי שקניתי הבנתי שהרכבים יושבים בשמש עד שהם נמכרים, שוב זאת פעם ראשונה שאני קונה רכב חדש.

 

מה שאותי מעצבן זה שטשטו את הפגם הזה ביום המסירה אני ו2 חברים עברנו על הרכב ולא היה שום זכר לבעיה,

למה אני צריך לגלות את זה אחרי שטיפה, כמו שאמרתי שקונים אוטו חדש מצפים לקבל אותו במצב מושלם.

 

אני לא מבין את כל אלו שרושמים זה דגם קודם היית צריך לצפות לבעיות כאלו, אני אומר רבאק שמתי פה המון כסף(שאין לי) וזה רכב חדש.

במהלך העסקה לא אמרו לי תקשיב יש כמה פגמים אז אנחנו נוריד לך סכום מסויים מהעסקה (וזה ממש לא מה שחיפשתי) ואז אני הייתי שוקל אם לקחת או לא!!!

 

חלילה אני לא אומר שזה בסדר שנמסר אלייך רכב עם בעיות צבע. רק מסביר לך את הנסיבות.

 

אני לא מכיר דרך לטשטש את זה, אולי הרכב נמסר אלייך בצל או במקום לא מואר מספיק ולכן לא הבחנת בבעיית הצבע. זה כבר נשמע יותר סביר.

 

מצד שני, לא מדובר על בעיה חמורה והונדה מכירים בבעיה. תנסה להגיע איתם להסדר סביר.

כמו שאמרתי לך, למיטב הניסיון שלי, בעיית הצבע הזאת פתירה.

פורסם
חלילה אני לא אומר שזה בסדר שנמסר אלייך רכב עם בעיות צבע. רק מסביר לך את הנסיבות.

 

אני לא מכיר דרך לטשטש את זה, אולי הרכב נמסר אלייך בצל או במקום לא מואר מספיק ולכן לא הבחנת בבעיית הצבע. זה כבר נשמע יותר סביר.

 

מצד שני, לא מדובר על בעיה חמורה והונדה מכירים בבעיה. תנסה להגיע איתם להסדר סביר.

כמו שאמרתי לך, למיטב הניסיון שלי, בעיית הצבע הזאת פתירה.

 

דניאל,

 

אני אומר לך בוודאות שהם טשטשו:

א. כי אין מצב שלא ראיתי את זה במשך שבועיים וראיתי דברים אחרים.

ב. כאשר מסרו לי את הרכב אמרו לי ששמו "חומר" ולא לשטוף את האוטו בימים הקרובים.(הייתי בטוח שזה מה שהם עושים לכל הרכבים החדשים)

ג. רק כאשר שטפתי את הרכב ראיתי את הפגמים.

 

הונדה לא מכירה בבעיה שדיברתי עם "שרות" לקוחות שלהם אמרתי שיש פגם בצבע היא טענה שאין אבל למרות זאת הציעו לעשות פוליש/ציפוי ע"י דורהשיין, לא הבנתי אם אין בעיה אז למה צריך ל"תקן"?

פורסם

אתם חייבים להפסיק לצטט הודעה אחת למעלה, זה פשוט מרגיז לקרוא ככה דו-שיח.

 

בכל מקרה -

בפעם העשירית; אתה ידעת שאתה קונה רכב משנתון קודם (על מה חשבת ההנחה? עיניים יפות?),

שנית היבואן לא חייב להודיע לך על נזק שנגרם לרכב שגרר ירידת ערך עד 3.5%.

בוא נעשה קצת חשבון:

נגיד ונתנו לך את הרכב בהנחה של 20K, ממחירון של 139K

שילמת 119K - נזק בשווי עד 4,165שח הם בכלל לא חייבים להודיע לך.

Ness Detail לוקח 150שח לשעה, בוא נגזים ונאמר שיקח לו 8 שעות לעבוד על הרכב שלך - זה 1200שח.

עדיין הרווחת הנחה של 18.8K ממחירון - מה אתה בוכה? מי יחליף לך רכב בגלל זה?

 

נ.ב.

