Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Ghost Rider חוזר! היאבוסה ב 354 קמ"ש בכבישים..!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שלא מכיר

יצא לי לראות כמה סרטונים של החולי נפש האלו, 2 נהגים שנוסעים כמו מטורפים בכבישים במהירויות שרובנו יכולים לחלום עליהן.

 

http://www.youtube.com/watch?v=YTdStgg0x8w&feature=related

 

תהנו :)

 

נ.ב למי שרוצה לראות עוד סרטון של המטורף..

http://www.youtube.com/watch?v=Q1yRasu7U78&feature=related

Opel Adam S 2017

פורסם

מכיר..

משוגע על כל הראש, אבל נהג חבל על הזמן..

יש לו גם סרטונים שהוא נוהג באיפמרזה טורבו.. :)

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

הוא מטורף לגמרי, מצד שני יש לו כישורי רכיבה מטורפים...

ברור שלא מצדיק אבל בכל זאת אם כבר יש עבריין תנועה אז לפחות שיהיה Ghost Rider :)

פורסם

ZX12 שנת2000 מגיע ל 320קמ''ש בלי שום טורבו... אפילו נייקד ואפילו עם כידון.

 

כאן בכבישי הארץ. מה שכן הדבר הזה גם בלי לשרוף צמיגים פשוט אוכל אותם מהמהירות O_O

 

הבחירה שלו בהייבוסה לא הכי מסתדרת לי, כי ZX מגיע כסטוק חזק יותר ומהיר יותר ממנו...:roll:

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
אם למות אז רק ככה :-P

 

אף אחד לא רוצה למות ככה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ZX12 שנת2000 מגיע ל 320קמ''ש בלי שום טורבו... אפילו נייקד ואפילו עם כידון.

 

כאן בכבישי הארץ. מה שכן הדבר הזה גם בלי לשרוף צמיגים פשוט אוכל אותם מהמהירות O_O

 

הבחירה שלו בהייבוסה לא הכי מסתדרת לי, כי ZX מגיע כסטוק חזק יותר ומהיר יותר ממנו...:roll:

 

מה הקשר? בוסה זה בוסה, והנינג'ה זה נינג'ה, שתי מכונות שונות.

 

כמו שתגיד למה איבו ולא אימפרזה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אדיוט מסריח שחיי אדם ורכוש של אחרים זה משחק בשבילו.

במה הוא שונה מהערסים שצילמו את עצמם נוסעים ב200 קמ"ש ומשתוללים ברכב?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אתמול הצצתי בעוד כמה סרטונים שלהם, הם באמת חולי נפש (מי שלא יהיו או שזה נהג אחד)

מה שכן, יש להם כישורים מדהימים, מעניין לדעת מה היה קורה על מסלול מרוצים עם החבר'ה האלו,

 

מי יודע, אולי בעצם אלו נהגים מקצוענים שעושים את זה בשביל הכיף :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=2GaxwV0QrEE&feature=related

 

עוד סרטון ארוך במיוחד (50 דק').

משוגע.

Opel Adam S 2017

פורסם
אדיוט מסריח שחיי אדם ורכוש של אחרים זה משחק בשבילו.

במה הוא שונה מהערסים שצילמו את עצמם נוסעים ב200 קמ"ש ומשתוללים ברכב?

כל מילה בסלע.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אני לא מעודד אגב את המעשים האלו, זה פשע לכל דבר!

אבל עדיין תהיה בטוח שערס לא נוהג בצורה כזו, לא משנה איזה ערס זה יהיה גם אם זה מייקל שומכערס.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...