Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

רכשתי הונדה סיוויק 5 דלתות (צורה ישנה) מהחברה וקיבלתי אותה לפני שבועיים בערך,

כאשר קיבלתי אותה נאמר לי שהם מרחו איזה חומר (כנראה ווקס) ושהיא לא צריכה שטיפה בזמן הקרוב,

שטפתי את הרכב ביום שישי בגלל שהצטבר עליו אבק ובזמן השטיפה אני שם לב שבגג הרכב ובמכסה המנוע ישנם פגמים

שבעצם נראים כאילו הייתה איזו מדבקה שכיסתה 80% מהגג ורואים את ההבדלים כנ"ל לגבי מכסה המנוע,

 

אני רוצה לפנות לשרות לקוחות שלהם וכמובן למוסך (שכבר ביקרתי בגלל בעיות נוספות) והשאלה שלי היא האם מישהו נתקל בבעיה כזאת, רצוי לציין שעד השטיפה זה לא היה גלוי, יש מצב שהסוכנות הסתירה את זה ממני ביום המסירה?

 

בקיצור מחכה להערות\תבונות של חברי הפורום...

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אכן יש מדבקה שמכסה את המכסה מנוע והגג כאשר הרכב ממתין במגרש של היבואן,רוב הסיכויים שהצבע מסביב למדבקה דהה והצבע מתחת למדבקה נותר חדש.

אני ממליץ להכניס את הרכב לדיטיילינג אולי יצליח לטשטש את ההבדלים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
שלום לכולם,

 

רכשתי הונדה סיוויק 5 דלתות (צורה ישנה) מהחברה וקיבלתי אותה לפני שבועיים בערך,

כאשר קיבלתי אותה נאמר לי שהם מרחו איזה חומר (כנראה ווקס) ושהיא לא צריכה שטיפה בזמן הקרוב,

שטפתי את הרכב ביום שישי בגלל שהצטבר עליו אבק ובזמן השטיפה אני שם לב שבגג הרכב ובמכסה המנוע ישנם פגמים

שבעצם נראים כאילו הייתה איזו מדבקה שכיסתה 80% מהגג ורואים את ההבדלים כנ"ל לגבי מכסה המנוע,

 

אני רוצה לפנות לשרות לקוחות שלהם וכמובן למוסך (שכבר ביקרתי בגלל בעיות נוספות) והשאלה שלי היא האם מישהו נתקל בבעיה כזאת, רצוי לציין שעד השטיפה זה לא היה גלוי, יש מצב שהסוכנות הסתירה את זה ממני ביום המסירה?

 

בקיצור מחכה להערות\תבונות של חברי הפורום...

 

לא הבנתי את ההנחיות לגבי "החומר שמרחו", אין קשר בין ווקס ובין שטיפת רכב. ווקס מורחים כל מס' חודשים(לפחות פעמיים בשנה).

 

איך לא שמת לב לפגמים במעמד המסירה? רכב צריך להמסר בשמש כאשר ניתן להבחין בכל הפגמים(אם קיימים). ואם אין שמש מביאים פנס.

 

הם לא הסתירו ממך פגמי צבע, אתה כנראה לא הבחנת בהם.

 

כאשר הרכב עומד בנמל אכן יש עליו מדבקה שאמורה להגן עליו מפגעי מזג האוויר. הרכב שלך זה רכב שהיבואן היה תקוע איתו הרבה זמן ולכן הוא עמד המון זמן בשמש. אני לא מופתע שיש פגמי צבע ואני מניח שגם הגומיות אינן במצב מזהיר.

 

אגב דיטיילר טוב יצליח לפתור את בעיית הצבע עבורך.

פורסם

אמרת שזו הצורה הישנה? לא מפתיע בכלל, זה רכב שעמד כמעט שנה במרגש והיה נתון לרחמיו של מזג האוויר המקומי.

 

קח אותו לדיטיילינג מלא, ייצא יותר טוב מצורה חדשה 2012 ;)

(כשאנחנו אומרים דיטיילינג הכוונה למקום איכותי ומוכר כמו קלינקאר, נס דיטייל וכו', לא בשטיפה של 'אבו גבר ובניו' בחניה של מרכז הקניות המקומי, צפה לעלות של כ500~700שח)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

למה הוא צריך ללכת לדיטיילר ולשלם מכספו?

אם יש פגם משמעותי בצבע, הרי שזה מכוסה באחריות.

אני הייתי פונה למוסך מרכזי ומראה להם...

על אחת כמה וכמה שהוא כותב שכבר היה שם.

חשוב לשמור תיעוד על כל הפניות. בשלב מסויים הטרטור הזה זכאי לפיצוי

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
למה הוא צריך ללכת לדיטיילר ולשלם מכספו?

אם יש פגם משמעותי בצבע, הרי שזה מכוסה באחריות.

אני הייתי פונה למוסך מרכזי ומראה להם...

על אחת כמה וכמה שהוא כותב שכבר היה שם.

חשוב לשמור תיעוד על כל הפניות. בשלב מסויים הטרטור הזה זכאי לפיצוי

 

יש משהו בדבריך.!

דיטיילינג מלא יכול להגיע ל3K. למה לבזבז כל כך הרבה כסף כשאתה קונה רכב חדש מהיבואן?