אף אחד לא ניסה להסתיר את ה'נזק' הזה ממך, תוצאת הלוואי של הווקס שהם עושים לפני מסירה היא ש... הרכב נראה חדש :-o מי היה מאמין..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני ממש לא מסכים עם חלק מהתגובות כאן.

לא כל מי שניגש לקנות רכב חדש ומציעים לו רכב משנתון קודם או רכב שעומד לעבור לבעלות היבואן בהנחה משמעותית יתחיל לחשוב או רגע הרכב עמד בשמש המון זמן ובגלל זה יהיו לו בעיות צבע, אדם ממוצע בכלל לא שם לב לדברים האלה ולא כולם חולי הגה פדנטיים, אבל מה כן? כולם מצפים לקבל רכב חדש ובמצב מושלם לחלוטין כשהם רוכשים רכב חדש מהיבואן, כן גם אם מדובר ברכב שעמד כמעט שנה בשמש.

NINJMNKY, אתה בכלל הגדלת לעשות, נכנסת לבנאדם לתוך תדפיסי האשראי, הוא קנה רכב חדש והוא רמז גם שבהלוואה נכבדה, אני מתאר לעצמי שעבור רוב האנשים הוצאה של 1200 שקלים על טיפול צבע בלבד לרכב נשמעת מוגזמת לחלוטין ובמיוחד כשהוא אמור לעשות את זה לרכב חדש לחלוטין. זה שהוא רכש רכב בהנחה זה לא אמור לשנות שום דבר. ואגב ההנחה על הרכבים האלה לא הייתה 20 אלף שקלים. לקחת רכב לדיטיילינג זה גם נסיעה וזה גם הפסד יום עבודה מלבד התשלום על העבודה עצמה.

 

elimali, אני ממליץ לך להגיע פיזית עם הרכב לסוכנות שבה רכשת אותו, טלפונים לשירות הלקוחות לא ממש יועילו כשהבעיה היא ויזואלית. תסביר שרכב חדש אמור להגיע במצב מושלם ואם יש פגם כזה הם היו צריכים לעשות טיפול לצבע (פוליש ווקס) לפני המסירה ולא משהו זמני שירד עם השטיפה הראשונה.

פורסם

בנוגע לציפוי טפלון... זה הבולשיט הגדול ביותר שקיים בעולם.

בדקתי באחד הפורומים הגדולים והמובילים בעולם: תקראו את השלישי מלמטה!

http://www.autogeekonline.net/forum/ask-expert-featuring-mike-phillips/38839-teflon-coating-scam-true-2.html

 

ציטוט למי שעצל מדיי לקרוא את הכל:

"

Re: Teflon Coating - Scam or true?

I have been retired from the auto business for the last 8 years. I was in the business since 1976 when the big thing was Poly Gly Coat. That as well as all of these other products that are offered by the finance managers of new car dealerships are intended to do one thing and one thing only. That is increase the bottom line. The products that are being sold have no more value than the typical glaze that is used in a dealerships new car prep dept. When a dealer buys these product to be sold to his customers what the dealer is paying for is not the actual product but the warranty that is offered with the product. The product itself is often given to the dealership for free.

 

If ever in the situation to be offered a product such as those sold by the new car dealerships just say NO. Save your money and spend it wisely here at Autogeek.

 

Stu

 

כמו כן,בדקתי בהרבה החנויות למוצרי דיטיילינג שמוכרות באינטרנט, חנויות כגון Autogeek וכו' שנחשבות לגדולות בעולם.

אין להם מוצר שכזה!

יש:

- ווקס

- סילנט

- ציפוי ארוך טווח כגון Opti-Coat , CQuartz

 

לוגיקה פשוטה, אם אין מוצר כזה למכירה בחנויות המובילות והיצרנים הגדולים, מגוויארס, 3M , Menzerna , Chemical Guys

לא מציעים מוצר שכזה.... סימן שכנראה שגם אם רשום על איזה שהוא מוצר עלום שם,זה סתם טריק שנועד ליצור רווח גבוה על מוצר רגיל/שירות רגיל.

 

יש היום מוצרים מעולים, עם ביקורות מעולות בפורומים מרחבי העולם.

