Jump to content

avi3tal

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avi3tal

  1. אני פשוט לא יודע אם לצחוק או לבכות. 'מגיע לי הכל, עכשיו, ובחינם" בבקשה ספר לנו מי אתה ומה אתה מנסה להשיג? הבנאדם שילם למעלה מ 120000 ש"ח ואתה בשיא החוצפה וללא כל מחשבה מוסיף את המילה "בחינם". הגיון זה לא הצד החזק שלך. אתה כבר קבעת שפוליש+ווקס במכון דיטיילינג זה הפיתרון. בכל מקרה, צריך לבחור פשוט לדלג על התגובות שלך! כמו שאמרתי קודם פחות מתיקון מלא של הבעיה + תשלום על עוגמת הנפש, אין מה לדבר!
  2. "פעם עשירית"? ואני אומר, "די כבר תחמנים נמאסתם"! מה זה? נראה לך הגיוני שרכב "חדש" מגיע עם פגמי צבע, ועוד הלקוח צריך לשלם? ואני חוזר "רכב חדש מהחבר"!!! בוא רגע נתעכב על המושג רכב חדש (בדיוק כמו שידעת לנתח את ההוצאות וההכנסות של אותו בחור): רכב חדש: מה זה? האם מדובר רק על רכב יד 0? או על 0~ ק"מ? אז אני מניח שרכב שיישב במגרש שלוש שנים (נתון לחסדי האל) ולא ימכר לאיש הינו רכב חדש. נכון? או לחילופין, שמותר למכור אותו תחת המושג רכב חדש? אז לא.! רכב חדש, שנמכר כ"רכב חדש" צריך לענות על האמור להעיל אבל לא רק. הציפייה היא שלא ידוע ליצרן/משווק איזו שהיא תקלה שעלולה להוריד את ערכו של הרכב. במקרה שלנו שמאי היה מעריך (אם הפתרון היחיד הוא צביעה מחדש) יותר מ 5% ירידת ערך. בנוסף, כל רכב שיושב מספר חודשים או לחילופין מספיק זמן כך שנוצרו אלמנטים של התיישנות, אינו רכב חדש. איפה הגבולות של המשווקים? NINJMNKY: בוא נסמלץ באמת את תהליך המכירה של הרכב הנידון: "זהו רכב מהחברה שישב מספר חודשים במגרש וככל הידוע לנו, יכולות להיות בעיות מסוג A,B,C. אנו נדאג לטפל (טיפול קבוע) בכל הבעיות לפני הגשת הרכב. מחיר הרכב הינו X" או לחילופין "..... ידועות לנו מספר תקלות של צבע וגומיות כתוצאה מעמידה ממושכת בתנאי אקלים ישראלים, בהתאם לכך, מחיר הרכב הינו X-Y" האם אחת מדרכי המחירה התבצעה בשטח? לא. אז בוא נדבר רגע על הגדרות משפטיות: הונאת הצרכן, סילוף האמת ועוד. יכול להיות, אבל קודם צריך לראות מה הונדה או היבואן מוכן לעשות לפני שניגשים לאותן הגדרות. אני מצפה ללא פחות מ: בדיקת הרכב תוך כדי חיפוש קפדני אחר תקלות נוספות שעלולות לצוץ בהמשך כתוצאה מאותה עמידה ממושכת תחת השמש, תיקון כל הבעיות יחד עם תיקון הצבע בצורה מושלמת והערכת שמאי בסוף התהליך במידה וניגרמה ירידת ערך ואם אכן נגרמה, אזי יש לפצות את הלקוח. הייתי מוסיף בלי בושה פיצויי על עוגמת הנפש. אם צריך להגיע לבית המשפט, אל תהסס. ובקשר אליך NINJMNKY, אני לא בטוח שאתה לא שתול אבל אם לא, חבל לי על אמות המידה שחונכת על פיהן. יושרה!
×
×
  • תוכן חדש...