פורסם
לא הבנתי את ההנחיות לגבי "החומר שמרחו", אין קשר בין ווקס ובין שטיפת רכב. ווקס מורחים כל מס' חודשים(לפחות פעמיים בשנה).

 

איך לא שמת לב לפגמים במעמד המסירה? רכב צריך להמסר בשמש כאשר ניתן להבחין בכל הפגמים(אם קיימים). ואם אין שמש מביאים פנס.

 

הם לא הסתירו ממך פגמי צבע, אתה כנראה לא הבחנת בהם.

 

כאשר הרכב עומד בנמל אכן יש עליו מדבקה שאמורה להגן עליו מפגעי מזג האוויר. הרכב שלך זה רכב שהיבואן היה תקוע איתו הרבה זמן ולכן הוא עמד המון זמן בשמש. אני לא מופתע שיש פגמי צבע ואני מניח שגם הגומיות אינן במצב מזהיר.

 

אגב דיטיילר טוב יצליח לפתור את בעיית הצבע עבורך.

 

כאשר קיבלתי את הרכב הייתי עם חבר ומה שבדקנו לעומק זה את הצבע ואני אומר לכם זה לא בלט אלא רק אחרי השטיפה

עכשיו השאלה האם מחלקת צבע ופחחות במוסך מורשה תדע לבצע דיטיילר או שאני צריך להתעקש לעשות את זה על חשבונם

במקום שמתמחה?

פורסם

קנית רכב (כנראה) בהנחה משמעותית בידיעה שהוא שכב שנה בבונדד, חלק מההנחה היא בגלל מה שקרה לך כרגע.

 

אם תחזיר לסוכנות יתנו לך שטיפה במקרה הטוב על חשבונם, לא יותר מזה.

 

בלי להתלהם יותר מדי קח את הרכב לקלין קאר ותבקש הצעל מחיר. 3K זה בטח לא יעלה לך :roll:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
כאשר קיבלתי את הרכב הייתי עם חבר ומה שבדקנו לעומק זה את הצבע ואני אומר לכם זה לא בלט אלא רק אחרי השטיפה

עכשיו השאלה האם מחלקת צבע ופחחות במוסך מורשה תדע לבצע דיטיילר או שאני צריך להתעקש לעשות את זה על חשבונם

במקום שמתמחה?

 

עברתי מקרה דומה כאשר נמסר אליי רכב עם שריטות(swirls).

 

הציעו לי פוליש על חשבונם. לא הסכמתי, ואני מציע גם לך לא להסכים. במקרה הטוב יטחנו לך את הצבע עם פד פרווה ויתקבלו הולגרמות בצבע.

 

עדיף לקבל מהם פיצוי אחר כמו מס' טיפולים חינם ואת הדיטיילינג תעשה אצל מקצוען. אני לא חושב שהם יאשרו לך מימון לדיטייל אצל מישהו חיצוני. אם תרצה מישהו טוב, אשמח להמליץ לך.

פורסם

השאלה אם נזקי שמש מכוסים באחריות,בכול מקרה אני גם לא מציע לך לתת להם את רכב לדייטלינג,סך הכול הם לוקחים אותו לשטיפה שעובדת איתם,משתמשים כנראה בחומר זול.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עדכון:

 

הייתי במוסך מורשה היום והם ראו את הנזק הפחח אמר שבעזרת פוליש/וקס הוא לא יכול לטפל בבעיה

אבל הם חייבים לנסות על חלק קטן על מנת לדעת בוודאות וזה מה שהם עשו, ובאמת זה לא העלים את הנזק אלא רק טשטש,

 

מבחינת המוסך נאמר לי שאין להם דרך אחרת לטפל בנזק והם מעלים את הנושא מול שרות הלקוחות (ביקשו תמונות שמראות את הנזק לשליחה למחלקה שמכינה רכבים חדשים) אני מחכה לתשובה מהם.

 

מה שהכי מפריע לי זה העובדה שהם ניסו לטשטש את הנזק בעת מסירת הרכב וזה מבחינתי לא פחות מהונאה!!!

פורסם

הונאה, לא פחות!

 

יאללה מכתב זועם לכל כלי התקשורת, האגודה לצרכנות (או איך שלא קוראים להם) ולראש הממשלה! בלי פיצוי לא זזים!

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
עדכון:

 

הייתי במוסך מורשה היום והם ראו את הנזק הפחח אמר שבעזרת פוליש/וקס הוא לא יכול לטפל בבעיה

אבל הם חייבים לנסות על חלק קטן על מנת לדעת בוודאות וזה מה שהם עשו, ובאמת זה לא העלים את הנזק אלא רק טשטש,

 

מבחינת המוסך נאמר לי שאין להם דרך אחרת לטפל בנזק והם מעלים את הנושא מול שרות הלקוחות (ביקשו תמונות שמראות את הנזק לשליחה למחלקה שמכינה רכבים חדשים) אני מחכה לתשובה מהם.

 

מה שהכי מפריע לי זה העובדה שהם ניסו לטשטש את הנזק בעת מסירת הרכב וזה מבחינתי לא פחות מהונאה!!!

 

תעלה תמונות לכאן, אולי נוכל להעריך את הנזק בצורה מדוייקת יותר.

פורסם
תעלה תמונות לכאן, אולי נוכל להעריך את הנזק בצורה מדוייקת יותר.

 

הנה התמונות כולל הדגשה ששלחתי למוסך.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg


×
×
  • תוכן חדש...