רובם אגב, לא קיימים בארץ.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם

"פעם עשירית"? ואני אומר, "די כבר תחמנים נמאסתם"!

מה זה? נראה לך הגיוני שרכב "חדש" מגיע עם פגמי צבע, ועוד הלקוח צריך לשלם? ואני חוזר "רכב חדש מהחבר"!!!

בוא רגע נתעכב על המושג רכב חדש (בדיוק כמו שידעת לנתח את ההוצאות וההכנסות של אותו בחור):

רכב חדש: מה זה? האם מדובר רק על רכב יד 0? או על 0~ ק"מ?

אז אני מניח שרכב שיישב במגרש שלוש שנים (נתון לחסדי האל) ולא ימכר לאיש הינו רכב חדש. נכון? או לחילופין, שמותר למכור אותו תחת המושג רכב חדש?

אז לא.!

רכב חדש, שנמכר כ"רכב חדש" צריך לענות על האמור להעיל אבל לא רק. הציפייה היא שלא ידוע ליצרן/משווק איזו שהיא תקלה שעלולה להוריד את ערכו של הרכב. במקרה שלנו שמאי היה מעריך (אם הפתרון היחיד הוא צביעה מחדש) יותר מ 5% ירידת ערך.

בנוסף, כל רכב שיושב מספר חודשים או לחילופין מספיק זמן כך שנוצרו אלמנטים של התיישנות, אינו רכב חדש.

איפה הגבולות של המשווקים?

NINJMNKY: בוא נסמלץ באמת את תהליך המכירה של הרכב הנידון: "זהו רכב מהחברה שישב מספר חודשים במגרש וככל הידוע לנו, יכולות להיות בעיות מסוג A,B,C. אנו נדאג לטפל (טיפול קבוע) בכל הבעיות לפני הגשת הרכב. מחיר הרכב הינו X" או לחילופין "..... ידועות לנו מספר תקלות של צבע וגומיות כתוצאה מעמידה ממושכת בתנאי אקלים ישראלים, בהתאם לכך, מחיר הרכב הינו X-Y"

 

האם אחת מדרכי המחירה התבצעה בשטח? לא.

אז בוא נדבר רגע על הגדרות משפטיות: הונאת הצרכן, סילוף האמת ועוד. יכול להיות, אבל קודם צריך לראות מה הונדה או היבואן מוכן לעשות לפני שניגשים לאותן הגדרות.

אני מצפה ללא פחות מ: בדיקת הרכב תוך כדי חיפוש קפדני אחר תקלות נוספות שעלולות לצוץ בהמשך כתוצאה מאותה עמידה ממושכת תחת השמש, תיקון כל הבעיות יחד עם תיקון הצבע בצורה מושלמת והערכת שמאי בסוף התהליך במידה וניגרמה ירידת ערך ואם אכן נגרמה, אזי יש לפצות את הלקוח. הייתי מוסיף בלי בושה פיצויי על עוגמת הנפש.

 

אם צריך להגיע לבית המשפט, אל תהסס.

 

ובקשר אליך NINJMNKY, אני לא בטוח שאתה לא שתול אבל אם לא, חבל לי על אמות המידה שחונכת על פיהן. יושרה!

פורסם
ובקשר אליך NINJMNKY, אני לא בטוח שאתה לא שתול אבל אם לא, חבל לי על אמות המידה שחונכת על פיהן. יושרה!

 

אני שתול של היגיון בריא, כדאי שתנסה את זה פעם במקום הגישה הטיפשית הזאת של 'מגיע לי הכל, עכשיו, ובחינם".

תבין דבר מאוד בסיסי וחוקי - נזק עד 3.5% לרכב שום יבואן לא מחויב להודיע לך ולפצות אותך בשום דרך.

ועל איזה צביעה מחדש, לכל השדים, אתה מדבר? עושים פוליש+ווקס במכון דיטיילינג והכל יהיה חדש. איך אתה חושב שהוא יסביר למי שיקנה ממנו את הרכב שהוא עבר צביעה כללית מלאה בעוד כמה שנים?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023


×
×
  • תוכן חדש...